Kysymys nyrkkeilijöille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Sano tuo sille idiootille joka lyo aina taysilla sinua ja kitisee jokaisesta haneen osuneesta iskusta. Ja viela treenien jalkeenkin tulee keskustelemaan liian kovasta tekniikasta"
Jos tommosia on, niin mikset sä lyö häntä täysillä sparrissa?
Jos mua vedetään lujaa, niin ok, mä vedän myös lujaa.
Osaan toki ottaa myös hiljaa.

Jampe9 sanoi:
Pääharrastukseni on punttien nosteleminen, jonka oon aloittanut nyt taas piiitkän tauon jälkeen. Se tulee pysymäänkin pääasiallisen mielenkiinnon kohteena...

Jos tuntuu että "oikea" nyrkkeily kiinnostaa enemmän niin sinne van ei ne lyönnitkään satu ku pari ekaa kertaa (nimim. kokemusta on) jos niitä ajattelit, ja toi kilpaileminen jos olet luonnostaan lahjakas niin sustahan voi kehittyä jonkin sortin legenda "nyrkkeily piireissä" ;) , ja jos taas päätät jättää sen kilpailemisen niin sitten tosiaan treenaat ihan vaan omaksi iloksi.

Tosta poikasi tapauksesta vielä.. Ota poikasi mukaan treeneihin ja sen jälkeenhän sen vasta tietää mitä hän on mieltä lajista. Mitä nuorempana alottaa sen kovempi on myöhemmin :D

Tais tulla tää mun viesti VÄHÄN myöhässä :wanha:

Boosteri sanoi:
Jos tuntuu että "oikea" nyrkkeily kiinnostaa enemmän niin sinne van ei ne lyönnitkään satu ku pari ekaa kertaa (nimim. kokemusta on) jos niitä ajattelit, ja toi kilpaileminen jos olet luonnostaan lahjakas niin sustahan voi kehittyä jonkin sortin legenda "nyrkkeily piireissä" ;) , ja jos taas päätät jättää sen kilpailemisen niin sitten tosiaan treenaat ihan vaan omaksi iloksi.

Tosta poikasi tapauksesta vielä.. Ota poikasi mukaan treeneihin ja sen jälkeenhän sen vasta tietää mitä hän on mieltä lajista. Mitä nuorempana alottaa sen kovempi on myöhemmin :D

Tais tulla tää mun viesti VÄHÄN myöhässä :wanha:

Joo en minä sitä lyömistä pelkää, mutta sillä vaan että kun olen jo keski-ikäinen, niin mietiskelin että jos siellä ollaan kiinnostuneita vaan jostain 15-20 vuotiaista uraohjuksista ja tälläinen vanha kaakki on pelkkä riesa ettei kellään ole mitään inspiraatiota ruveta opettamaan... -No, enhän minä tiedä onko se niin yleensä mutta kaikenlaista sitä tulee jahkuttua. Eihän musta varmastikaan enää saa mitään kilpailijaa mutta ihan kuntoilumielessä kiinnostaisi kun minun mielestä nyrkkeily on mitä parhainta monipuolista aerobista. Noissa kuntonyrkkeilyissä kuitenki on ihan ideanakin jo se että tämmösiä vanhoja kaakkia hyppöötetään...

Täälläkin päin missä asun (periferiassa), niin ei ole kun ihan pieniä, varmaan jonkun muutaman hengen kokoisia "nyrkkeilyseuroja", jos niissä on täysi tekeminen jo muutaman tosiaktiivin valmennuksessa ja urassa, ettei aikaa riitä kuntoilijoille panostaa sen kummemmin.

No, turha niitä tässä on miettiä! Kyllä minä otan yhteyttä ja otan selvää asioista! Pojan kanssa on jo sovittu että se tulee mukaan... -ei tarvinnut näyttää kun pari vanhaa Rockya niin se oli jo myyty mies :lol2: :D

tapio sanoi:
"Jos tommosia on, niin mikset sä lyö häntä täysillä sparrissa?
Jos mua vedetään lujaa, niin ok, mä vedän myös lujaa.
Osaan toki ottaa myös hiljaa.

Sen takia koska siita tulee silloin tayden kontaktin kilpalaulanta. Sparrin ideana on tekniikoiden kokeileminen ja syventaminen turvallisesti.

Enka viitsi vetaa (OK, en viitsinyt, talla hetkella aika hiljaista tuo kamppailu) sparria tuntemattoman tyypin kanssa kovaa, kaverin kanssa voi maiskia toista taysilla koska voi luottaa siihen toiseen.

Kun täälläkin harrastetaan nyrkkeilyä niin olisikohan mitään ideaa siinä, että me stadilaiset yli-ikäiset kehäraakit vaikka kohtaisimme joskus?
Minäkin olen satsannut taas viime aikoina punttien nostoon mutta tarpeen vaatiessa voisin innostua heiluttamaan hammastikkujani...

Oliko se Wintikka joka valitti kuinka 110 kiloisena on vaikea treenata?
minä voisin näyttää, että kyllä 120 kiloinenkin voi hyppiä kuin (rampa) jänis.

Jeps, tällä hetkellä käydään kisiksessä sparraamassa Bullhoganin kanssa, joka on about 107 kg ja mua huomattvasti parempi. Sen takia on mukavaa boxailla selvästi parempaa vastaan, kun joka kerta oppii jotain uutta. Varsinkaan, kun sillä paremmalla on hyvä ego, että ottaa aina sopivasti sen huonomman taitotason yli......
Lyödään toisiamme aika kovaa, mutta päässä on kypärät ja hanskat on 16 oz. eli ihan hyvin voi pätkiä.....

Wintikka sanoi:
Jeps, tällä hetkellä käydään kisiksessä sparraamassa Bullhoganin kanssa, ......

No laittakaa meiliä, jos tahdotte vaihtelua treeneihin.

Kuten sanottu olen taas nostanut viimeisen vuoden lähinnä puntteja mutta voisin taas koittaa sparrata, jos Pakkislaisia kiinnostaa.

Vähän off topic, mutta 6. DAN mode-vyöllä tähän on varaa ;-)) :

Eli ainakin pari "hippoa" olisi siis kiinnostunut tulemaan Kisikselle meidän mukaaan?

Wintikka sanoi:
Eli ainakin pari "hippoa" olisi siis kiinnostunut tulemaan Kisikselle meidän mukaaan?

Hmm, hippo-boxing...nyrkkeilyn uusi aikakausi...vain yli satakiloisille joiden rasva% on yli 80.

Okei, hyppäsin väärään dösään ja kavelin yli kaksi tuntia himaan.......itäkeskus on ihmiskunnan sukka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jampe9 sanoi:
Noissa kuntonyrkkeilyissä kuitenki on ihan ideanakin jo se että tämmösiä vanhoja kaakkia hyppöötetään...

Sieltä "pro-nyrkkeilystä" saisit pojallesi ainakin kunnon perustan jos haluaa myöhemmin alkaa harrastaa jotain muuta lajia. Peruslyönnit kuntoon.
Mutta jos poikasi kanssa päätätte mennä kuntonyrkkeilyyn sekin antaa pohjaa peruskunnon muodossa :thumbs:
Ja siitä lyömisen pelkäämisestä meinasin poikaasi, että pelkäät että häntä sattuu kun lyödään...

Jampe9 sanoi:
Täälläkin päin missä asun (periferiassa), niin ei ole kun ihan pieniä, varmaan jonkun muutaman hengen kokoisia "nyrkkeilyseuroja", jos niissä on täysi tekeminen jo muutaman tosiaktiivin valmennuksessa ja urassa, ettei aikaa riitä kuntoilijoille panostaa sen kummemmin.
No, turha niitä tässä on miettiä! Kyllä minä otan yhteyttä ja otan selvää asioista! Pojan kanssa on jo sovittu että se tulee mukaan... -ei tarvinnut näyttää kun pari vanhaa Rockya niin se oli jo myyty mies :lol2: :D

Anna mennä vaan jos kiinnostus/innostus riittää :thumbs:

Jampe9 sanoi:
Kysyisin sellaista, kun oot ollu noissa mukana;- että opetetaanko kuntonyrkkeilytreeneissä yleensä väistöjä tekemään, -näitten iskutekniikoitten lisäksi? Ja miten niitä voi harjoitella jos ei yhtään otella/sparrata?

Saako siellä yleensäkin sellaisen pohjan tekniikan osaamisen kannalta että pystyy kotonakin sitten vetämään säkkitreenejä?

mielestäni parhaiten oppii matsaamaan pari kanssa kun harjoitellaan tekniikoita. matsissa ei kauheasti mitään opi vaan kaikki tapahtuu lähinnä vaistomaisesti..kyllä kunnon nyrkkeilyharjoittelu on paljon parempi vaihtoehto kuin kuntonyrkkeily. Ja tohon kotona säkkiin hakkailuun kyllästyy alta aikayksikön

Mihin aikaan "hippo-miehet" tai muut yleensä käytte kisiksessä?
Siellähän on hyvä sparrata vaikka ei tuntisi, kysyy vaan kiinnostaako.
Ainoa kerta kun en lähtenyt kehään kun Elis Ask pyysi mua erästä Josea vastaan, mä olin tosin sillon 16v.
:)

Hyvin epäsäännöllisesti, kun kaksi päähippoa tekee vuorotyötä. Sovitaan usein aika lyhyellä varotusajalla. Täytyy yrittää kehittää jotain, että sinne pääsis muitakin.....

ajattelin tosta pukilta toivoo tommoseen säkin ihan kuntoilu mielessä tonne autotallii ette kannattaako alkaa mäiskii ilman minkään moista nyrkkeily taustaa???

Pelkkänä kuntoiluna se kyllä mun mielestä käy hyvin, vaikkei osaisi oikeen lyödäkään. Kyllä siinä hiki tulee ja pulssi nousee vaikka miten hullusti huitois, plussana se on terapiaa kun saa mäiskiä oikeen kunnolla, tekniikasta viis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom