Kysymys Hotmailin käyttäjille?

Tallentuuko teillä lähetetyt viestit siihen lähetetyt viestit kansioon?
Mulla ei tallennu ja oon yrittänyt etsiä asetuksista, että saisko sieltä kyseisen toiminnon päälle, mut en ole löytänyt. Vähän hämärä juttu. En mä nyt kuitenkaan usko että tota kansiota ihan turhaan on sinne tehty...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tallentuu. Kannattaa katsoa asetuksista, kohdasta "Lähettäminen", onko ruksia siinä "Tallenna lähetetyistä viesteistä kopio Lähetetyt-kansioon." Siihen kun laitat ruksin, niin johan pitäisi pelata.

Siis minun mielestäni homma toimii näin:
viestit tallentuu "Sent messages" kansioon vain, jos valitset "Copy this message to sent messages folder" ruksauksen ennen kuin painat "send"- nappia.

Joo, niinhän siinä olikin siellä vasemmassa alhaalla kohta; Kopioi viesti Lähetetyt-kansioon, johon voi laittaa ruksin!!!

Kuinka mä voinkaan olla näin puusilmä etten huomannut tota millään. Hävettää myöntää että mä oon miettinyt tota juttua monta kuukautta. No kiitoksia kumminkin kun autoitte sokeeta....

perkeleet poistuvat kuitenkin 30 päivän päästä ellei siirrä muualle tms. :(

Kannattais varmaan käyttää outlookkii tai muuta sähköpostiohjelmaa ni ne ei poistu.

Mitä! eikö vielä kukaan ole ehtinyt neuvoa kysymyksen lähettäjää vaihtamaan sähköpostiaan johonkin "parempaan" kuin Hotmail ?
niin ja pakolliset Microsoft vittuilut sitten siihen päälle. nimimerkki:Hotmailin käyttäjä. :joulu6:

Originally posted by TommyGun
Mitä! eikö vielä kukaan ole ehtinyt neuvoa kysymyksen lähettäjää vaihtamaan sähköpostiaan johonkin "parempaan" kuin Hotmail ?
niin ja pakolliset Microsoft vittuilut sitten siihen päälle. nimimerkki:Hotmailin käyttäjä. :joulu6:

Mä en oo viel ymmärtäny mitä vikaa siin hotmailis on vaik oon sitä varmaan 6 vuotta käyttäny, mut tiiänpä nyt vaihtaa

Originally posted by pek
Mä en oo viel ymmärtäny mitä vikaa siin hotmailis on vaik oon sitä varmaan 6 vuotta käyttäny, mut tiiänpä nyt vaihtaa

Sarkasmia, sarkasmia, poika.

nimimerkki: tyytyväinen hotmailin käyttäjä joka joskus ihmettelee miksi joillakin on aina pakottava tarve arvostella Microsoft tuotteita :joulu6: Se on ilmeisesti trendikästä...:joulu7:

Originally posted by TommyGun

nimimerkki: tyytyväinen hotmailin käyttäjä joka joskus ihmettelee miksi joillakin on aina pakottava tarve arvostella Microsoft tuotteita :joulu6: Se on ilmeisesti trendikästä...:joulu7:

Mitä nörtimpi henkilö, sitä vähemmän saa tykätä microsoftista :)

Hotmail

Hotmail on näppärä webbimaili, mutta moniko tietää että Microsoft varaa oikeuden kaikkeen materiaaliin joita ms passportillasi lähetät (hotmail, messenger, msn explorer). Lähetät vaikka kivan koodinpätkän hotmaililla kaverillesi, niin käytännössä MS omii siihen tekijänoikeudet. Kannattaa oikeasti joskus lukea ne käyttäjäehdot läpi eikä vain klikata sitä Accept-nappia. Kyllä yksi vaatimuksistani sähköpostille on yksityisyys. Sitä vaatimusta hotmail ei ikävä kyllä täytä. Itse kyllä käytän esim. messengeriä päivittäin, mutta pidän kyllä huolen siitä etten keskusteluissa kirjoita mitään sellaista mistä voisi olla kolmannelle osapuolelle hyötyä.

Re: Hotmail

Originally posted by KovisSR
Lähetät vaikka kivan koodinpätkän hotmaililla kaverillesi, niin käytännössä MS omii siihen tekijänoikeudet.

Noh, tuskinpa tuollaiset ehdot ovat päteviä ...

edit: voisitko muuten copy/pasteta sen kohdan ehdoista jossa noin väitetään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom