kysymyksiä 5x5:sta

Tarkoitus olis siis sanoa että kummassakin tapauksessa viimeinen sarja nousee juuri ja juuri.
Joten samoilla painoilla tehtäessä 5x5 sarjapaino olisi siis pienempi mitä tuossa toisessa tavassa se viimeinen ja raskain sarjapaino
Joo ite oon ihmetelly samaa. Vois kyl harkita tekevänsä molemmilla tavoilla vaikka 5viikkoa ja kattoo kumpi tuntuu paremmalta.

no siinä jälkimmäisessä tehty kokonaistyömäärä on tietenkin paljon suurempi.
eka: 350+400+450+450+500=2150kg
toka, sis. lämpät:350+450+2500=3300kg

joku sanoi, että mikä järki hinkata kevyillä vitosia iso kasa... aika isokin järki. jos se rauta on riittävän suuri, vaikutukset tekniikkaan ja nopeuteen on tosi hyvät ja tietenkin voimaa tulee myös suuren määrän kautta eikä niillä yks sarja tappiin -systeemeillä aina. suuri määrä myös takaa kestävämmän pohjan.

tollanen suurivolyyminen vakiosarjasysteemi toimii oikein hyvin peruskaudella. sen jälkeen sitten hetki vaikka 3-5 toiston pyramideja hakien toistomaksimia. sitten ykköspiikkaus.

joku sanoi, että mikä järki hinkata kevyillä vitosia iso kasa... aika isokin järki. jos se rauta on riittävän suuri, vaikutukset tekniikkaan ja nopeuteen on tosi hyvät ja tietenkin voimaa tulee myös suuren määrän kautta eikä niillä yks sarja tappiin -systeemeillä aina. suuri määrä myös takaa kestävämmän pohjan
Joo minähän sen taisin sanoa. En ole paljon voimaa treenannut, eikä ole kokemusta, siispä olen itse yrittänyt päätellä. Mutta selvensi jo paljon.

Back
Ylös Bottom