Kysely: Kesärusketus

Tietäjä

Banned
Noniin,tuli tuossa mieleen kun kesäkin on jo ovella että miten pakkislaiset hankkivat kesärusketuksen? Voiteilla? Solarium? vai perinteinen Aurinko.
Entä ennen kisoja? "maalaatteko" ihonne ruskeaksi?
Itse olen melkein aina hankkinut rusketuksen solariumilla,tosin nuorempana tuli myös "maalattua".
Nytten itse en ainakaan jaksa enää panostaa rusketukseen joten voisi taas kokeilla "maalaamista" tai voiteita.
Tosin kaikki merkit ovat unohtuneet joten jos vihjeitä voisi saada myös,että mistä täältä helsingistä saisi moisia "voiteita".

Hyviä kesärusketuksia kaikille! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta tulee sellainen ruskean pavun värinen, jos olen 10 min auringossa. Kivaa tuo auringonotto.

mattibodari sanoi:
Musta tulee sellainen ruskean pavun värinen, jos olen 10 min auringossa. Kivaa tuo auringonotto.

Musta tulee sellainen pakkaseen unohdetun porsaan värinen, jos olen 10 min auringossa. Eilen tuli makailtua biitsillä joku vajaa 3 tuntia. :D

Ei silti, mukavaa hommaahan tuo auringonotto on. Solariumia ei ole pahemmin tullut harrasteltua, mutta täytynee testata jossain välissä - lähinnä sen takia kun viikolla ei biitsille valoisaan aikaan ehdi makailemaan.

Tuossa parvekkeella ottelen aurinkoa, vaikka ranta on noin 100 metrin päässä. Saa olla rauhassa, eikä hiekka tunge joka paikkaan.

Mä en hankkimalla hanki minkäänlaista kesärusketusta. Jos jotain väriä pintaan tarttuu ulkoillessa, niin se on sitten siinä.
Kun olen :hyper: , niin jossain rannalla paikallaan makaaminen on ihan tuskaa.

Mä jätän peseytymiset väliin niin orvasketeen pesiytyy oiva rusahtava likakerros. :hyper:

Ja auringossa kans makoilen oikeastaan aina, kun tilanne niin sallii. :)

Minä olen yleensä vielä elokuun lopullakin maailman valkoisin tartsani.. :hyper:

Ulkoduunin luontaisetuja naaman ja käsien tajuton ruskettuminen. Muuten ei sit jaksakkaa auringossa kölliä, ni mitn kropan kattavaa väriä tulee harvemmi saatuu.

No kai täällä sentään jotkut ovat käyttäneet maalaamista/voiteita?
Kertokaapa merkki kun itseäkin kiinnostais kokeilla taas..
Aikaa ei riitä biitsille menemiseen :( ja partsille paistaa 12-15 asti aurinko ja siihen aikaan on vielä töissä tai nukkumassa...

Itse rusketun todella helposti, ei tarvitse kauan auringossa olla kun on naama ja kädet ihan ruskeita. Biitsille ei kuitenkaan kehtaa vielä tänä vuonna mennä, nimimerkillä kesäkuntoon 2005 :)

Nicky sanoi:
Itse rusketun todella helposti, ei tarvitse kauan auringossa olla kun on naama ja kädet ihan ruskeita. Biitsille ei kuitenkaan kehtaa vielä tänä vuonna mennä, nimimerkillä kesäkuntoon 2005 :)

Meikäläisellä myös nimimerkki kunnossa kesällä 2005 mutta siitä huolimatta pakkohan se on mennä biitsille vaikkei se rasvaprossa pyörikään ihan minimeissä vielä. :) Muutaman kerran käyn tässä solariumissa ottamassa pohjaa ennen rannoille uskaltautumista, vaikka yleensä rusketunkin melko lailla ilman ihon palamista.

Tälläkin hetkellä makailen parvekkeella siinä toivossa, että vähän väri tarttuisi (hyvä keksintö nämä kannettavat) . Muutenkin auringonotto, biitsillä makailu ja sen sellainen on mitä loistavinta ajanvietettä tällaiselle lievälle laiskimukselle ;)

Solariumissa tuli käytyä joskus nuorempana, mutta nyttemmin oon siitä luopunut, kun jo tää auringonpalvontakin jättää merkkinsä munlaiselle kuivalle ihotyypille. :(

Aurinko tarttuu kyllä todella hyvin tännekin. Nyt oon viikon ollu ulkohommissa ja ihon väri on muuttunut huomattavasti. Biitsillä maataan vielä kesällä joka päivä, niin kyllä siitä rusketuksen saa. Hankkimalla en rusketusta hanki, mutta ulkoillessa sitä tulee...

Kokeilen tänä vuonna ottaa ennen rantakauden alkua solariumia 10 x 20 min. Muutaman kerran olen palanut juuri rantakauden alussa ja testaan nyt, että onko etukäteisrusketuksella vaikutusta asiaan. Rannalla aion sitten grillata itseäni 30 min kummaltakin puolelta ilman aurinkorasvaa tai sitten 45 min 6 suojakertoimella.

Otin keväällä solariumia noin 5 kertaa... sai ihan kivan pohjan, mutta sitten meni paikka kiinni ja ehti jo hieman vaalentua ennen kuin tuli aurinkoa esiin... Nyt sitten on kärvistelty töissä aina kun aurinko on ollut esillä. prkl...
Hienäkuussa on sitten loma, joten se on sitten parempi auringon puskea sitä säteilyä niin, että housut sulaa...

Meinasin pysyä valkosena koko kesän. Iho niin vaalee luonnostaan että palan ilman minkäänlaista ruskettumista. Kellon raja tosin saattaa tulla käteen näkyviin ja pisamat vaan lisääntyy...=)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom