kynsivallin tulehdus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
nyt se pahin sitten varmaan on päässyt käymään :D elikkä antibiootit ei paskaakaan auttanu ja kai leikata pitäis, EISSAAAAAATANA :D näitä kommentteja kun lukee ja kun vielä tietää minkälainen toi lähin arvauskeskus on niin tulee ihan tippa linssiin :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla on nyt kynsi vallin tulehdus enkä aio ku näyttää lääkärille kättä mä hoidan homman kotiin ajan kassa ei mulla ainakaan mikää kiire oo oon vielä nii nuori että on elämälle vielä aikaa

Tota, älkää hyvät ihmiset leikatko niitä varpaankynsiä sieltä sivuilta. Siitä päältä vain tasoittaa, sillä eikös nuo tulehdukset johdu just siitä kun se uusi kynsi sieltä sivulta kasvaakin ihon sisään ja kynnen allahan on aina paskaista.

Itsellä ollut tuo kans muutamaan otteeseen. Lääkärillä en ole käynyt vaan sitten ku se siihen mätäpisteeseen pääsi, puhkaisin kynsivallin puristamalla sitä ja reilusti desinfiointiainetta ympäri kynttä ja kynnen alle, sitten sellanen pieni pumpulipala desinfiointiaineella höystettynä sinne sivulle kynnen alle jotta se ei kasva sisään uudelleen.

Nykyisin en ole leikellyt kynsiä sivuilta ja hyvin toimii, ei ole ollut tulehduksia moneen vuoteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom