Kynäniskalle ruokailuvinkkejä

Tuomiorovasti sanoi:
Minulla on hiukka samoja ongelmia. Olen tottunut liian terveelliseen ja kevyeeseen ruokavalioon. Vaikea saada tarpeeksi kaloreita vaikka oon suurinpiirtein koko ajan vatsa enemmän tai vähemmän täynnä. Proteiinia saan kyllä ainakin 2g/kilo, mutta kalorit jää liian alas, yleensä noin 2000kcal. On paino kyl toistaseksi noussut hyvinkin nopeasti mutta uskoisin, että kaloriraja tulee kohta vastaan, että pitääpä jollain keinolla lisätä niiden saantia. Oliiviöljy vaan meinaa tulla heti ylös. Eli mitä muita vinkkejä rasvojen saannin suhteen on, tai että millä konstilla tai mielenharjoittelulla siitä öljystä sais siedettävämpää?

no ei luulis ny paljoa hetkauttavan pari ruokalusikallista ottaa öljyä suoraa nassuu... eihä sitä ehi ees maistaa mutta jos tosiaan tekee niin tiukkaa nii kokeila sekoittaa vaikka prode drinkkii sekaa tai mihi ny ikinä haluuki... use your brain

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
litra tai kaks jugurttia välipalaksi pari kertaa päivässä... ei tarvi ku avaa purkki ja vetää napa täyteen... (ja tietysti käydä kusella 5min välein...) :kippis1:

Hehee, pientä päivitystä. Mietin asiat ihan uudelleen tässä ja päätin pistää ruokavalion kerralla kuntoon: joka päivä 2800-3200 kaloria naamaan, vaikka kuinka tiukkaa tekisi. Jos ei puhtaasti niin sitten likasesti vaikka vetämällä 100g rypsäriä tai kilo suklaata. :jahas:
Nyt viimeset kaks päivää menny aika puhtaasti 2900 kaloria naamaan eikä se nyt niin hankalaa loppujen lopuksi ole. Mietin tosiaan mistä ruuista pidän ja mistä saa paljon kaloreita. Ilmeisesti ratkasu mun ongelmaan on kaurapuuro, se kun on kuitenkin aika hyvää ja helppoa syödä. :D Kaks 100 gramman settiä päivässä puolella litralla maitoa niin siitä tulee jo 1000 kcal, + tietenkin protskut mukaan (esim. 250g rahkaa, 200g raejuustoa tai protskudrinkki) niin ollaan jo 1400 saatu kasaan kahella aterialla. Sitten vielä kaks lämmintä ateriaa ja joku iltapala, helpot ~3000 kaloria. Tästä se lähtee, aamupaino tänään 69.0 kg eli enemmän kun koskaan.

Kiitos kaikille avusta ja tuesta! :) Toivotaan vaan että jaksan pysyä tällä tiellä.

itellä ollu vaa semmoinen ongelma ,että jos syön vaikka paripäivää toisi hyvin ni sit ei parii päivää maistu ruoka??

Habankorpulle vielä, jos proteiinisheikit tökkii, niin koitapa ottaa tilalle vaikka proteiinipatukka. Esim. Peak Bodyn Pro50(ei mainos). Sadan gramman patukka, jossa 50g proteiinia ja 339kcal. Herkkuperseeksihän sinut tietysti heti leimataan jos noita syöt, mutta jos oikea ruoka potkii vastaan, niin miksipä ei.

jos sulla ei vaan ole tarpeeksi nälkä?? totuta itsesi syömään se 6x päiväs...sen jälkeen huomaat että sulla on nälkä sillon ku pitäisi syödä ja mikä vain maistuu. toimi ainaki mulla..

Kaksi sanaa, FORCE FEEDING - just put it down.

Teet ruoan tunkemisesta yhden haasteellisen osa-alueen reenikokonaisuudessasi.

Hiilaria, prodea, rasvaa ääntä kohti ja hienosäätö tulee aikanaan.

Iso on kaunista, think big. :)

eedit: kaikki muu on selittämistä sikäli kun ei oo konkreettisia lääketieteelisiä estetiloja. ;)

Älä kuitenkaan unohda renata.

Mulla itellä laski kesän aikana paino 6kg, ja en pitänyt siitä. Joten päätin vetää kunnon bulkin. Söin bulkin aikana (joka nyt on vieläkin kesken) keskinmäärin 3500-5500kcl päivässä ja kulutus siinä 2000kcl. Tuohon sisältyy ruuasta ja lisäravinteista tulleet. Rupesi se paino nouseen, nyt tullut 8kg 7 viikon aikana...

voimareki sanoi:
Habankorpulle vielä, jos proteiinisheikit tökkii, niin koitapa ottaa tilalle vaikka proteiinipatukka. Esim. Peak Bodyn Pro50(ei mainos). Sadan gramman patukka, jossa 50g proteiinia ja 339kcal. Herkkuperseeksihän sinut tietysti heti leimataan jos noita syöt, mutta jos oikea ruoka potkii vastaan, niin miksipä ei.
muute iha hyvä mut noi prodepatukat tykkää syyä kukkaroo taas vastaavast

Originally Posted by weismyller
muute iha hyvä mut noi prodepatukat tykkää syyä kukkaroo taas vastaavast

No ei ole toki halvin proteiininlähde, mutta kyse on jälleen kerran priorisoinnista eli oma lempivertaukseni onko joku kallista vai halpaa on verrata sitä baari-iltaan esim. nuo em. patukat 2.5€/kpl ja vaikka söis yhden päivässä niin kuukaudessa niihin menee 75€, joka nyt aikuiselta mieheltää putoo jo taskuista kun käy baarissa saatika jos siellä juo jotain.

No joo turhaa tästä on lätistä itse en proteiinipatukoita syö, sillä ruokahalu pelaa muutenkin mainiosti. Habankorppu ostaa patukoita jos habankorpulla on patukoihin varaa. Piste.

Älkää ottako paineita syömisestä, muuten sitä alkaa vihaamaan enemmän ja enemmän! Pikkuhiljaa tule e hyvä, ei sitä voi vaan alkaa syömään tuplasti enemmän.

Tästä motivoituneena voisi lähtä vetää pari lihistä kahella nakilla, suolakurkkuja, ketsuppia, sinappia, salsaa... :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom