Kylppärin muovimaton paikkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasso
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Hemmetti, uuden asunnon kylppärin muovimattoon tuli pieni nirhauma kun säilytin olohuoneen patteria väliaikaisesti siellä. En ole vielä ehtinyt tutkia lattiaa menikö matto puhki asti, mutta ainakin kosmeettinen vaurio tuli ja vieläpä melkein suihkun kohdalle. Miten on löytyykö vinkkejä tai korjausehdotuksia samaan ongelmaan törmänneiltä.

Vaihtoehtoja ilmeisesti on ainakin jollain massalla tai pastalla tasoittaminen ja muovihitsaaminen. Tasoittaminen massalla tuntuu hieman epäilyttävältä vaihtoehdolta, varsinkin jos matto on puhki asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jasso sanoi:
Hemmetti, uuden asunnon kylppärin muovimattoon tuli pieni nirhauma kun säilytin olohuoneen patteria väliaikaisesti siellä. En ole vielä ehtinyt tutkia lattiaa menikö matto puhki asti, mutta ainakin kosmeettinen vaurio tuli ja vieläpä melkein suihkun kohdalle. Miten on löytyykö vinkkejä tai korjausehdotuksia samaan ongelmaan törmänneiltä.

Vaihtoehtoja ilmeisesti on ainakin jollain massalla tai pastalla tasoittaminen ja muovihitsaaminen. Tasoittaminen massalla tuntuu hieman epäilyttävältä vaihtoehdolta, varsinkin jos matto on puhki asti.

Kai sen voi saman sävyisellä saniteettisilikonilla tms. paikata tai jos se matto on saumattua niin samalla sävyllä ja tavaralla täytät sen kolon?

Meillä on ainakin kylppärin matossa sellainen pitkä viiva, kun se joskus avattiin. Siinä on jotain silikonintapaista. Eli voi ainakin paikata:)

Ei tuo vaikea ole paikata, mutta kannattaa nämä vastuukysymykset muistaa märkätilojen kunnostuksissa. Kun itse paikkaat, niin vastaat myös sen paikan pitävyydestä seuraavat 5(?) vuotta. Jos tulee vesivahinko, niin sitten voit joutua ikävään tilanteeseen riippumatta siitä, johtuiko vahinko tuosta sinun paikastasi vai jostain muusta.

Itse teettäisin tuon työn ihan varmuuden vuoksi ammattilaisella. Paikkaaminen ei montaa minuuttia vie, eikä siten voi maksaakaan ihan maltaita. Tulee ainakin kunnolla tehtyä, etkä ole itse sitten vastuussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom