kylmäpuristetun ero tavalliseen rypsäriin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän sitä öljyä tarvi maistaa kun sen ruokalusikallisen kurkusta alas pistää. Vettä vaan perään ni ei mitään ongelmia. En ymmärrä miten se voi olla niin vaikeeta.

Näille "neideille" tarvis varmaan alkaan valmistaan maustettua rypsäriä, esim. mansikka- ja kaakoarypsäriä. Ja äiti voisi annostella sen valmiiksi, jos äidin pikku kulta ei itse vaan millään jaksa itse annostella. Nyt ininä pois ja öljyt naamaan. "Mies kestää rypsärin maun, muttei häpeää." :D

Ja ei se muuten maistu yhtään miltään.

faidra sanoi:
Koittakaas pellavansiemenöljyä, se se vasta kuolemalta maistuukin.
Pellavansiemenöljy on hyvän makuista, jos se vaan on kuljetettu ja säilytetty oikein. Se ei missään vaiheessä saa lämmetä, koska öljy härskiintyy heti. Suomessa toi on luontaistuotekaupoissa jääkaapeissa, mutta ilmeisesti pilaantuu kuljetuksessa. Ruokakaupat pitää sitä ronskisti hyllyllä.

USAssa kun luomukaupoista osti pellavasiemenöljyä niin maku oli oikeasti pähkinäistä ja hyvää. Suomesta en ole ostanut aikoihin kun kaikki kaupan oleva tavara on pilaantunutta.

Ekan kerran kun otin huikan Virginoa niin kyllä taisi pieni irvistys nousta kasvoillle, pakko myöntää... Parin desin jälkeen makuun oli jo tottunut ja nyt sitä kuluu kivuttomasti kaksi reilua huikkaa päivässä :)

Rahka-aamiaiseen ja -iltapalaan sotken hieman normaalia eli sitä täysin mautonta rypsäriä. Pehmentää mukavasti rahkan makua ja tekee siitä suorastaan hyvää, ananaksen+pähkinöiden tai mustikkasopan kanssa. Aamupalaan aina reilusti kauraleseitä ja -hiutaleita mukaan, toisinaan myös lisään hieman vaniljan makuista heraproteiinia "jalostamaan" ateriaa.

hmm.. mulla on jotain "lafranch"-merkkistä sitruunan makuista oliiviöljyä. On kyllä ihan miellyttävän makuista verrattuna esim. rainbown kp-rypsäriin mikä oli semmosta kuraa että. (No kyllä sen pullon tyhjäksi käytti). Mutta tuo sitruunan makuinen on hyvää, hieman hapokas,sitruunainen maku, ei maistu oikein muulle kuin sitruunalle ja koostumus öljymäinen. Samaa merkkiä sai vissiin valkosipulinkin makuisena :D.

pellavansiemenöljyssä on omega3:sta aivan toisellla lailla kuin noissa muissa kasviöljyissä, joissa on liikaa 6:sta.

aivan sama mikä maku kuhan tulee kroppa öljyttyä. Rainbow muistaakseni vähän tummempi pähkinä maku...virgino ei maistu juuri miltään...no makuasiathan on makuasioita prkl ja se siitä! Kalanmaksaöljystä mä kyl sain sellaset gaggingkohtaukset etten kajonnut pulloon enään ikuna, vaan annoin sen pikaisesti anopille...joku raja näissä kuitenkin damn;)
Elikkäs itse vedän aamuisin suoraan pullonsuusta kpr ja 4 kapselia kalaöljyä 2g c-vitamiinia, järjestyksellä ei ole väliä kun vielä muutenkin aamukoomeiloisessa.

Edit: "Uusimman" tiedon mukaan kannattaa vetää kpr:ä ennen nukkumaanmenoa mikäli http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/treenaus_treeni.php sivua on uskominen ja miksipä emme uskoisi!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom