hellrisers sanoi:vilmi on 17.9 2005 rovaniemen reippaan tiloissa ruskapenkkareissa
sarjassa YLI 125KG
Joko on tuloksia saatavilla ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hellrisers sanoi:vilmi on 17.9 2005 rovaniemen reippaan tiloissa ruskapenkkareissa
sarjassa YLI 125KG
260 nosti muistaakseni.Olakinte sanoi:Joko on tuloksia saatavilla ?
tikkuniska sanoi:260 nosti muistaakseni.
tottakain nostaa kun varusteet on mennyt hurjasti eteenpäin nuista 10v takaisista ajoista. ipf kisa oli. köpi tulee varmasti parantamaan tulostaan roimasti jos ja kun lopettaa sen autotallissa reenaamisen ja menee kunnon salille missä on kunnon reeni mahdollisuudetOlakinte sanoi:Ja tämä oli SVNL-säännöillä (IPF) käyty kisa ? Perkele Köpi nostaa kymmenen vuotta aktiiviuransa lopettamisen jälkee isompia rautoja ku koskaa aiemmin!!!
.neutraali sanoi:tottakain nostaa kun varusteet on mennyt hurjasti eteenpäin nuista 10v takaisista ajoista. ipf kisa oli. köpi tulee varmasti parantamaan tulostaan roimasti jos ja kun lopettaa sen autotallissa reenaamisen ja menee kunnon salille missä on kunnon reeni mahdollisuudet.
hunter killer sanoi:Mitkäs kisat ne oli jossa Köpi yritti 290-300kg:tä????jos nämä oli svnl-alaiset??nyt 260kg..aiemmin aloitus 290kg????what???
.aapuska sanoi:Tulokset löytyy SVNL:n sivuilta.
Aloitus Vilmillä 240 kevyesti. 2 nosto "nolift" tais olla 260:stä, mutta viimeisellä 260 etten sanos tyylikkäästi. En oo koskaan muuten nähnyt yhtä tehokasta selän käyttöä penkillä
Palkintojaossa päällä ollut musta "ÄIJÄ" t-paita, sopi äijälle erinomaisesti.
Toi 260 löytys videoklippinä, mut koko hipoo 25 megaa, joten jos sais editoitua pienemmäx niin laittas näytille.
Raven sanoi:Miten selän tehokas käyttö näkyy?
Niinno joo... kömpelö ilmaus... tarkoitin lähinnä sitä kuinka "äijä" ottaa tangon alas koko kropalla ja itse nostokin tapahtuu koko kropalla. En tarkoita että kyseessä ois ollu mikään "runkku/pomppupenkki", vaan tehokas nostotekniikka.
Suurin syy tohon kommenttiini, lienee kun itte on vajaatekniikkainen lahnapenkkaaja, jotta kateex käy.
"En oo ikinä nähny..." oli ehkä turhaan hehkutettu. Samaa tehoa ja tekniikkaa löyty samoissa kisoissa alle 75:n Haapamäen 190 Kg:stä ja alle 82,5:n Rautionahon 190 Kg:stä.
Tarttee yrittää pakkailla tota kilppiä illemmalla.
Raven sanoi:Tarttee yrittää pakkailla tota kilppiä illemmalla.
:hyvä:Joko se ilta on tullut?:hyvä:
Olis mukava nähdä joku video Kyöstin nostosta
No perskeles. Pankaa joku jotain videota näytille tai edes kuvaa minkä näkönen karhu Köpi on.Se oli aapuska kenen sitä piti pakkailla eikä Raven.Ja aapuskaa ei ton postin jälkeen ole näkyny.
oululehdessä monesti mainostaa omaa yritystää ja seisoo itse siinä kuvassa paketti-auton kanssa. tosin huono se kuva on. leveä harterinen ukko. toinen paikka jossa olen köpin aika monesti bongannut on limingantullin rismaNo perskeles. Pankaa joku jotain videota näytille tai edes kuvaa minkä näkönen karhu Köpi on.
. ei kovinkaan pidetty treenari ole ollut saleilla joskus muinoin. muutamille saleille "porttikielto", mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;). 
oululehdessä monesti mainostaa omaa yritystää ja seisoo itse siinä kuvassa paketti-auton kanssa. tosin huono se kuva on. leveä harterinen ukko. ei kovinkaan pidetty treenari ole ollut saleilla joskus muinoin :D, muutamille saleille "porttikielto", mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;)
oululehdessä monesti mainostaa omaa yritystää ja seisoo itse siinä kuvassa paketti-auton kanssa. tosin huono se kuva on. leveä harterinen ukko. toinen paikka jossa olen köpin aika monesti bongannut on limingantullin risma. ei kovinkaan pidetty treenari ole ollut saleilla joskus muinoin. muutamille saleille "porttikielto", mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;).
Kyösti Vilmi oli 1980- ja 1990-luvuilla suomalaisen kyykkyharjoittelun ruumiillistuma.
Kyykky oli pyhä liike ja se tehtiin sunnuntaina. Aamulla "köpä" meni meren rantaan ja karjui merituuleen. Sitten kierrettiin autolla koko Lapin-lääni ja etsittiin varmistajia. Lopuksi kyykättiin 3 x 400 kiloa ja verta tuli nenästä ja korvista..
oululehdessä monesti mainostaa omaa yritystää ja seisoo itse siinä kuvassa paketti-auton kanssa. tosin huono se kuva on. leveä harterinen ukko. toinen paikka jossa olen köpin aika monesti bongannut on limingantullin risma. ei kovinkaan pidetty treenari ole ollut saleilla joskus muinoin. muutamille saleille "porttikielto", mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;).
riski ku perkele, petrooli voi sitten tulla selitteleen ne köpin villasukka kyykyt pyrinnöltä:D![]()

ei kovinkaan pidetty treenari ole ollut saleilla joskus muinoin. muutamille saleille "porttikielto", mutta tikulla silmään joka vanhoja muistelee ;).