Kuvitteellisia kuvia pakkislaisista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ei 7 viestin perusteella voi oikein tehdä tuollaisia johtopäätöksiä...

Joo ei 7 viestin perusteella voi oikein tehdä tuollaisia johtopäätöksiä...

Luulen, että tää on sama kaveri joka ilmeisesti bannattiin hetki sitten koska huuteli toisessa ketjussa mua, voimasuonta ja tonya myös homoiksi RHP reenaajiksi, vilkaisematta edes kenenkään reenipäivyriä. Joku ikirölli.

En tiedä oliko tän ketjun tarkotuksena olla hauska vai vittuilla. Hauskaa ei ainakaan ollut missään näistä kuvista.

Vittuilu on IMO tässäkin ketjussa jees, jos siinä on jokin idea. Nyt mä en yhdestäkään kuvasta pystynyt hahmottamaan, millä logiikalla sen pitäisi kyseiseen nimimerkkiin assosioitua. Omassa kuvassani se tosin osui kohdalleen, että saatan hyvinkin pitää joskus pinkkiä T-paitaa, kun sille päälle satun (en kyllä ihan kuvan mallista). Pointsit kotiin siitä, että edes yhdeltä osin RautaaRakastavan kristallipallo osui sinnepäin kohdilleen.

Vastineeksi RautaaRakastava itse:
badass.jpg

e:
Luulen, että tää on sama kaveri joka ilmeisesti bannattiin hetki sitten koska huuteli toisessa ketjussa mua, voimasuonta ja tonya myös homoiksi RHP reenaajiksi, vilkaisematta edes kenenkään reenipäivyriä. Joku ikirölli.

Ja trollasi eilen ala-arvoisesti jonkun ilmoa deittiosiolla. Jos jätkä oikeasti sai jo bannin niin hatunnosto modeille hienosta toiminnasta.

Tietysti eri nickillä viimeks oli rääpimässä naamaansa. Olishan toi modejuttu ollut ihan hauska joltain pakkiksen vakiojäseneltä, mutta tämä kaveri on ilmeisesti tullut vaan vittuileen. Sori offarit mut vituttaa tämmönen turha naamanrääpiminen.

Täällä on vuosii tullu pyörittyy ja lueskeltuu ja harmikseni päätin nyt sitte nickin tehä, eipä ollu järjen rieumuvoitto. Niin ja tuskin kukaan on ollut ( sinäkään vilu ) ehta railakas rehti ronski raaka rautakäsi pakkislainen syntyessään, mut aivan sama ei jaksa vääntää näinki turhasta, senki ajan vois vääntää rautaa.

Ymmärrätkö poju että toi polku on aika lyhyt? täällä saa viihtyä ja keskustella, irroitella jne. mutta muita pitää silti kunnioittaa edes jollain tasolla. Tuo yläasteikäiseltä kuulostava angstaaminen ei johda mihinkään. Me modet ei olla sun vanhempia joten meille on turha kiukutella.

Offtopic päättyy tähän. Jatketaan oikealla linjalla.

Noilla daisareilla mä en tarvitsis pelastusliivejä laisinkaan. :D Tatuointia liian vähän ja hiukset ei noin tummat. ;)

e: jes!

Ephemeral:

f0sqg.jpg

Powerhousu:

0-587-03977-9~Bodybuilder-in-Hands-on-Hips-Pose-Posters.jpg

Hulkki pienenä:

Baby+Body+Builder.jpg

Rebound parin kuukauden flunssan ja oksennustaudin jälkeen:

70-year-old-gymnast.jpg

Demac voi miettiä itekseen mihin videoon tämä mielikuva liittyy:

african-man.jpg

Alyssa&MissEvilEve :lol2: