Kuvitteellisia kuvia pakkislaisista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Spindi

blondin_kosto_2_blu_ray.webp

Kride

samuhaber.webp

Suttura

Nicole-Scherzinger_11.webp

Judohemmo_85

680528.webp

Ryökäle^

killer-clown4.webp

Voi jumalauta, joku taikuriluttinen :D

:D

^Rakkaalla lapsella monta nimeä, ei takerruta pikkuasioihin :D

No mutta täällähän on oikein useampikin vastaisku laitettu vaihtelevalla menestyksellä. :D

:( Mä just kaipasin kuviteellisia kuvia eikä tämmösiä realistisia dokumentointeja.

Noh, ei se mitään. Laitetaan Ryökäleelle kuva josta se tunnistaa itsensä:

Mmmmh. Love the smell of jockstraps...

Hahaha, jotenkin tässä on pientä koston makua ilmassa :rolleyes: mutta hiukset meni aika nappiin. Jääköön nuo suojusten nuuhkimiset kuitenkin toisenlaisille pervoille. :D

Kokeillaanpas itsekin:

Aika osuvia mielikuvia. Varsinkin tuo sutturan ja katskin saumaton yhteistyö oli oikein osuva. Ilmeisesti olit myös päässyt nappaamaan meikäläisestä kuvan ensimmäisessä kesätyöpaikassa. Tarkkaavainen katse ja keskittynyt ilme jo tuolloin työssä jolla on tarkoitus. :hyvä:

Ai mä oon vai joku köyhän miehen house. Hieman kyseenalainen kunnia, mutta kelpaa. :lol2:

Hahah :D se on TEUVO :D ja toi on väärän värinen.. ;D muuten oli kyllä hyvinkin osuva!

Heh, no mutta sentään merkki meni oikein ja näköjään tuo posetuskin oli kohdallaan. :D

Pakko takertua... se mikää Veijo ole :down:

Mä niin pelkään Veijon ääntä kyllä että se joku päivä yllättää..

Taitaa nicholailla olla jonkulaisia vihatiloja päällä.. :lol2: Muuten aika osuva mutta en omista rautoja!

Hehe, samantyyppisiä kuvitelmia tulee. :D

nicholai on tainnu löytää mun kadonneet passikuvat... Voin vakuuttaa että olen juuri niin tyhmän näköinen kuin miltä kuulostan.

Susta tulee mieleen just tuollainen silmälasipäinen nörtti. :D

nicholai on tainnu löytää mun kadonneet passikuvat... Voin vakuuttaa että olen juuri niin tyhmän näköinen kuin miltä kuulostan.

- - - Updated - - -

Susta tulee mieleen just tuollainen silmälasipäinen nörtti. :D
Lasit kyllä on, mutta nörtti en oo :D En oo koskaan ees ircannu.

Nörtti, kevyesti piikittelevä farmaseutti joka pelaa videopelejä, treenaa punttia ja on blondi. Ihme nainen.

Wonder Woman...

Off-topiciksi meni jo. Jatkakaa.

Back
Ylös Bottom