Kuvitteellisia kuvia pakkislaisista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
MissEvilEve
devil_doll.jpg

Jahas, tuollainen vähän lihaisampi ja pullavampi paholainen :D (Ei mtn, ei täysin tuulesta temmattu). Ainoa vaan että toi häntä näyttää pikemminkin perseeseen menevältä dildolta :lol2:

:offtopic: Hieman offtopic, mutta huomasin että joka kerta kun pamautan Sinergyä soimaan tulee mieleen MissEvilEve. Jotenkin ehkä sellaisen vahvan, järkkymättömän ja vahvaäänisen naisen kuvan olen saanut. Taitaapi tuo myös mustatukkainen olla, minkälaisen kuvankin olen MEE:stä saanut. Tosin Kim taitaa olla aasialainen, no tuo ääni se lähinnä onkin.

Olenhan minä kuvankin postannut tuonne aiemmin, mutta se nyt on valitettavasti hävinnyt.

Mun tarvii kuunnella Sinergyä, ei hajuakaan koko bändistä. Vahva ja järkkymätön kyllä olen, mutta Wintikkaa lainatakseni mulla on kuulemma 14-vuotiaan teinipissiksen ääni ;)

MEE: En voi suositella kun Beware the Heavens albumia, muita en ole kuunnellu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaikka se kovin tollasta esittää, niin kyllä se MEE on tosi sulaa sokeria, kun tarpeen vaatii. Eli nuo oletukset ei välttis ihan passaa.

Olen otettu, että kahdesta postista puolen vuoden sisällä toinen on minulle :haart:.

Pakko saada tollaset rillit.

Oliko se sitten täysin tuulesta temmattu?

Hmph. Oli!

Vaikka se kovin tollasta esittää, niin kyllä se MEE on tosi sulaa sokeria, kun tarpeen vaatii. Eli nuo oletukset ei välttis ihan passaa.

Kuka esittää mitä? En minä ainakaan. Minä oon oma itteni, mutta mussa on monia puolia. On mulla se ihana ja herkkä puolenikin :haart:

MEE: En voi suositella kun Beware the Heavens albumia, muita en ole kuunnellu.

Ihan normiäänihän tuolla on. Mutta ok, kiva kun tuun siitä mieleen :D

Ultimecia

silkenfloss2.jpg

Ihan Ultimecia! Kyllä vaan :)

Olisinkin dj :D

Enkä mä oo noin trendikäs ku toi viiminen :(

:offtopic: mut voisko joku kertoo miten kuvan tai videon voi laittaa tohon tulee suoraan eikä linkkinä?:D

Kun ei tuolla foorumin käyttö ohjeissakaan lukenut

Back
Ylös Bottom