Kuvissa Juuso ja Läski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulle taas jutskaa.

Kuvat

VG7G7494-10.jpg

Huomasin muutenkin että tää ei oo ihan samanlaista tyyliä ku sun yleisemmin ottamas (tai oikeestaan muokkaamas) kuvat, eli hahmot näyttää enemmänkin kun olis suoraan jostain hyvägraafisesta toimintapelistä. :)

Kivoja kuveja, noissa on sellanen viileän syksyinen meininki :) Ja läski on vienyt mun sydämen :haart:

Huomasin muutenkin että tää ei oo ihan samanlaista tyyliä ku sun yleisemmin ottamas (tai oikeestaan muokkaamas) kuvat, eli hahmot näyttää enemmänkin kun olis suoraan jostain hyvägraafisesta toimintapelistä. :)
Juu, vaihtelevuutta, se rendattu lookki sopii joihinkin tilanteisiin.

Joo, tässä joutuu vaan miettimään, että kumpi vie huomion, Juuso vai koira:D...hmm. Upeita kuvia kyllä ja hieno kunto miehellä:hyper: Toi viimeinen kuva on kuitenkin paras, sellainen aidoin:haart:

Hyvin valaistut kuvat, tulee malli hyvin esille. Juuso kuvauksellinen ja fysiikasta olen aina pitänyt.
Siisti koira tuo läski!

Onks tää muuten [juuz0] galtsust :D
On.
Kertokaas nyt mitä tuo Juuson vatsassa oleva "Semper me anna" tarkoittaa.

Koitin etsiä kun olen melko varma että sen olen jostakin pakkiksella jo lukenut, mutta en löytänyt.
Siinä lukee "Semper Me Ama".
Joo muuten ois uskottava mut nuo housut... oikeesti mitä VITTUA??! :D
Muakin kyllä vähän huvitti noi housut. :D Aika oldskool, missä on musta nahkanen vyölaukku?! Kuvat on kyllä hienoja ja kunto rautainen.

Upeita kuvia! Tuo ylhäältä otettu kuva on mahtava, koira näyttää siltä että se suunnittelee kuvaajan syömistä.. :D

Minun 0.02$ latinan kanssa:
Semper = aina/ikuisesti
Me = minä
Ama = rakastaa

Back
Ylös Bottom