Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Miksi meinaat että autoa vaihdan kun Teslan penkit voi kääntää? Hommaan auton jossa joko ei pääse tuhoaan tai ei ole väliä. Pentujen kanssa on aina riskit. Ja kirpasee pahasti premium autoon laittaa noita kuraisena.

katso liitettä 271504
Meillä mahtuu hyvin ainaki mastiffi ja 3 bullmastiffia autoo, tosin takapenkit pois, joo ja penkit on revitty meilläki ja kuolaa joka paikas.
 
Kuis hyvin ton kokoset koirat kapuaa vaikkapa auton takakonttiin? Siinähän sen kynnys on melko paljon korkeempi ku sivuovesta.
Esko ei enää hyppää sinne, vaan laittaa vaan etutassut koska se on liian ahdas sille hyppää, pelkää varmaan ahtaaseen tilaan hypätä. Ismo pitää erikseen nostaa kun vielä ahtaampi kun on toinen jo perässä.

Meillä mahtuu hyvin ainaki mastiffi ja 3 bullmastiffia autoo, tosin takapenkit pois, joo ja penkit on revitty meilläki ja kuolaa joka paikas.
Joo, jos ei olis mitään välii, niin keksisin jonkun kiinnityssysteemin Teslaan, mutta itelle ainakin liian kallis auto mahdollisesti tuhota koirien kanssa. Se takapenkin niskanoja oli 244 euroa vaihtaa uuteen suoraan Teslalla, ne tuli kotiin parkkiselle vaihtaan sen. Mutta sitten jos vaikka ovenkahvaa syö, se on jo varmaan melkoisesti kalliimpi. Ja toi kuola, jumankauta miten se jää kiinni tohon tekonahkaan, saa hinkata ihan helvetisti että saa pois.

Yksi tosi kusinen käytännön ongelma on se kun tullaan esim tuttuun koirapuistoon ja koirat näkee minne ollaan saapumassa. Kun Teslan takaluukku aukeaa sillai hitaasti, niin siinä saa olla kuin veskari kädet levällään arpomassa kumpi syöksyy ekana ulos että saa kiinni narusta. Sitten pitää toinen nappaa kanssa kiinni. Eihän se tuolla haittaa, mutta esim muissa paikoissa ne ei saa sieltä sinkoilla ulos miten sattuu, mutta koska ahdasta, niin tottakai ne sieltä heti haluaa ulos. Kaikki nää ongelmat oon ratkaisemassa fiksulla autolla näiden kanssa.
 
Jos Teslassa on peräkoukku niin yksi vaihtoehtohan voisi olla kuomullinen telikärry perään. Niitähän saa kippi-ominaisuudellakin lastauksen ja purkauksen helpottamiseen. Ei tosin ehkä aina kätevin mahdollinen varsinkin jos joutuu paljon peruuttelemaan. Toinen vaihtoehto voisi olla joku käytöstä poistettu ruumisauto. Nehän on muuten ajettavuudeltaan kuin muutkin premium-luokan henkilöautot mutta perätilaa on runsaasti koirille ja helppo myös putsata.
Tää ois hauska, tatuoitu äijä parin ison koiran kanssa ruumisautossa😄
 
Meidän rakkaat jättiläiset kasvaa. Esko on 57.3kg ja Ismo 52.8kg. Saa nähdä tuleeko 70kg painoisia kummastakin. Teslaan ei enää kunnolla mahdu, niin auto pitää vaihtaa.
Niin siis pitääkö se auto vaihtaa vai ei?
Teslaan ei mahdu, niin auto pitää vaihtaa?

Mut sit jäbä ihmettelee miksi ihmiset kysyy mikä auto seuraavaksi…
Kun kerta teslaan mahtuu kun penkit kaataa…
 
Niin siis pitääkö se auto vaihtaa vai ei?
Teslaan ei mahdu, niin auto pitää vaihtaa?

Mut sit jäbä ihmettelee miksi ihmiset kysyy mikä auto seuraavaksi…
Kun kerta teslaan mahtuu kun penkit kaataa…
En mä tiedä voiko tota mitenkään muuten ymmärtää. Ei mahdu, niin auto pitää vaihtaa. Tossa on aika perusteellisesti selitetty miksi penkkien kaataminen ei ole optio, mutta silti sulle jäi epäselväksi :D
 
Ei tartte sitten vaihtaa, mutta itse kuitenkin kirjoitit "auto pitää vaihtaa". Trollituulella?
Mä en kans ymmärrä….
Edit. Siis ne mahtuu, kun penkit kaataa, ni ei tarvi vaihtaa, mut sit penkkien suojaaminen ei tuu kyseeseen niin pitää vaihtaa?
 
Viimeksi muokattu:
Pakuhan se kaikista helpoin olis tossa tilanteessa... Eipä tuu parempaa mieleen. Onhan niitä tilavia hienoja autoja muitakin, mut ei varmasti yhtä helppoo. Lisäksi pakettiautoilla on yllättävän hyvä ajaa, siis ajoasennon puolesta. Halpoja myös pitää.. Ottas kakkosautoks sit jomku pienemmän kauppakassin. Mut kyllähän joku iso farmarikin varmaan riittäs, mut ei se ikinä yhtä käytännöllinen oo ku joku paku.
 
Ei tartte sitten vaihtaa, mutta itse kuitenkin kirjoitit "auto pitää vaihtaa". Trollituulella?
Voi jeesuksen perse :D Siis mä vaan viittasin siihen, että mitä mä höpöttelisin auton vaihdosta jos penkkien kaataminen olis mulle optio, mutta kun ei ole, niin pakko auto vaihtaa. Joku kun tossa sanoi että hyvin mahtuu farkkuun tai suviin kun kääntää penkit. Mä en voi Teslassa penkkejä kaataa jonka olen jo monta kertaa sanonut.

Koitetaan nyt sillai ratakiskolla.

Koirat ovat nyt niin isoja, että ne ei enää kunnolla mahdu Tesla Y mallin takatilaan. En halua penkkejä kaataa, koska siinä menee koko sisusta pilalle, joten on pakko vaihtaa autoa.

Haluaako joku vielä ymmärtää päin vittua? Onko tosiaankin niin, että jengi ihan tahallaan ymmärtää väärin että pääsee jollain tapaa edes vittuilemaan?
 
Piti ottaa Ford Ranger 3.2 litran turbodiesel, komeen näköinen, mutta voi herranjumala mikä rotjake. Kauhee meteli, mutta mitään ei tapahdu, raskas ajaa, rattia saa veivata ihan helvetisti kun kääntyy. Liikaa isoa kokoa, joka ei konvertoidu koirien kuljetukseen kuitenkaan, vaan kokonaisuudessaan moottori ja hytti vie yli puolet autosta. Jätin sen liikkeeseen, ei sovellu meille.

Sitten koitin toista vaihtoehtoa, sähköistä tila-autoa, jossa lastauskorkeus matala, aukeaa sivulta ja takaa. Korkeutta runsaasti ja lattiatilaa ruhtinaallisesti. Ei takapenkkejä, joten siihen ei mene autossa tilaa. Koukkuja vakiona lattiassa ja seinissä koirien kiinnitykseen. Akku 45kwh, 10k pienempi mitä Model 3, eli latailla sais sitten useammin, mutta sähköisenä edelleen suht huoltovapaa ja halvat kilsat. Koirille täydellinen ratkaisu, itelle ei niinkään. Mutta koirien takia tässä auto vaihtaa pitääkin.

Mut se on säkkipimee perä, niin pitää varmaan hytin takaa tehdä ikkuna että koiratkin saa valoa kun ovat kyydissä. Vaikka ne nyt nukkuu siellä aina.
 
Piti ottaa Ford Ranger 3.2 litran turbodiesel, komeen näköinen, mutta voi herranjumala mikä rotjake. Kauhee meteli, mutta mitään ei tapahdu, raskas ajaa, rattia saa veivata ihan helvetisti kun kääntyy. Liikaa isoa kokoa, joka ei konvertoidu koirien kuljetukseen kuitenkaan, vaan kokonaisuudessaan moottori ja hytti vie yli puolet autosta. Jätin sen liikkeeseen, ei sovellu meille.

Sitten koitin toista vaihtoehtoa, sähköistä tila-autoa, jossa lastauskorkeus matala, aukeaa sivulta ja takaa. Korkeutta runsaasti ja lattiatilaa ruhtinaallisesti. Ei takapenkkejä, joten siihen ei mene autossa tilaa. Koukkuja vakiona lattiassa ja seinissä koirien kiinnitykseen. Akku 45kwh, 10k pienempi mitä Model 3, eli latailla sais sitten useammin, mutta sähköisenä edelleen suht huoltovapaa ja halvat kilsat. Koirille täydellinen ratkaisu, itelle ei niinkään. Mutta koirien takia tässä auto vaihtaa pitääkin.

Mut se on säkkipimee perä, niin pitää varmaan hytin takaa tehdä ikkuna että koiratkin saa valoa kun ovat kyydissä. Vaikka ne nyt nukkuu siellä aina.
Vanhemmat Rangerit on kyllä täysiä työkaluja ja aivan hengettömiä, ei niissä ainakaan viihtyä ole tarkoitus. Uudesta Rangerista/Amarokista ei toki kokemusta, liekkö jo parempi kapistus. Lava-autoissa on se huono puoli, että lastauskorkeus on, no korkea. Melkein katselisin volkkarin Transportteria tai mesen Vitoa, molemmat kohtuu mukavia ajettavia ja halutessaan saa varusteilla ja nelivedolla.
 
Vanhemmat Rangerit on kyllä täysiä työkaluja ja aivan hengettömiä, ei niissä ainakaan viihtyä ole tarkoitus. Uudesta Rangerista/Amarokista ei toki kokemusta, liekkö jo parempi kapistus. Lava-autoissa on se huono puoli, että lastauskorkeus on, no korkea. Melkein katselisin volkkarin Transportteria tai mesen Vitoa, molemmat kohtuu mukavia ajettavia ja halutessaan saa varusteilla ja nelivedolla.
Päädyin kätevän kokoiseen sähköiseen tila-autoon. Sit vaan ootteleen että Tesla tekee vanin.
 
large.jpg
Ei välttämättä ois ollut paha tuollainen ruumisautokaan. Isot valoisat perätilat ym. ja parilla tonnilla irtoaisi esim. kuvan Volvo. Salireissut sun muut taittuisi myös mukavasti ja noilla Volvon koneillahan ajaa helposti puolesta miljoonasta kilometristä miljoonaankin.
 
Otin noi alhaalla olevat pois. Ei vaan enää ole kamalasti pointtia pitää tätä yllä kun mainokset ei kata enää edes kuluja, tää on vaan huvikseen enää täällä. Sit jos sattuu sponssi tulemaan, niin porukka ei sitä kauttakaan tue. Oletetaan että tää on vaan täällä kaikille tosta vaan aina.
 
Otin noi alhaalla olevat pois. Ei vaan enää ole kamalasti pointtia pitää tätä yllä kun mainokset ei kata enää edes kuluja, tää on vaan huvikseen enää täällä. Sit jos sattuu sponssi tulemaan, niin porukka ei sitä kauttakaan tue. Oletetaan että tää on vaan täällä kaikille tosta vaan aina.
Mistäs omat tienestit nykyään?
 
Mistäs omat tienestit nykyään?
Tube vaan enää. Että ei paljoo juhlita, onneksi on sijoituksia ja asunnosta jäi kivasti. Tästähän monet saa multiorgasmin, mutta ei meillä hätää ole. Mä en ala valehtelemaan, vaan näin se asia on.

SM-kisat ainakin vielä täällä tuetaan ja jos Mwebstore palaa syksyllä, niin sitten hyvä.
 
Tube vaan enää. Että ei paljoo juhlita, onneksi on sijoituksia ja asunnosta jäi kivasti. Tästähän monet saa multiorgasmin, mutta ei meillä hätää ole. Mä en ala valehtelemaan, vaan näin se asia on.

SM-kisat ainakin vielä täällä tuetaan ja jos Mwebstore palaa syksyllä, niin sitten hyvä.
Podcastia oot nyt hyvin takonut niin sitähän kannattaa kasvattaa entisestään ja myydä sinne mainostilaa.

Lähesty vaan rohkeasti eri brändejä ja vaikka storyteliin kun saat ilmaisen kuuntelujakson jaettua kuulijoille niin siitä voi syntyä pitkäaikainen yhteistyö.

Ja kysy tän hetken suurimmilta podcasteilta vinkkejä kaupallistamiseen. Sulla on vehkeet viimeisen päälle ja hyvä ulosanti niin kyllähän tuossa potentiaalia ois useampi tonni laskuttaa kuukaudessa pelkästään podcastilla kun vaan saa oikeat kumppanit
 
Back
Ylös Bottom