Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä voin suositella droneihin, että ostaa jonkun "halvan" ensin ja treenaa lennätystä ennenkuin lähtee 10k:ta pistämään kiinni.

Nimimerkillä: Tonnin härpäkkeen ostin ennen näitä "itsestään leijailevia" - ajoin pari kertaa puuhun, irtos propelli yms. Ja tuolla se hyllyllä himassa paska nyt pölyä kerää. :D
Nyt on menossa leikki tommosella 60 kymppää kiitävä sähköauto - vittu jotain osia siihenkin pitää joka ajon jälkeen ostaa lisää. :D

Kunnon vekotin isolla salilla olisi ihan makee jollain 50mm lasilla kuvaamaan kamera-ajoja liikkeissä 45 asteen kulmasta.
Mahtaakohan joku salin pitäjä antaa kuvata dronella sisällä? Ainakaan ensimmäisen kerran jälkeen. Ainakin kaikkia vituttaa vaikka lupa tulisikin. Pitää nimittäin niin vittumaista ininää, mikä vielä voimistuu sisätiloissa, etten ihmettele jos joku heittää sitä käsipainolla.

Mahtaakohan joku salin pitäjä antaa kuvata dronella sisällä? Ainakaan ensimmäisen kerran jälkeen. Ainakin kaikkia vituttaa vaikka lupa tulisikin. Pitää nimittäin niin vittumaista ininää, mikä vielä voimistuu sisätiloissa, etten ihmettele jos joku heittää sitä käsipainolla.

Ylipäätään vituttaa kun ihmiset kuvaa salilla, saati sitten vielä joku drone sinne ilmaan.

Voi ressukkaa, tervetuloa vuodelle 2018. Kyllä ne kuvaajat yleensä aika hyvin huomioivat muut ihmiset. Ja jos tollanen asia häiritsee, niin eiköhän sieltä salilta löydy muitakin treenipaikkoja.
Voi lapsosta, vaikka se vituttaa ei se tarkoita sitä etten siellä siitä huolimatta treenaisi.

Eihän tuo äänen lisäksi nyt niin häiritse jos salissa on tarpeeksi huonekorkeutta, nimenomaan sitä se vaatii jos dronella haluaa salilla kuvata. Pienemmissä saleissa voi olla sekä ohjauksessa että muiden kanssatreenajien kanssa ongelmia.

Lähinnä täytyis olla sellainen avoin hallimainen sali, youtubesta esimerkkinä

Mikä tuossa siis on hirveetä? Omasta mielestä noi dronet ei kyllä salilla kuvattavaan videoon tuo mitään lisäarvoa, tai en ainakaan äkkiseltään keksi, miten ne voisivat jotain bodyvideoita parantaa.
Okei, ei keskustella asiasta jos et huomaa mikä tossa on totaalisesti vituillaan.

Itse ihmettelin että mitä hienoa tuossa salidronessa oli?
Kauheahan tuo on kaikinpuolin,mitään hienoa tai hyvää en tuossa nähnyt,lähinnä kävi sääliksi kaveri joka tuon teki ja julkaisi kaikelle kansalle ”ihasteltavaksi”..
Mike ei taatusti jakais tuollaista tavaraa julkisuuteen..

Nyt kyllä pakko saada tietää mikä tuossa on suuresti vialla :D itse en huomaa kuin nykivän kuvan, ei siis kovin sulavasti leijaile ympäriinsä.
Nimenomaan, koitappa seurata jotain salilla niin siinähän nykii niin maan vitusti eikä saa mitään hienoa kamera-ajoa aikaan.

Vähän tönkkö liikehän tuossa on kun nykii jatkuvasti, kyseinen henkilö ei ilmeisemmin kauhean sujuvasti osannut ohjata dronea vaikka tilaa oli videon perusteella.

Tuo varmaan on myös niitä halvimpia droneja, ei se nyt ammattimainen ole vaikka ilmeisesti oli vain tarkoitus vähän kuvata salin tiloja ylhäältä? Varmasti videon olisi voinut toteuttaa laadukkaammin.

Mutta kuitenkin tuon tyylisellä salilla dronella kuvaaminen onnistuu.

Okei, ei keskustella asiasta jos et huomaa mikä tossa on totaalisesti vituillaan.
Kuvia Pakkiksen Mikestä. Q&A. Sulta saa kyllä aika erikoisia vastauksia aina välillä. Ymmärtäisin, jos toi mun kysymys aiheuttais tollasen reaktion jossain kuvausta harrastavien foorumilla, mutta täällä Pakkotoistolla, voisit osoittaa oman erinomaisuutes, ihan vaan vastaamalla kysymykseen.

Kuvia Pakkiksen Mikestä. Q&A. Sulta saa kyllä aika erikoisia vastauksia aina välillä. Ymmärtäisin, jos toi mun kysymys aiheuttais tollasen reaktion jossain kuvausta harrastavien foorumilla, mutta täällä Pakkotoistolla, voisit osoittaa oman erinomaisuutes, ihan vaan vastaamalla kysymykseen.
No turha alkaa keskustelemaan asiasta, josta jollain ei ole mitään käsitystä. Jos me aletaan keskustelemaan vaikka kameroiden laadusta ja joku kysyy, että mitä vikaa muka on halvimmassa pokkarissa, niin kyllä kysyjä saa katsoa peiliin enkä minä. Ja jos mun vastauksia ei kestä, niin ei kannata kysyä mitään.

No turha alkaa keskustelemaan asiasta, josta jollain ei ole mitään käsitystä. Jos me aletaan keskustelemaan vaikka kameroiden laadusta ja joku kysyy, että mitä vikaa muka on halvimmassa pokkarissa, niin kyllä kysyjä saa katsoa peiliin enkä minä. Ja jos mun vastauksia ei kestä, niin ei kannata kysyä mitään.
Tarkoitus ei ollut aloittaa mitään keskustelua sun kanssa, vaan kysyä, mikä siitä videosta teki niin hirveen. Sähän et vastannut siihen kysymykseen, joten vähän huvittaa tuo "jos mun vastauksia ei kestä, niin ei kannata kysyä mitään.". Asiallinen vastaus olis ollut esim. "Kuvan laatu on surkea ja kameran liike tökkii", jos noi on siis ne, mitkä siitä katselukokemuksesta teki hirveän.

Tarkoitus ei ollut aloittaa mitään keskustelua sun kanssa, vaan kysyä, mikä siitä videosta teki niin hirveen. Sähän et vastannut siihen kysymykseen, joten vähän huvittaa tuo "jos mun vastauksia ei kestä, niin ei kannata kysyä mitään.". Asiallinen vastaus olis ollut esim. "Kuvan laatu on surkea ja kameran liike tökkii", jos noi on siis ne, mitkä siitä katselukokemuksesta teki hirveän.
No jos sitä ei nää jo videosta ja tajua, niin tuskin ymmärtää koko asiaa miten kuvataan ja miten kamera-ajot pitää mennä. Joten mikä pointti vastata kun ymmärrys toisessa päässä on jokatapauksessa nolla. Jos nyt yhtään kuvauksesta tajuaa, niin tuo video oli täysin luokatonta kuraa, ei tollaisella dronella saa mitään aikaan, joka tökkii kuin seinään.

No jos sitä ei nää jo videosta ja tajua, niin tuskin ymmärtää koko asiaa miten kuvataan ja miten kamera-ajot pitää mennä. Joten mikä pointti vastata kun ymmärrys toisessa päässä on jokatapauksessa nolla. Jos nyt yhtään kuvauksesta tajuaa, niin tuo video oli täysin luokatonta kuraa, ei tollaisella dronella saa mitään aikaan, joka tökkii kuin seinään.
Noniin, sait viimeseen lauseeseen mahdutettua jo vastauksenkin mun alkuperäiseen kysymykseen. En kyllä olis kysynyt alunperin, jos oisin ynmärtänyt, kuinka vaikeeta toi vastaaminen pieneen kysymykseen on:censored:

Back
Ylös Bottom