Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Silläkin uhalla, että kuulostan vanhalta pierulta (joka olen): Jossain määrin ymmärrän, että aikuiset ihmiset pelaavat näitä pelejä, mutta se, että aikuiset ihmiset katsovat kun toiset aikuiset pelaavat ja länkyttävät joutavia, menee jo yli ymmärryksen. Kohta parikymmentä vuotta olen katsellut, kuinka lasten passiivisuus, väsymys, sivistyksen, mielikuvituksen ja innovatiivisuuden puute ja yleinen tylsämielisyys kasvavat, ja heitä kasvattava sukupolvi näyttää hyvää esimerkkiä. Lukisitte vaikka kirjan välillä.
Itse taas en ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa katsoa kun joku toinen pelaa, jos kyseessä on videopeli. Ihan yhtä järkevää kuin katsoa sitä kun joukkueellinen pelaajia potkii palloa kentällä 90 min toisiaan vastaan ja joku selostaja "länkyttää joutavia".

4306B68B-BECA-4BBD-ADC4-0AA7245653E0.webp

Mike, mulla on muutama todella aktiivininen treenivuosi takana, mutta näiden jälkeen mennyt noin 2 - 3 viimeistä vuotta motivaatio nollissa ja treenejä tehty nämä pari vuotta satunnaisella frekvenssillä / treenausta ei ole ollut kunnolla ollenkaan - eli kunnon tauko ja stoppi tuli tekemiseen siis. Aktiivisina vuosina tulokset näkyi hyvin niin sarjapainoissa kuin lihan suhteen ja sanoisin, että treenivuosien aikana tekeminen niin treenin kuin ravinnon suhteen oli oikealla suunnalla. Nyt kuitenkin reilu 10 kg kerätty tämän tauon aikana ylimääräistä ja alkaa oikeasti kyrsimään yleinen olotila/virkeys/kehonkoostumus jne. Oikeastaan ainoa tavoite nyt on mulla löytää se sama motivaatio kuin aiemmin, eli pysyä sillä linjalla, että treenaan ja pidän ravinnon suhteellisen siistinä. En kuitenkaan tiedä, minkälainen lähestymistapa olisi ravinnon osalta nyt järkevin. Lähdenkö heti pitämään miinuskaloria yllä, jotta päästään tauon aikana kertyneestä rasvasta eroon? Lähtöpaino on 95 kg hujakoilla. Sullahan oli aikoinaan muistaakseni kokemusta täystauosta? Mulla on nyt pari treeniä mennyt oikeasti ihmetellessä, miten voimatason on niin surkeat kuin vain voi olla. Sarjapainot on tietysti tippunut paljon ja muutenkin sarjoissa tulee jotenkin todella nopeasti vain seinä vastaan. Miten voimatasot ja kroppa oikein palautuu takaisin tällaisen tauon jälkeen?

Ja kiitos viimeisimmästä tuotannosta. Mukava nähdä, että jaksat todella panostaa laadukkaaseen sisältöön.

Katoin ekat parituntia tosta ku pelailitte ja siitä innostuneena latasin itellekki saman pelin. Kysymys kuulukin, että tarviiko kaverin ladata toi kanssa, vai onnistuuko että vaan toisella on? Joku tais jotain semmosta puhua chatissa..

Huikeeta settiä oli, lisää vaan tämmöstä (y)

Katoin ekat parituntia tosta ku pelailitte ja siitä innostuneena latasin itellekki saman pelin. Kysymys kuulukin, että tarviiko kaverin ladata toi kanssa, vai onnistuuko että vaan toisella on? Joku tais jotain semmosta puhua chatissa..

Huikeeta settiä oli, lisää vaan tämmöstä (y)
Pitää ladata, se sisältö kuitenkin tulee sun konsolilta. Mutta se on ilmainen siksi, ettet voi sitä itse hostaa.

Pelkästään se kun aloittaa liikunnan, oli se sitten kevyttä jumppaa tai lenkkiä, niin se aktiivisuus lisää kropan toimintaa.

Voimatasot nyt nousee nopeaan kun aloittaa. Motivaatiota siihen pitää olla, muuten se homma tyssää hyvin nopeaan. Motivaatiota lisää edistyminen. Esim mulla vuoden tauon jälkeen paino putosi 15kg kuukaudessa kun aloin treenaan.

Back
Ylös Bottom