Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tämä saatanan benzo nisti, taitaa ruveta nukkuun kohta, ai niin enhän mä voi nukkua kun ei ookaan bentsoja..

Ei muuten mut ku ahistaa tiettyjen tyyppien valitus.

Paitsi ei tullut perkele taaskaan uni, mut tulee se ysiltä, siitä nukkuu kolmeen ja hyppää autoon ja ajelee salille.
Sitäpaitsi se joka haukkuu toisia on paljon tyhmempi kuin se joka ottaa haukut vastaan.

Samaa mielta. Jatkuvaa off topic ripulia monessa ketjussa joka ei palvele mitaan muuta kun omaa egoa. Ei kuulosta pahalta henkilolta mutta motiivaatio ja fokus on hukassa.
Mulla on motivaatio kohallaan ja mua on provosoitu ihan huolella. Älä ny mike mua banaanilaivaan lastaa ennen tän päivän podcastia. Sitäpaitsi en ole rikkonut foorumin sääntöjä.

Mulla on motivaatio kohallaan ja mua on provosoitu ihan huolella. Älä ny mike mua banaanilaivaan lastaa ennen tän päivän podcastia. Sitäpaitsi en ole rikkonut foorumin sääntöjä.

Et ehka ole rikkonut saantoja mutta ei ketaan kiinnosta sun uniongelmat. Jos olet Mike ketjussa, puhu Mikesta, jos olet Kille ketjussa, puhu Killesta - ala itsestasi. Jos haluat puhua omasta elamastasi, aloita Jopas_Jotakin ketju ja halukkaat voi tulla sitten sinne.

Viimeksi muokattu:
Ei nyt ehkä turhaan mitään bannia, mut kyl vähän vois tota kirjoittamisen intoa rajottaa. Sen verran mitä tulee nykyään seurattua foorumia niin, että käy uudet viestit läpi kerran tai pari päivässä, niin tuo sama kaveri joka ketjussa lätisemässä samoja turhuuksia. Ei yhtään mitään sisältöä, mutta pakko mainostaa itseään ja sitä, että on tehny omat paskat elämänvalintansa. "Turboahtamista" on pakko mainostaa joka ketjussa koska se on niin cool. Tuota sanaa ei esiinny niin montaa kertaa edes vanhoissa GTi-lehdissä :ROFLMAO:

Eipä siinä. Ihan hyvä, että on saanut elämänsä raiteilleen ainaki hiukan jne. Hiukan voisi tuota turhaa floodaamista rajoittaa silti.

Joten jopas_jotakin, niin ikävää kuin se onkin, niin jos tää jatkuu päivääkään enempää, niin valitettavasti sut on pakko sitten poistaa täältä. Ehkä sulle on parempi sitten sekoilla Päihdelinkin sivuilla, koska näissä sun viesteissä ei ole minkään maan järkeä. Kirjoitat jotain täysin päätöntä offtopiccia toisten ketjuihin, lopeta kiitos.

Ja sut nyt on jo aikaisemmin bannattu varmaan samasta syystä, enkä mä nyt haluu tässä tehdä susta historian sitkeintä vihaajaa.

Joten jopas_jotakin, niin ikävää kuin se onkin, niin jos tää jatkuu päivääkään enempää, niin valitettavasti sut on pakko sitten poistaa täältä. Ehkä sulle on parempi sitten sekoilla Päihdelinkin sivuilla, koska näissä sun viesteissä ei ole minkään maan järkeä. Kirjoitat jotain täysin päätöntä offtopiccia toisten ketjuihin, lopeta kiitos.

Ja sut nyt on jo aikaisemmin bannattu varmaan samasta syystä, enkä mä nyt haluu tässä tehdä susta historian sitkeintä vihaajaa.
Mä pysyn tästedes aiheesss, niin ei tarvi banaania antaa, olen saanut paljon tältä foorumilta, joten banaani ei olisi todellakaan mukava. Voi olla että olen lievästi hypomaaninen ollut muutamana päivänä, mutta se on kuitenkin sairaus. Mutta ei se silti oikeuta floodaamista. On minua kyllä provosoitukin välillä. Mutta nyt alan odottamaan illan podcastia. Kiitoksia ymmärryksestä. Joskus olen vähän maaninen, niin siitä kannattaa heti mainita. Nyt mun hypomania on tältä päivältä ohi koska sain aamulääkkeet.

TUBE8.webp

Back
Ylös Bottom