Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo benzonisti, mutta turpani voin tukkia kyllä.Turpakiinni saatanan benzo nisti.
Tää on Mike parempi ku hemmetin hyvä juttu.Hei ollaas nyt. Kivaa on se, että Podcastit tulee siis kuvalla jatkossa ja striimit superhyvällä laadulla.
Mulla on motivaatio kohallaan ja mua on provosoitu ihan huolella. Älä ny mike mua banaanilaivaan lastaa ennen tän päivän podcastia. Sitäpaitsi en ole rikkonut foorumin sääntöjä.Samaa mielta. Jatkuvaa off topic ripulia monessa ketjussa joka ei palvele mitaan muuta kun omaa egoa. Ei kuulosta pahalta henkilolta mutta motiivaatio ja fokus on hukassa.
Mulla on motivaatio kohallaan ja mua on provosoitu ihan huolella. Älä ny mike mua banaanilaivaan lastaa ennen tän päivän podcastia. Sitäpaitsi en ole rikkonut foorumin sääntöjä.
Mä pysyn tästedes aiheesss, niin ei tarvi banaania antaa, olen saanut paljon tältä foorumilta, joten banaani ei olisi todellakaan mukava. Voi olla että olen lievästi hypomaaninen ollut muutamana päivänä, mutta se on kuitenkin sairaus. Mutta ei se silti oikeuta floodaamista. On minua kyllä provosoitukin välillä. Mutta nyt alan odottamaan illan podcastia. Kiitoksia ymmärryksestä. Joskus olen vähän maaninen, niin siitä kannattaa heti mainita. Nyt mun hypomania on tältä päivältä ohi koska sain aamulääkkeet.Joten jopas_jotakin, niin ikävää kuin se onkin, niin jos tää jatkuu päivääkään enempää, niin valitettavasti sut on pakko sitten poistaa täältä. Ehkä sulle on parempi sitten sekoilla Päihdelinkin sivuilla, koska näissä sun viesteissä ei ole minkään maan järkeä. Kirjoitat jotain täysin päätöntä offtopiccia toisten ketjuihin, lopeta kiitos.
Ja sut nyt on jo aikaisemmin bannattu varmaan samasta syystä, enkä mä nyt haluu tässä tehdä susta historian sitkeintä vihaajaa.