Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikeltä tullut täällä hyviä esimerkkejä treeneistä/treenijaoista. Niin heitäppäs jotain esimerkkiä kun 3-4 krt viikossa treenit, vaikka en viikko syklissä eläkkään tulis salitreeniä niin, että jalat olisi "ylläpidolla" eli muita lihaksia voisi olla samassa treenissä.
1. Jalat takareisipainotteisesti, leveet kyykyt, prässit jalat korkeella, sumokyykyt. Takareidet kovaa. Pohkeet.
2. Kädet ja lateraaliset olkapäille
3. Selkä ja forkut
4. Rinta ja punnerruket olkapäille sekä pumppi ojentajille

Erikoistekniikoista puheen ollen, heitä joku max 20 min veto ojentajille.
1. Köydellä pushdown levitys 20 - Köydellä kapeella pushdown 20 - Tankopushdown myötäote 20 - Tankopushdown vastaote 20 - Ranskalainen narulla 20.

3 kierrosta, nosta painoa ja pudota toistot 15 toistoon kakkoksessa ja kolmosessa 10 toistoon.

Treeniin liittyvää ravintoa, sinne vain kysymään. Kyllä siellä yleisesti ravintoakin käsitellään kun vahvasti treeniin liittyy. Tänään siis 18:00.
Hyvä hyvä, nyt mä alan vasta kasvamaan ku oon nyt syöny viimesemmät kaks kuukautta ihan pilkulleen, mutta säätöähän on aina.
Mut nyt kun mulla on turboahtaminen käynnissä tän kesän, ni koko ajan on joku kaveri sanonu, kui oon muka kasvanu.

Mutta hyvä että vastaat myös ravintoaiheisiin kysymyksiin, kiitos jo etukäteen.

1. Jalat takareisipainotteisesti, leveet kyykyt, prässit jalat korkeella, sumokyykyt. Takareidet kovaa. Pohkeet.
2. Kädet ja lateraaliset olkapäille
3. Selkä ja forkut
4. Rinta ja punnerruket olkapäille sekä pumppi ojentajille

1. Köydellä pushdown levitys 20 - Köydellä kapeella pushdown 20 - Tankopushdown myötäote 20 - Tankopushdown vastaote 20 - Ranskalainen narulla 20.

3 kierrosta, nosta painoa ja pudota toistot 15 toistoon kakkoksessa ja kolmosessa 10 toistoon.
Kiitos, osui ja upposi.

Nyt sitä testoannosta vähä pienemmäksi nii itsetunto palautuu leijonan tasolta sinne minne kuuluukin. Puolen vuoden treenikokemuksella en naruttelis yhtään ketään edes nettifoorumeilla.
Paskat, testoannos on justiinsa sopiva niin ku on kaikki muutkin lisäravinteet, tosin testo ainut ns. dopingaine. Mulla on sitäpaitsi treeniä jo kohta 11kk treeniä takana ja olen sen verran kokenut että naruttelen kyllä ihan ketä hyvänsä.

Niin Cbodybuilder, miltä se Jopas-mies vaikuttaa???

Kertokaa nyt mullekkin ni nauretaan porukalla ennemmin!

Paskat, testoannos on justiinsa sopiva niin ku on kaikki muutkin lisäravinteet, tosin testo ainut ns. dopingaine. Mulla on sitäpaitsi treeniä jo kohta 11kk treeniä takana ja olen sen verran kokenut että naruttelen kyllä ihan ketä hyvänsä.

Siinä vaiheessa voi pilke silmäkulmassa narutella "poikia" illanistujaisissa ku on edes sen salin isoin ja vahvin jolla itse treenaa :) Muutaman kuukauden treenitaustalla näin ei varmasti ole.

No enhän mä ole itteäni mikskään maailman vahvimmaksi mieheksi sanonukkaan, vitutti vaan tuo kommenti: Jopas miehen oma topicci meni vituiks ni johan se taal latelee samaa sontaa..
Mikä on mun avaama topicki mikä on menny vituiksi, ja sori jo etukäteen, ensinnäkin missasin q&a:n, ni sen lisäksi autosta hajos rengas, ja ei viittis uutta Opelin aluvannetta ostaa ku maksaa varmaan maltaita, pitää kait sitten laittaa peltivanteet alle.

Viimeksi muokattu:

Niin Cbodybuilder, miltä se Jopas-mies vaikuttaa???

Kertokaa nyt mullekkin ni nauretaan porukalla ennemmin!
Turpakiinni saatanan benzo nisti.

Back
Ylös Bottom