Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ylilaudan nassukat olleet vauhdissa :D

06ab1bc8.webp

Mä olen kyllä niiden elämän suola, ne ei vain pääse irti mitenkään, vaan hurjasti fanittavat.

Mä varmaan saisin siitä niin tulehtuneet kädet. Mut voishan sitä testaa ja kuvaa.

Seurauksena olisivat varmasti tulehtuneet kädet ja hemmetin kipeät nivelet. Lähinnä ajattelin tuota siksi, koska näytät tykkäävän erilaisista haasteista. Tuon treenin ajoittaminen oikealle päivälle lienee aika tärkeää palautumisen yms. kannalta.

No miksei samantien kokeilis vaikka treenaamista työnteoksi ?

7:00 - 9:00 selän löylytystä (puolet ajasta mavea)
9:00 - 9:15 kahvitauko
9:15 - 11:00 rintaa ja olkapäitä
11:00 - 11:30 ruokkis
11:30 - 14:00 jalkoja
14:00 - 14:15 kahvitauko
14:15 - 15:30 käsiä

Sit päivän lopuksi joku yliksen jonne tulee haukkuu sut huonoksi työntekijäksi.

Blackmagic Ultrastudio mini recorder ja Canon C100mk2 striimeihin. Äänet edelleen Rode Procaster. Aika rajun hyvää kuvaa saa sitten striimiin. Lipsync saattaa olla vielä probleema vaikka ääni ja kuva tulee suoraan kamerasta. Livessä se ei ole aivan synkassa.

Tuo lipsync puolen freimin heitto on joku googlen juttu, koska lokaalisti toimii ihan hyvin. Jos joku tähän löytää ratkaisun, niin otan ilolla vastaan. Ja siis ääni ja kuva tulee kamerasta HDMI ja siitä Blackmagic sen konvertoi ja Thunderboltilla koneelle. Eli sama rataa tulee ääni ja kuva.

Screen-Shot-2018-06-02-at-12.36.08.webp

Viimeksi muokattu:
Nyt on testattu Rehbandin power line back support settiä. Eli siinä tulee 69,95 eurolla mukaan keskivartaloa tukeva 7mm tuki, samaa kamaa mitä Rehbandin muut lämppärit ja suojat sekä sitten erittäin pätevä vyö, leveys läpi vyön sama.

Vyö semmoisenaan voittaa aikaisemmin käyttämäni perusbodyvyön tottakai, mutta ei se matsaa tietenkään nahkaisten vöiden kanssa, mutta on taas miellyttävämpi pitää päällä, ei niin raskas. Mutta tämän setin tärkein pointti on tuo keskivartalotuki, joka toimi mulla aivan helvetin hyvin. Ja pistin koko setin kunnolla testiin ja otin smithissä 200x3 kyykystä pudotuksen. Video tulee siitä kun Olmalan kanssa tehtiin. Tulee vakikäyttöön kokonaisena settinä jalkatreeneissä ja kovissa soututreeneissä, muutoin pelkkä vyö. Suosittelen kyllä lämpimästi. Ja tämä ei ole mikään waist treiner, eli niin kireä se ei ole.

Mikeltä tullut täällä hyviä esimerkkejä treeneistä/treenijaoista. Niin heitäppäs jotain esimerkkiä kun 3-4 krt viikossa treenit, vaikka en viikko syklissä eläkkään tulis salitreeniä niin, että jalat olisi "ylläpidolla" eli muita lihaksia voisi olla samassa treenissä.

Yes, hyvä setti että saa huomisella q&a:n, pitääkin alkaa jo miettimään kysymyksiä, viime jakso kun oli jonneille omistettu, muttei ne uskaltanu tulla... Heh.
Mulla olis noita ravintopuolenkin kysymyksiä jonkun verran, lähinnä makrojen suteiden tarkkuuden tärkeydestä, niin hyvin yritän syödä kuin rahat antaa myöten ja ei se ruoka oo niin kallista kun kerran viikkoon hakee jostain Lidlistä viikon ruuat, kanat ja jauhelihat vaan pakkaseen jne jne.

Muutamia lihashuollollisiakin on mutta niihin palataan huomenna.

Mutta hyvä juttu että saa huomiseksi kysy-vastaa -jakson! :)

Back
Ylös Bottom