Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä jos kertosin teille, että sillä jaolla ei ole paskaakaan merkitystä, kun kaikki riippuu toteutuksesta?

Lähtökohtaisesti jokainen jako oikein toteutettuna toimii kenelle tahansa. Ihan naurettavaa väittää jotain jakoa toista paremmaksi. 1-jakoinen voittaa varmasti 4-jakoisen, jos se 4 jakoinen toteutetaan huonosti ja sama toisinpäin. Ja jos oikeesti tunnet kroppas niinkun esim kaikki huippu-urheilijat, niin et edes tarvitse mitään jakoa. Kiveen hakatusta jaosta tässä tapauksessa voi olla jopa haittaa.

Viimeksi muokattu:
Mitä jos kertosin teille, että sillä jaolla ei ole paskaakaan merkitystä, kun kaikki riippuu toteutuksesta?

Lähtökohtaisesti jokainen jako oikein toteutettuna toimii kenelle tahansa. Ihan naurettavaa väittää jotain jakoa toista paremmaksi. 1-jakoinen voittaa varmasti 4-jakoisen, jos se 4 jakoinen toteutetaan huonosti ja sama toisinpäin. Ja jos oikeesti tunnet kroppas niinkun esim kaikki huippu-urheilijat, niin et edes tarvitse mitään jakoa. Kiveen hakatusta jaosta tässä tapauksessa voi olla jopa haittaa.
Juuri näin. Kaikkihan on lähtenyt 1-jakoisesta kolme kertaa viikossa, eikä niin huonoin tuloksin ottaen vielä huomioon sen ajan lääkityksen (kuvista päätellen ei juuri eroa nykypäivän classiciin). Tuosta nelijakoisesta on tullut liian normi ja muotijuttu taviskuntoilijoillekin. Paljon näkee löysästi tehtyä nelijakoista, pikku jumppa yhdelle lihasryhmälle ja kotiin. Tietävän näköisenä kysellään, että mikä päivä sulla tänään on - vastaan, että ihan hyvä päivä.

Kuten @oldmaster yllä totesi, näkee jopa suosimillani kaupungin perussaleilla kuntoilijoita, jotka ilmoittavat kyseisen päivän olevan takaolkapääpäivä. Nämä tyypit ovat sen verran kaukana kehonrakentajasta, että heille uskoisin esim. yläkroppa/alakroppa-jaon isoilla perusliikkeillä toimivan paremmin. Tosissaan kehonrakennusmielessä treenaaville saattaa sopia paremmin muut jutut, mutta ikävä kyllä nykyään näkee monen kaltaiseni vinkuheinän tekevän monijakoista ties millä erikoistekniikoilla, mutta sitten esim. pystypunnerrus tangolla loistaa poissaolollaan.

Noinkinhan se on. Mutta ei se ole 4 jakoisuuden vika, jos se tehdään löysästi. Itse olen aloittelijs ja kokeilin golden sixiä, mutta vaihdoin takas nelijakoiseen, koska se toimii mulla paremmin.

Vituiksi meni, jonnet eivät uskaltaneet tulla, eli se oli sitten random Q&A. Ne avas kuitenkin ylilaudalle langan tosta ja sinne ne muutama uskalsi huudella jotain, mutta striimissä eivät olleet. Ylilaudan modet sitten poisti senkin langan, ei ne kyllä muita lankoja musta poistele, että lienee varmaan sitten itse modet asialla. Jonnet servattu lopullisesti. Ens viikolla sitten kunnon Q&A taas kehiin.

Viimeksi muokattu:
Vituiksi meni, jonnet eivät uskaltaneet tulla, eli se oli sitten random Q&A. Ne avas kuitenkin ylilaudalle langan tosta ja sinne ne muutama uskalsi huudella jotain, mutta striimissä eivät olleet. Ylilaudan modet sitten poisti senkin langan, ei ne kyllä muita lankoja musta poistele, että lienee varmaan sitten itse modet asialla. Jonnet servattu lopullisesti. Ens viikolla sitten kunnon Q&A taas kehiin.
Kiitos hyvästä striimistä !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä luulen ettei ne siksi kirjoittaneet mitään, koska sillain ne on olevinaan parhaiten sua provosoiva, ts ne luulee että sä teet noita sen mukaan miten nuo tavoittaa yleisöä.
Vai voiko ne tajuta että "paras tapa provosoida" ois tehä se just normi q&a:ssa, ja siksi jättivät osallistumasta, oli kyllä niin 6-0 ettei muuta voi ku korostaa pakkiksen voittoa. :rock:

Kiitos Mike mahtavista videoista, joita jaksat duunailla! Lisää vaan kehiin Verttiä, Katajaa, Halmoa ym. Niin ja Heinosen Tommia olis mukava nähdä videolla pitkästä aikaa. Mitähän miehelle mahtaa kuulua?

Back
Ylös Bottom