Yksijakoiset on ihan aloittelijoille sopivia tuurilla ja muille melko kelvottomia ohjelmia.
Tartun. Voisitko perustella tämän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksijakoiset on ihan aloittelijoille sopivia tuurilla ja muille melko kelvottomia ohjelmia.
Aika mahdoton tehä koko kroppa kovaa, aikaakin menee levottomasti.Tartun. Voisitko perustella tämän?
Mä voin auttaa omalta osaltani ja laittaa seurantaan
Mutta onko se välttämättä ainut vaihtoehto kasvattaa lihasta, että treenaa lihaksen aivan kuolemaan asti joka kerta? Eikös aika moni ihan kokenutkin kaveri ole saanut kovaa kehitystä 1-2-jakoisilla ohjelmilla. Uttikin taisi puhua joskus, että parhaat tulokset on saanut 2-jakoisilla ohjelmilla.Aika mahdoton tehä koko kroppa kovaa, aikaakin menee levottomasti.
Ei varmasti, ite oon mennyt pitkään 5 jakosella ja oon kokeillut 2 jakosta, mutta tuntui että siinäkin oli liikaa yhteen treeniin. Omalla kohdalla oon huomannut parhaan kehityksen tulevan kun vetää kerran viikossa "loppuun asti"Mutta onko se välttämättä ainut vaihtoehto kasvattaa lihasta, että treenaa lihaksen aivan kuolemaan asti joka kerta? Eikös aika moni ihan kokenutkin kaveri ole saanut kovaa kehitystä 1-2-jakoisilla ohjelmilla. Uttikin taisi puhua joskus, että parhaat tulokset on saanut 2-jakoisilla ohjelmilla.
Ja tarkoittaako useampijakoinen että vedetään kuolemaan? Ei tarkoita. Yksijakoisen puolustajat eivät treenaa niin kovaa, joten se on niille mahdollista. Mutta jos teet edes peruskovan jalkatreenin, niin tee nyt siinä vielä tehokkaasti kaikki muutkin lihakset. Ei mitään jakoa. Mutta toki se niille on kova juttu jotka tekevät tyyliin yksi sarja / lihas. Silti lämmittelyineen kestäis kauan.Mutta onko se välttämättä ainut vaihtoehto kasvattaa lihasta, että treenaa lihaksen aivan kuolemaan asti joka kerta? Eikös aika moni ihan kokenutkin kaveri ole saanut kovaa kehitystä 1-2-jakoisilla ohjelmilla. Uttikin taisi puhua joskus, että parhaat tulokset on saanut 2-jakoisilla ohjelmilla.
Jaa natikat on tota mieltä? Itelle ainakin sopii oikein hyvin.Monethan on sitä mieltä, että noissa 5 jakosissa ei olis natuille mitään järkeä.
Oon treenannu 5 jakosella 4 vuotta. Hyvin toimii natunaMitä mieltä, jos tekee vaikka penkki, kyykky, pystäri, leuat kolme kertaa viikkossa? Tai eikö natulle muutenkin olisi parempi tehdä isomalla frekvenssillä? Monethan on sitä mieltä, että noissa 5 jakosissa ei olis natuille mitään järkeä.
Huomasin ja ihan vitun jeba kun tulee, sitten joskus.Huomasiko Mike, että hetki sitten julkaistiin traileri uudesta Falloutista?
Tässä tunnusmusiikki perjantain jonne-specialiin, jollakin menee kuitenkin tunteisiiiin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=SkHwQjPiLJA
No ei kyllä ole kovinkaan tehokas ohjelma. Kyllä toi jollekin kuntoilijalle on ihan fine, mutta tossa on melkoisesti puutteita bodausnäkökulmasta.Mitä mieltä, jos tekee vaikka penkki, kyykky, pystäri, leuat kolme kertaa viikkossa?
Mitä?Jos tekee jalkapäivänä 5 liikettä ja yksi jakosessa 5 liikettä, niin millä perusteella jalkapäivä on kovempi suoritus kuin 5 liikettä koko kropalle. Ihan vaan mielenkiinnosta
No älä, koska jos toi menee niinkuin mä sen luin, niin tossa ei ole mitään järkeä. Tossa on pakko olla joku virhe.Absurdeja kysymyksiä :D