Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Aika mahdoton tehä koko kroppa kovaa, aikaakin menee levottomasti.
Mutta onko se välttämättä ainut vaihtoehto kasvattaa lihasta, että treenaa lihaksen aivan kuolemaan asti joka kerta? Eikös aika moni ihan kokenutkin kaveri ole saanut kovaa kehitystä 1-2-jakoisilla ohjelmilla. Uttikin taisi puhua joskus, että parhaat tulokset on saanut 2-jakoisilla ohjelmilla.

Mutta onko se välttämättä ainut vaihtoehto kasvattaa lihasta, että treenaa lihaksen aivan kuolemaan asti joka kerta? Eikös aika moni ihan kokenutkin kaveri ole saanut kovaa kehitystä 1-2-jakoisilla ohjelmilla. Uttikin taisi puhua joskus, että parhaat tulokset on saanut 2-jakoisilla ohjelmilla.
Ei varmasti, ite oon mennyt pitkään 5 jakosella ja oon kokeillut 2 jakosta, mutta tuntui että siinäkin oli liikaa yhteen treeniin. Omalla kohdalla oon huomannut parhaan kehityksen tulevan kun vetää kerran viikossa "loppuun asti"

Ja tarkoittaako useampijakoinen että vedetään kuolemaan? Ei tarkoita. Yksijakoisen puolustajat eivät treenaa niin kovaa, joten se on niille mahdollista. Mutta jos teet edes peruskovan jalkatreenin, niin tee nyt siinä vielä tehokkaasti kaikki muutkin lihakset. Ei mitään jakoa. Mutta toki se niille on kova juttu jotka tekevät tyyliin yksi sarja / lihas. Silti lämmittelyineen kestäis kauan.

Mun rehellinen mielipide on, että yksijakoiset ovat poikkeuksia lukuunottamatta täysin kelvottomia mihinkään.

haters-feature-800x400.webp

Mitä mieltä, jos tekee vaikka penkki, kyykky, pystäri, leuat kolme kertaa viikkossa? Tai eikö natulle muutenkin olisi parempi tehdä isomalla frekvenssillä? Monethan on sitä mieltä, että noissa 5 jakosissa ei olis natuille mitään järkeä.

Jos tekee jalkapäivänä 5 liikettä ja yksi jakosessa 5 liikettä, niin millä perusteella jalkapäivä on kovempi suoritus kuin 5 liikettä koko kropalle. Ihan vaan mielenkiinnosta

Mitä mieltä, jos tekee vaikka penkki, kyykky, pystäri, leuat kolme kertaa viikkossa? Tai eikö natulle muutenkin olisi parempi tehdä isomalla frekvenssillä? Monethan on sitä mieltä, että noissa 5 jakosissa ei olis natuille mitään järkeä.
Oon treenannu 5 jakosella 4 vuotta. Hyvin toimii natuna

Huomasiko Mike, että hetki sitten julkaistiin traileri uudesta Falloutista?

Tässä tunnusmusiikki perjantain jonne-specialiin, jollakin menee kuitenkin tunteisiiiin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=SkHwQjPiLJA
Huomasin ja ihan vitun jeba kun tulee, sitten joskus.

Mitä mieltä, jos tekee vaikka penkki, kyykky, pystäri, leuat kolme kertaa viikkossa?
No ei kyllä ole kovinkaan tehokas ohjelma. Kyllä toi jollekin kuntoilijalle on ihan fine, mutta tossa on melkoisesti puutteita bodausnäkökulmasta.

Eikö tuo ole aika moneen kertaan selitetty, jopa Wilenius peesas tässä Uttia, koskien sitä minkä takia sama hieno 5jakoinen treeni ei toimi samalla tavalla naturaalillekehonrakentajalle kuin hormonibodarille.

Miks sen pitää aina olla joko 5- tai 1-jakonen? :david: Miksei ennemmin 2-, 3- tai 2+3-jakonen. Mulle on nyt toiminu hyvin 2-jakoinen verrattuna aikaisempaan 4-jakoiseen. Jossain kohtaa voisi koittaa tuota 2+3-jakoa. 1-jakoista en enää ikinä tee se on varma.

Back
Ylös Bottom