Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko sulla vain yhdet vanteet siis?
Miksi pitäis olla kahdet? En ole ikinä tajunnut ellei sitten vaihtelua halu, mutta en mä kahta kierrosta viitti kalliita vanteita laittaa. Osa laittaa taveksi alle rumat paskavanteet, mitä pointtia, ne on vanteet ja talvella toimii hienot siinä missä kesällä.

Miksi pitäis olla kahdet? En ole ikinä tajunnut ellei sitten vaihtelua halu, mutta en mä kahta kierrosta viitti kalliita vanteita laittaa. Osa laittaa taveksi alle rumat paskavanteet, mitä pointtia, ne on vanteet ja talvella toimii hienot siinä missä kesällä.

Autofanaatikot ovat monesti sen verran perfektionisteja, etteivät tahdo käyttää hienoimpia vanteita talvella, osa vanteista ei kestä talvikäyttöä, osa haluaa pehmeämmät pyörät talveksi mm. nimismiehen kiharoiden takia, tai esim. 10" leveälle vanteelle joutuu laittamaan liian leveän renkaan ollakseen ajettava talvella. Onhan noita syitä.

Tätä olen mäkin ihmetellyt. Olipas hyvä palvelu Audilla.

Kun kesävanteille ei saa järkeviä talvirenkaita.

Mulla on ihan hyvät kitkat samoilla vanteilla. En ikinä suostuis ajamaan monta kuukautta kusisillä vanteilla jos varastossa ois kalliit. Joka vanteelle löytyy kitkat varmasti.

Puhuinkin järkevistä talvirenkaista, en kitkoista.

Eikä eri talvivanne tarkoita kusista vannetta, itsellä tuuman pienempi ja himpan kapeampi alkuperäisvanne, samat tonnit ne maksaa mitä kesävanteetkin. Ja eipä niillekään saanut 5v sitten kuin keski-euroopan kitkoja jotka vasta kusiset on. Nyt onneksi ainakin Nokia tekee jo isompia kokoja nastarenkaita.

Koska seuraavaa podcastia? Ja onko tarkoitus tehdä vielä haastatteluita podcastissa? Oli kiinnostavia silloin alkuun kuunnella esim. Vainion ja Heinosen jutustelua.

Joko on sopivaa RS:ää löytynyt?

Koska seuraavaa podcastia? Ja onko tarkoitus tehdä vielä haastatteluita podcastissa? Oli kiinnostavia silloin alkuun kuunnella esim. Vainion ja Heinosen jutustelua.

Joko on sopivaa RS:ää löytynyt?
Allun kanssa seuraava podcast. Sopivaa räsää ei vielä ole tullut eteen. Ei tässä kiire sen kanssa ole.

Voisin pitää instan sijaan välillä Q&A:t Twitchissä ja toki kunnon äänillä, nakkaan kiinni roden kun mullla podcasteja varten on 3. Sitten vain toinen mikseri kiinni ja menoksi. Kanava on destinypakkotoisto.

Miksi näitä some kanavia pitää kaikkia käytellä eikä riitä vain yksi ?Pitää latailla facet, instat, snäpit, twitterit ja nyt twichit ja sit käydä niitä läpi että löytää että milläköhän nyt on ...???

Miksi näitä some kanavia pitää kaikkia käytellä eikä riitä vain yksi ?Pitää latailla facet, instat, snäpit, twitterit ja nyt twichit ja sit käydä niitä läpi että löytää että milläköhän nyt on ...???
Siksi kun harva ihminen käyttää noita kaikkia ja yritetään olla näkyvillä mahdollisimman laajalti.

No mikäs kanava otetaan sitten käyttöön kuville, treenivideoille, autossa tehdyille livelähetyksille, podcasteille ja sitten nopeille 15sec pätkille? Mä otan aina kavanavan mikä on sopivin laadullisesti. Jatkan instaliveä aina kun olen menossa jossain, Q&A:t voin sitten pitää kotona paremmalla laadulla twitchin kautta.

Rs3 kun meinaat, niin 367 hp vaiko ihan uusinta 400hp etsit sopivaa?
Uusin.

No mikäs kanava otetaan sitten käyttöön kuville, treenivideoille, autossa tehdyille livelähetyksille, podcasteille ja sitten nopeille 15sec pätkille? Mä otan aina kavanavan mikä on sopivin laadullisesti. Jatkan instaliveä aina kun olen menossa jossain, Q&A:t voin sitten pitää kotona paremmalla laadulla twitchin kautta.
Jonkun pitäisi kehittää appi, millä voisi katsoa noita kaikkia kanavia. Tän vinkin saa "varastaa", en vaadi rojalteja. :)

Back
Ylös Bottom