Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ne isona, nettiin en isolla resolla laita.Löytyykö jostain Japani kuvat paremmalla resolla?
Aika vähän ainakin Tokiossa, skoottereita löytyy.Oliko japaniassa moottoripyöriä paljon? Kuvistasi olen yhen bongannu.
Paljon pidät hintaa yhdellä isolla käsitellyllä kuvalla ?Mulla on ne isona, nettiin en isolla resolla laita.
Digitaalinen versio 50 euroa + alv.Paljon pidät hintaa yhdellä isolla käsitellyllä kuvalla ?
Digitaalinen versio 50 euroa + alv.
Kaikkia toki.Jos ei ole itse kiinostunut, niin voisi ostaa lahjaksi jollekin. Täytyy pistää muistiin. Lienee myyt myös Norjasta otettuja maisemakuvia?
Hienoa. Siisti merkki, mut suosittelen testaamaan eka aina istuuko lesti.Piti Miken innoittamana tilata Suprat kesä tennareiksi![]()
Onko ne muuten kuinka kapeita? Ei ole tullut testattua mutta netistä monia himoinnut. Itellä on tosi vaikeeta löytää istuvat kengät kun niin monet kengät on hirveen kapeitaHienoa. Siisti merkki, mut suosittelen testaamaan eka aina istuuko lesti.
Voin kirjoittaa sen uutiseen etusivulle sitten aina. Jos siis kyseessä on treeni, eikä mikään musavideo.Noita reenivideoita kun pukkaat eetteriin niin voisko olla mahdollista että joko videon kuvauksessa tai sit videossa itsessään näkyy kirjoitetussa muodossa treenin sisältö? Joissain videoissa näin teetkin mut kaikista ei löydy. Helpoin olis, että se olis videon kuvauksessa niin ei tarvis aina hakemalla hakea sitä. Helpottaa hiukan kun omia reenejä suunnittelee ja noista sun pätkistä saa aina kivoja variaatioita omiinkin treeneihin. Toki videon katsomalla selviää mitä tehtiin, mut jos vaikka nyt tänään mietin mitä selkätreenissä tekis niin jälkeenpäin on helpompi vain lukaista jonkun sun selkätreenin kuvaus kuin lähtee katselemaan muutaman vuoden aikana ilmestyneitä kymmeniä selkätreenivideoita uusiks![]()