Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tää on loputon keskustelu. Itse pessyt perseen pillupuhelimella yli 10 vuoden ajan. Aina kun tästä keskustellaan, niin eka argumentti on, että "kantsis varmaan muuttaa ruokavaliota jos persettä ei saa paperilla puhtaaksi" ja siihen päälle todetaan, että oma sulkijalihas muodostaa kakkimishetkellä painovoimattoman vakuumin, joka ampuu pökäleen pönttöön anuksen reunoja hipomatta niin kuin perunatykki. (y) No, en minäkään pasko pohkeitani ja niskaani ruskeaksi, mutta on se pesty persereikä aina mukava asia. :giggle::kuola:

Niiiin ja meneehän siinä Anal bleaching ihan hukkaan, jos ei kiillota rööriä kunnolla (y)

Se mikä on kummaa, niin täällä mun vatsa voi tosi hyvin. Paska on yksi iso pökäle, eikä sarja pökäleitä. Se tulee helposti ja tasaisella tahdilla. Erotus kotimaan syömiseen on se, että proteiinin määrä on alhaisempi kiinteestä, samoin aamupuuroa ei ole. Mutta vehnää tulee nuudelista, eli viljoista tämä ei voi johtua. Maitotuotteita en kotonakaan hirveemmin vedä. Eli voisko tämä johtua yksinkertaisesti alhaisemmasta proteiinin määrästä? Olisko prodet nyt jossain reippaassa sadassa grammassa päivässä.
Jos sä et siellä lisäravineita vedä, niin siinä nyt voi olla yksi syy? Ainakin itsellä tuo on tullut todettua, että mitä laajempi lisäravinnesetti käytössä niin sitä herkemmin pakki sekaisin.

Tuo vatsan toiminta on itselle ollut matkoilla aina sellaista lotto-arvontaa että... Jenkeissä tuli kuulalaakereita, Aasiassa porkkanamehua toista viikkoa. Näkisin kuitenkin sen ruuan mausteisuuden ja valmistusprosessin avaintekijöiksi. Väittäisin Japanissa raaka-aineiden olevan varsin puhtaita ja tuoreita, rasvojen kanssa ei juurikaan pelleillä. Jenkeissä taas tuorekurkkukin uppopaistetaan.

Ja se stressi. Se kun olisi mahdollista pitää aina alhaisena, voisi vatsavaivoille heittää hyvästit.

Jos sä et siellä lisäravineita vedä, niin siinä nyt voi olla yksi syy? Ainakin itsellä tuo on tullut todettua, että mitä laajempi lisäravinnesetti käytössä niin sitä herkemmin pakki sekaisin.
Heraa menee 50-100g päivässä täälläkin, lisäravinteista on poissa siis vain intra, joten siitä ei kiinni ole. Yksi vaihtoehto voi olla myös keitot, joita ei kotona tule koskaan syötyä. Josko ne mausteiset keitot tekis sitten mulle hyvää. Tämä ero vain vatsan toiminnassa on merkittävä. Ei pieretä yhtään esim, siis ei ollenkaan. Se voi olla kyllä se kiinteän protiinin määrän puolittuminen.

Myös mainittu raaka-aineiden puhtaus, puhtaita ne varmaan ovat, mutta kyllä mä uskon, että Suomessa on laadukkaat lähteet myös.

Stressin puute voi tosiaan olla yksi tekijä, koska itselläkin lomamatkoilla vatsa tuntuu pelaavan aina paremmin vaikkei normaaliarjessakaan isommin ongelmia ole.

Voisko olla rasvan määrä?
Eli tuleeko rasvaa syötyä reissussa enemmän?
65g rasvat normaalisti ja varmasti siinä 50 paikkeilla täälläkin. Aikaisemmin rasvat oli 50 ja vatsa ihan samanlainen, eli ei niin hyvä mitä Japanissa.
Itse veikkaan vitargoa.
Sitä tulee treenissä vain 30g, eikä vatsa ole treenipäivinä lepopäiviä huonompi.

Jatka kävelyä täällä kotomaassa ...... jos vatsa toimii paremmin niin avot ! Tuskimpa tuosta kokeilusta on ainakaan mitään haittaa.

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

800_5907.webp

Back
Ylös Bottom