Kiitos upeista kuvista, millaista muuten on meno ? Olis kiva kuulla / nähdä jotain kokemuksia rafloista, kaupoista ym. arkisesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita Miken snäppi (pakkismike) seurantaa, sinne se puskee matskua joka päivä.Kiitos upeista kuvista, millaista muuten on meno ? Olis kiva kuulla / nähdä jotain kokemuksia rafloista, kaupoista ym. arkisesta.
Vähän ku hiilari tankkauspäivänä tulee kaksi isoa ja sitten normi päivänä ku vedetää proteiini painotteista ruokavaliota niin ei välttämättä tule ollenkaan tai sit jotain kanin papanaaSe mikä on kummaa, niin täällä mun vatsa voi tosi hyvin. Paska on yksi iso pökäle, eikä sarja pökäleitä. Se tulee helposti ja tasaisella tahdilla. Erotus kotimaan syömiseen on se, että proteiinin määrä on alhaisempi kiinteestä, samoin aamupuuroa ei ole. Mutta vehnää tulee nuudelista, eli viljoista tämä ei voi johtua. Maitotuotteita en kotonakaan hirveemmin vedä. Eli voisko tämä johtua yksinkertaisesti alhaisemmasta proteiinin määrästä? Olisko prodet nyt jossain reippaassa sadassa grammassa päivässä.

Mutta vehnää tulee nuudelista, eli viljoista tämä ei voi johtua.
Erilaisella bakteerikannalla on varmaan suuri vaikutus. Mä olen käynyt viisi kertaa Kiinassa ja siellä maha on aina sillä tavalla jännästi puoliksi sekaisin, että tuotos on kiinteä, mutta paljon pehmeämpi kuin kotosuomessa. Tulee liukkaasti ja on helppo tulostaa.Se mikä on kummaa, niin täällä mun vatsa voi tosi hyvin. Paska on yksi iso pökäle, eikä sarja pökäleitä. Se tulee helposti ja tasaisella tahdilla. Erotus kotimaan syömiseen on se, että proteiinin määrä on alhaisempi kiinteestä, samoin aamupuuroa ei ole. Mutta vehnää tulee nuudelista, eli viljoista tämä ei voi johtua. Maitotuotteita en kotonakaan hirveemmin vedä. Eli voisko tämä johtua yksinkertaisesti alhaisemmasta proteiinin määrästä? Olisko prodet nyt jossain reippaassa sadassa grammassa päivässä.
Se mikä on kummaa, niin täällä mun vatsa voi tosi hyvin. Paska on yksi iso pökäle, eikä sarja pökäleitä. Se tulee helposti ja tasaisella tahdilla. Erotus kotimaan syömiseen on se, että proteiinin määrä on alhaisempi kiinteestä, samoin aamupuuroa ei ole. Mutta vehnää tulee nuudelista, eli viljoista tämä ei voi johtua. Maitotuotteita en kotonakaan hirveemmin vedä. Eli voisko tämä johtua yksinkertaisesti alhaisemmasta proteiinin määrästä? Olisko prodet nyt jossain reippaassa sadassa grammassa päivässä.
En ota mitään vitamiineja tai öljyjä täällä. Eli elän täysin paikallisella ruoalla. Ja vaikka iltaisin otan myös japanilaisia leivoksia tai donitseja, niin silti vatsa voi todella hyvin.Otatko reissun päällä saman verran vitamiineja tai öljyä kun normaalisti? Voisko olla noissa syy.
Itse uskon vahvasti etta esim. vehna on erilaista ympari maailman. Pohjoisamerikassa vehna on varmaan geneettisesti manipuloitua ja muutenkin huonolaatuista kun silla tahtoo menna vatsa kuralle. Suomessa kaydessa saa syoda vehnaa eika maha ole sekaisin ikina. Ja hei katsokaa jenkkeja. Kylla siella on pakko olla jotain erityisvehnaa, ei tavan vehnalla paase noin lihavaksi.
Hyvä huomio ja kun nyt ajattelen, niin enpä muuten ole paskaista autoa nähnyt kertaakaan. Mut ei täällä kelitkään ole mitkään huonot plus nää hoitaa katuja ihan mielettömän hyvin. Ei täällä ole mitään hiekkaa, roskia, lehtiä tai muutakaan koskaan missään kuin vain jossain pikkukujilla. Esim Ginza on naurettavan puhdas ja se pistää silmään kun se on jotenkin outoa kuin sisällä kävelisi.Onko sielläpäin autot järjestään noin puhtaita ja kiiltäviä vai sattuiko vaan kuviin?
Onko sielläpäin autot järjestään noin puhtaita ja kiiltäviä vai sattuiko vaan kuviin?
Kyllä täällä kaikki autot on puhtaita, ei ole noi laatikkoautotkaan paskaisia. Mut ei näissä keleissä mikään auto paskaiseksi edes mene.Noihan on ökyautoja, niin varmaankin aika usein niiden omistajat niitä pesussa käyttävät.
Hyvä huomio ja kun nyt ajattelen, niin enpä muuten ole paskaista autoa nähnyt kertaakaan. Mut ei täällä kelitkään ole mitkään huonot plus nää hoitaa katuja ihan mielettömän hyvin. Ei täällä ole mitään hiekkaa, roskia, lehtiä tai muutakaan koskaan missään kuin vain jossain pikkukujilla. Esim Ginza on naurettavan puhdas ja se pistää silmään kun se on jotenkin outoa kuin sisällä kävelisi.
Tää on loputon keskustelu. Itse pessyt perseen pillupuhelimella yli 10 vuoden ajan. Aina kun tästä keskustellaan, niin eka argumentti on, että "kantsis varmaan muuttaa ruokavaliota jos persettä ei saa paperilla puhtaaksi" ja siihen päälle todetaan, että oma sulkijalihas muodostaa kakkimishetkellä painovoimattoman vakuumin, joka ampuu pökäleen pönttöön anuksen reunoja hipomatta niin kuin perunatykki.Japanissa haisee kylla raha monessa paikassa. Brandiliikkeita on siella taalla ja Louis Vuitton on esim. siella ihan peruskamaa eika mikaan luksustuote. Jengi muutenkin todella huolitellusti ja siististi pukeutuneita ja tosiaan joka paikka puunattu hiton puhtaaksi. Japanilaiset pitaa varmaan lansimaalaisia tosi likaisina kun perse pyyhitaan paperilla. Ei se silla puhtaaksi tule vaan vaatii perseen pesun niinkun japanilaiset vessat tekee. Kuvitelkaa vaikka hierovanne paskaa kyynarvarteen. Tulisiko puhdasta ja sen pyyhkisi pois paperilla kayttamatta vetta? Eipa tulisi ei.