Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä olen nyt kuukausia käyttänyt stimulanttivapaata komboani tukemaan verisuonia ja sydäntä rakaisssa harjoitteissa ja olen kehittynyt hyvin noissa raskaissa vedoissa. Se mistä se kehitys johtuu, voidaan arvailla. Suurin syy on yksinkertaisesti vain tekeminen, toinen sitten kalorit ja kolmantena tukevat täsmäravinteet. Mulla on on jatkossa pienimmät lääkkeet mitä ikinä ja olen alemmaksi en enää pääse, vaan pyrin testo-only käyttöön. En kasva mitenkään isoksi enää, eikä se tarkoituksena olekaan. Mä haluan vain tulla kestävämmäksi treenaajaksi ja otan sitten kaikki mahdolliset luontaiset tuotteet jotka voivat auttaa kehitystä tässä.

Nyt ollaan Tokiossa aivan superpaikalla Excel hotellissa Shibuyassa. Jestas mikä mesta, ylivoimaisesti paras sijoitus mitä täällä olen ollut. Ja arvatkaa paukutanko ikkunasta sitten makeeta yökuvaa ja aamulla kun alkaa aurinko nousemaan. Ai että.

IMG_1220.webp

Joko Hachikōn patsas on kuvattuna? Asemalle aamulla, niin ei ole tungosta patsaan ympärillä.

Joko Hachikōn patsas on kuvattuna? Asemalle aamulla, niin ei ole tungosta patsaan ympärillä.
Lähden taas joku aamu ennenkuin aurinko nousee, kameran ja jalustan kanssa tonne. Viime kerralla olin 0500 Shibuyassa ja kaamee meininkin silloinkin.

Paljonko on hotelilla hintaa tuollaisella paikalla?
220 euroa / yö.

Joo, se on kyllä äärettömän vilkas paikka, taitaa olla rankattu maailman vilkkaimmaksi risteykseksi.

Narassa Todaiji temppeli, maailman suurin puinen rakennus ja voi jumalauta miten massiivinen rakennus se oli. Aivan järjettömän kokoinen kun pelkästään sisäänmenossa ollut portti oli tieteiselokuvien tasoisen massiivinen rakennelma. Siellä oli värikuva temppelistä silloin kun siellä vietettiin jotain paikallista juhlaa, aikaa eepiset setit oli. Sisäänmenolla oli iso portti, jossa kaksi aivan mielettömän kokoista aggressiivisen näköistä demonin naamalla varustettua samuraipatsasta kummallakin puolella suojelemassa. Hurja viritelmä kyllä.

Sisälle pääsi edullisella hinnalla ja siellä on iso pronssinen buddha-patsas ja otin kuvan sivulta kun kaikki sitä kuvasi.

800_5309.webp

Ziikatkaa noiden ihmisten kokoa tossa temppelin juurella niin saatte jotain käryä tosta koosta.

Joo ja mietipa myos sita etta se alkuperainen joka paloi oli tuota huomattavasti suurempi. Tuo on snadimpi kopio. Jos en vaarin muista, silti maailman suurin puurakennus.

Back
Ylös Bottom