Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vähän alilämpöä 35.7, joten mennään kyykkään, mut en vedä ihan rajalle saakka. Keuhot tässä ottaa eniten osumaa. Jos jättää sitten siihen kun alkaa liian pahasti keuhkoissa polttaan. Tiedän kyllä milloin on liian pahat olot. Aina se kamalalta tuntuu, mutta tiedän miltä sen pitää tuntua.

OT. Hypähti silmille tuo alilämpö niin muistui mieleen vuosia sitten tapahtunut. Työterveyslääkäri soitti meikäläiselle ja alkoi ihmettelemään kun meidän työntekijät ovat alkaneet valittaa alilämmöstä, hänen mukaan lääketiede ei edes tunnista sellaista? Sitten sattui kysymään millainen mittari teillä on ja perkale olin hommannut tuolloin Omronin digitaalisen jonka jälkeen lekuri pyysi lukemaan käyttöohjeet ja kappas vain sielläkin luki, että normaalilämpö kainalosta mitattuna oli jotain 35.4-37.6 eli aika haarukka on ja sen jälkeen olen muutamia kertoja joutunut uusistakin mittareista käyttöohjeet näyttämään...

861B7320-E87D-43AF-95B2-7051F24BAC77.webp

Käy Mike kyotossa sellasessa Fire Ramen mestassa, missä ne sytyttää ramenit tuleen siinä nenän eessä samalla ku ne tarjoilee sen aterian. En kyllä tiedä mikä sen idea oli, mutta ainakin ihan mielenkiintonen kokemus.

Käy Mike kyotossa sellasessa Fire Ramen mestassa, missä ne sytyttää ramenit tuleen siinä nenän eessä samalla ku ne tarjoilee sen aterian. En kyllä tiedä mikä sen idea oli, mutta ainakin ihan mielenkiintonen kokemus.
Täytyy huomenna käydä. Aamulla käydään katsomassa vielä atomipommimuseo, tosin sen päärakennus on remontissa maanjäristyksen takia. Sitten luotijunalla Kiotoon ja kamat hotelliin ja siitä safkalle ja Naraan.

Hiroshima ei mikään erikoinen mesta ole, ei kannata tulla edes sen pommijutun takia ellei sitten ole kuten minä, että kiva saada käydä tommoisissa merkittävissä paikoissa vaikka vain astumassa.

Back
Ylös Bottom