Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä viitti alkaa isommilla kuormilla tota liikerataa tekemään, laita mieluummin vinopenkkiin sitä kuormaa kun se ei kiristä niin ilkeesti.Meinasitko yhtää lisätä kuormaa? Vai pelkästään yrittää saada sinulle noinkin pienillä painolla kehitystä tisseihin?
Onkos siitä pari vuotta. Mä sain kenkää ilman mitään syytä ja perusteluita tai varoituksia, sitten se banni peruttiin yksimielisesti seuraavana päivänä. Treenasin sitten kuitenkin vuoden GB:llä ja palasin takas.Milloin palasit takaisin Mayorsille? Muistan kun pari v sitten tuli enemmän seurattua pakkista, niin joku saikkina ja treenioikeuden yhtäkkinen peruminen siellä oli ollut..oliko treenioikeuden peruminen määräaikainen vai saatiinko hommat sovittua?
Oon joo priorisoinut rajusti reisiä ja olkapäitä. Näkyy heti käsien ja selän koossa. Esim selälle en kyykkyjen takia saa parasta liikettä kulmasoutua tehtyä, niin massaa putoaa heti.Mike,reenakka vaihteex vaix rintaa.Jalat ja olat olleet aika pääosissa,eh?
Onx hevimmät rintapressit long gone?
Arkistojen aarteita.Pirisen Antin kanssa joskus vedin aika törkeet jalkatreenit. Antti ei ollut milleskään, mutta meitsi ajautui pahaan ylikuntoon. Siinä oli pudotussarjoja ja supersarjoja ilman taukoja. Mulle tuli tosta treenistä kuumetta ja kaikkee. Pumppu hakkasi pari päivää aika pahasti, en saanut nukuttua ja tulokset laski. Paranin vasta kun tajusin pitää lepoviikon.
Se oli kerralla liian kova treeni ja sittemmin kun aikansa haastaa kroppaa, niin se vahvistuu eikä tommoinen tunnu laisinkaan. Ja sitä kropan haastamista olen kannattanut jo vuosia. Mut en mä siitä enää jaksa sen kummemmin täällä huudella, olen menettänyt toivoni sen suhteen.Arkistojen aarteita.
Ok.Se oli kerralla liian kova treeni ja sittemmin kun aikansa haastaa kroppaa, niin se vahvistuu eikä tommoinen tunnu laisinkaan. Ja sitä kropan haastamista olen kannattanut jo vuosia. Mut en mä siitä enää jaksa sen kummemmin täällä huudella, olen menettänyt toivoni sen suhteen.
Jouko saadaan, on tekemässä salia Hämeenlinnassa kuulemma ja Vertin kanssa ollaan siellä voimailemassa välittömästi.Olisi mahtavaa kun Riku Kiri ja Aholan Jouko saataisiin johonkin Miken haastatteluun / kahvituokioon. Pöydän äärelle Mike,Vertti,Jouko Ahola ja Kiri niin olisi mielenkiintoista kuunnella näiden miesten juttuja menestys vuosista ja mitä mieltä nyky reenailusta jne .
Nämä miehet kuitenkin kaikkien meidän aikamiesten nuoruuden sankareita joita tuli kovasti silloin fanitettua ja seurailtua, taitavat olla vain aika rauhallisia kavereita nykyään eivätkä tykkää olla esillä...
Jouko saadaan, on tekemässä salia Hämeenlinnassa kuulemma ja Vertin kanssa ollaan siellä voimailemassa välittömästi.

Mites toi alkujuttu, eli tanko kehonpainolla lastattuna lattialta niskaan omin avuin?Oon katsonut ton. Löysä harjoite. Tein huvikseen kerran sen videon, jossa 50x100. Eli nyt olis 5min aikaa kyykkää 97,5 kilolla ja saan sillä varmaan yli 60 toistoa.
En ala repimään kun en riveä ole tehnyt, ettei sitten mitään tee väärin ja kosauta jotain olkapäätä.Mites toi alkujuttu, eli tanko kehonpainolla lastattuna lattialta niskaan omin avuin?