Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ootko Mike kattonu netflixistä what the health nimistä dokkaria? Omasta mielestä pitäs luokitella komediaks jo melkein, ei tota pysty vaan ottaan tosissaan millään tavalla
Pitää katsoo jos pystyy. Yleensä en noista jenkkidokkareista välitä, ne on jotenkin ärsyttävästi tehty.

Liian vähän ja ne on itekseen kyykyllä kasvaneet, joten jos vaikka alkais treenaan kunnolla niin ne vois olla ihan hyvät. Forkut kun on hyvät, niin se lupaa pohkeillekin kokoa.

Tein sen treenin kipeillä reisillä sikakyykystä. Helpotti kovasti domssit kun teki kunnolla. Nyt reidet jo kuosissa ja huomenna välitreeni ennen perjantaita 5x5 isommilla.

Kävin ostaan kyykkykengätkin kun noi Gazozit on kamalat kyykkää, jalkapöytä seilaa miten sattuu.

Perjantaina sitten tehdään Vertin kans.

Set 1: 30 reps 100kg

Set 2: 20 reps 130kg

Set 3: 15 reps 120kg

Set 4: 15 reps 120kg

Set 5: 15 reps 120kg

Set 6: 15 reps 120kg

Set 7: 15 reps 120kg

Set 8: 15 reps 120kg

Set 9: 15 reps 120kg

Set 10: 30 reps 100kg
Huhhuh siinä tulee jo jokunen toisto.. :D

Näin täysin sivuhuomiona, oon ite reenannut polvien takia vuoden päivät jalkoja esiväsyttämällä reidet tekemällä paljon pitkiä, hikoiluttavia ja hengästyttäviä settejä ennen alle 12 toiston raskaita perusliikkeitä. Kokonaistoistot jalkareeneissä yleensä satoja. Polvien jo kuntouduttua voisin lopettaa tän, mutta kulunut vuosi on ensimmäinen kun on oikeesti huomannut reisissä merkittävää kehitystä, eikä viimekesänä pidetyt shortsit mahdu jalkaan. Paino on noussut kokonaisuudessaan vaan jotain 4-6kg väliltä. Kokeilkaa ihmiset eri juttuja, voitte yllättyä.
Itsellä kun polvet leikkauksista huolimatta ei tule enää olemaan koskaan priimat, käytän samaa metodia. Ja hyvin pysyy kyllä lihat jaloissa, ehkä lisääkin tullut joku gramma parissa vuodessa, kun jalat priorisoinut. Ja treenin ja liikkeiden vaihtelun näen tärkeänä.

On meinaan niin maanperkeleen hyvät kengät nuo, itellä ollut jo muutaman vuoden käytössä. Joko olet ottanut etukyykyn työn alle?
En mä etukyykkyä tartte oikeesti kun high bar kyykyillä ei tule perse kipeeksi, vaan etureidet, sopii mulle tosi hyvin. Tänään Mepan kanssa 1800 kyykkäämään välitreeni ennen perjantaita. Reisissä selkeää kehitystä, letkuttaa enemmän ja kiristyy, kokoakin tulee nyt ekaa kertaa sillai sopivalla tahdilla.

Minkäköhän takia tietokoneella selatessa herjaa aina välillä Adblocking käytöstä, vaikka koko ohjelmaa ei ole koneelle asennettu?

Minulla ilmeni äsken sama homma. Adblock on koneella asennettuna, mutta poistin sen silloin aiemmin Miken vetoomuksen jälkeen käytöstä Pakkiksella. Tänään herjasi selatessa ja tarkistin, Pakkis on edelleen sallituissa sivustoissa.

Forkut kun on hyvät, niin se lupaa pohkeillekin kokoa.

Onko tuolle jotakin konkretiaa vain pelkkää broscience juttua. Ja mihin tuo voi perustua, kun kyseessä aivan eri päivittäistä aktiviteettia suorittavat lihakset. Toisinpäin kun se ei ainakaan itsellä toimi, eli siis pohkeet kasvaa todella helposti mutta forkut ei.

En siis väitä että noin ei olisi, mutta hieman vaikea usko että noiden välillä olisi jokin korrelaatio.

PS. Tämä ilmoitus on melko v..mainen kun pomppaa jatkuvasti nyt ruutuun " Adblocking on katabolista! Älä käytä Adblockeria. Ole kiva ihminen, älä anna lokkien lokkia, vaan kaikkien kukkien kukkia. Näin saamme kaikki enemmän lihasmassaa ja paremman elämän. Kiitos!" ja blockeria ei ole asennettuna

Mulla hyppii ruudulle joku saatanan adblock-juttu, vaikka mulla ei edes ole sitä koneella eikä oo ikinä ollutkaan. Mitä voin tehdä asialle? Firefoxilla selailen ja ei tosiaan oo mitään ylimääräsiä liitännäisiä tässä.

edit: jaa, en näköjään ole ainoa

Ne joilla sivusto ei ole Adblockin tai vastaavan piirissä, onko jonkinlaista VPN:ää käytössä kuten Freedome?
Osa noista blokkaa myös seurantaa, kuten mitä löytyy mainoksista, ja siten päätyvät samaan kastiin foorumisoftan mielestä. En tosin tiedä onko edes kuinka mahdollista asiaa erotella.

Mulla on Chrome ja adblock siinä testiä varten ollut, kun kytken sen pois, niin silloin ei enää tule ilmoitusta. Katson softan supportista mikä sen aiheuttaa, mutta joku esto niillä on päällä, jotka ilmon edelleen saavat. Eli ne joilla tuo tulee, koittakaa toisella selaimella että tuleeko, sitten miettikää mitä olette default Chromessa muuttaneet, koska se ei defaulttina tee tota, vaan teillä on joku kikkare siellä päällä. Mun kanta noihin blokkereihin on kylmästi, älä lue jos et ole valmis edes antamaan sitä vähää, eli kävijädataa.

Mulle ei tullu ilmotuksia koska mulla on adblocker ja adblockerin blockerin blocker.
Ja nämä ihmiset, voi elämä, sitten vielä kun iloisesti ilmoittavat vielä että mä kierrän lällällää. Mulla on tavat hallita tämäkin. Sori vain, mutta en ymmärrä tuommoista ajattelumallia. Mä toivon, että sulla on joskus bisnes ja sitten kohtaat samankaltaisia ihmisiä ja tiedät mitä tarkoitan. Ei vain simppelisti ole coolia.

Tuli mullakin tänään adblock ilmotusta vaikka ei ole ollut tällä sivustolla ikinä käytössä. Ja en ole muuttanut mitään.

Ja nämä ihmiset, voi elämä, sitten vielä kun iloisesti ilmoittavat vielä että mä kierrän lällällää. Mulla on tavat hallita tämäkin. Sori vain, mutta en ymmärrä tuommoista ajattelumallia. Mä toivon, että sulla on joskus bisnes ja sitten kohtaat samankaltaisia ihmisiä ja tiedät mitä tarkoitan. Ei vain simppelisti ole coolia.

Se oli vitsi. :-) Olen yrittäjä yrittäjäperheestä, ei oo ikinä ollu mitään adblockeria. Sain kyllä ton ilmotuksen aikasemmin päivällä.

Se oli vitsi. :-) Olen yrittäjä yrittäjäperheestä, ei oo ikinä ollu mitään adblockeria. Sain kyllä ton ilmotuksen aikasemmin päivällä.
No hyvä, ymmärrät varmaan sitten taustan ansiosta miten penaalista toi blokkaaminen on. Voitteko laittaa ne jotka saa ilmoa, selaimen ja version siitä. Ja onko se jatkuva vai tullut vain kerran tai vastaavaa. Saadaan sitten selville. Jos se on jatkuvaa, niin tottakai otan pois jos aiheetta tulee. Pitää sitten selvitellä mistä johtuu. Asialliset käyttäjät eivät saa kärsiä munapäiden takia. Pahoittelut, tänään vasta alkanut ilmeisesti bugaamaan. Plugari on ajantasalla.

Mulla on Chrome ja adblock siinä testiä varten ollut, kun kytken sen pois, niin silloin ei enää tule ilmoitusta. Katson softan supportista mikä sen aiheuttaa, mutta joku esto niillä on päällä, jotka ilmon edelleen saavat. Eli ne joilla tuo tulee, koittakaa toisella selaimella että tuleeko, sitten miettikää mitä olette default Chromessa muuttaneet, koska se ei defaulttina tee tota, vaan teillä on joku kikkare siellä päällä. Mun kanta noihin blokkereihin on kylmästi, älä lue jos et ole valmis edes antamaan sitä vähää, eli kävijädataa.

Selaan safarilla ja mitään en ole muuttanut, enkä asentanut. Eikä tule joka kerta, vaan satunnaisesti.

Voitteko laittaa ne jotka saa ilmoa, selaimen ja version siitä. Ja onko se jatkuva vai tullut vain kerran tai vastaavaa. Saadaan sitten selville. Jos se on jatkuvaa, niin tottakai otan pois jos aiheetta tulee.

Miulla on käytössä Firefox. Päivitti juuri kun käynnistin uudestaan versioon 59.0, mutta taisi olla aiemmin illalla kun selasin 58.2 tai mikä lie tuo edellinen versio oli. Ehti kuitenkin loppua tuo ilmoitusten hyppiminen jo ennen päivitystä. Tosiaan Firefoxilla olen selannut koko ajan ja Adblock on ollut asennettuna myös koko ajan, mutta pistin pois käytöstä Pakkiksella silloin aiemmin kun sitä pyysit. Tosiaan tunti sitten vielä löi joka kerta ilmoitusta Adblockin sammuttamisesta joka kerta kun latasin Pakkiksella sivun uudestaan, mutta meni ohi jo.

Back
Ylös Bottom