Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kaikki viestit melkoista itkua jostain. Mun ketjussa aikaisemminkin itkenyt mun instakuvasta. Sen mielestä varmaan pitäis laittaa sinne vain mainoksia. Insta on melkein kaikilla täynnä omia kuiva, aika normisettiä. Mut kun kyseessä on Mike, niin jollain menee kuppi siitäkin nurin.

Kateelliset poraa,määkin kuvaisin itteeni jos olisin edes joskus moisessa kuosissa ja käsittääkseni Mike ei ole enää ihan kuoripoika arvio n.35-40? mene ja tiedä.

Sen vahingon laajuuden näkee vasta sitten kun repivät auki ........
AIkoinaan kun kylppärin katto oli märkä yläkerran sählärin toimesta ni vesi oli loppujen lopuksi päässyt valumaan myös seinärakenteita myöten lattian alle ja pitkin eteistä ja olohuonetta...
Ei ku kaikki auki ja kuivatukseen ja vaihtoon. Kuukausien jobi ....
Vakuutus korvasi kyllä ... ja myös asumisen väistötiloissa.
Samalla pystyin uusimaan pintoja ja laitteita vähin kustannuksin kun tekivät työn anyway..

Kartotus/kuivauspalvelu liikkeethän ne sen mittaa ja määrittää ennen kuin lähetetään rakennusporukka paikalle ja sen raportin pohjalta tehdään purkutyöt.

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Nää instat ja snäptsätit jms on varmasti bodyjengille mieluisia.
Kehon eteen tehdään paljon duunia ja kivahan se tietty olis näyttääkin jossain.

Suomen kesän rajoitukset tiedetään niin onhan noi oivia kanavia esitellä luomustaan aiheesta kiinnostuneille.

En nyt muista millä alustalla pelailet, mut jos pleikkarilla(4) tai xboxilla, ni oletko testannut fortniteä? Suht uus peli, siinä battleroyale mode, jossa saarelle tiputetaan 100 pelaajaa ja vain 1 selviää, shootteri peli, suunnattoman hauskaa viihdettä, 1 peli kestää 10-30 min. Alue pienenee koko ajan eli camppereitä ei juurikaan esiinny vaan pitää koko ajan liikkua muita kohti.

En nyt muista millä alustalla pelailet, mut jos pleikkarilla(4) tai xboxilla, ni oletko testannut fortniteä? Suht uus peli, siinä battleroyale mode, jossa saarelle tiputetaan 100 pelaajaa ja vain 1 selviää, shootteri peli, suunnattoman hauskaa viihdettä, 1 peli kestää 10-30 min. Alue pienenee koko ajan eli camppereitä ei juurikaan esiinny vaan pitää koko ajan liikkua muita kohti.

Mä en oikeen tajua miks porukka takoaa tota sen sijaan että hankkis pubgin? Tuo on kumminkii melkeen suorakopio :LOL:

Paitsi että fortnitessä ei kämpätä jossai puskassa ja siinä voi rakentaa. Eli ihan eri peli vaikka leikisti se onkin sama. Ja onhan niitä muitakin pelejä jo ennen pubgia ollut, joissa hypätään ja selviydytään.

PCllä ainakin hauska peli ja nyt alkanut tulee enemmän vastaan ihmisiä, jotka buildaa eikä vaan seiso keskellä peltoo ampumassa.

Mä en oikeen tajua miks porukka takoaa tota sen sijaan että hankkis pubgin? Tuo on kumminkii melkeen suorakopio :LOL:

Miks porukka ikinä alko pelaa pubgia kun sama täysin "kopio" oli h1z1:ssa? Tai miks kukaan alko pelaamaan h1z1 kun sama "kopio" oli kauan sitten jo arma3:n modissa. Sitä ennen ties missä. Ei pubgin kehittäjät ollut tuonut battleroyale pelimuotoon mitään uutta.

Miks porukka ikinä alko pelaa pubgia kun sama täysin "kopio" oli h1z1:ssa? Tai miks kukaan alko pelaamaan h1z1 kun sama "kopio" oli kauan sitten jo arma3:n modissa. Sitä ennen ties missä. Ei pubgin kehittäjät ollut tuonut battleroyale pelimuotoon mitään uutta.
arma 3 battle royale on playerunknown tekemä myös. Eli pubg ei ole kopio vaan pikemminkin jatkokehitelmä alkuperäisestä.

Eli pubg ei ole kopio vaan pikemminkin jatkokehitelmä alkuperäisestä.

Välillä mietin et lukeeko jengi täällä foorumilla enempää kuin yhden asian ennen kuin postaavat. Siitäkin huolimatta että toi kopio -sana oli mulla lainausmerkeissä, et tajunnut sarkastista vastaustani Jepa Jeelle?

Mitä helvettiä, mä en edes muistanut miten päin helvettiä aikanaan treenasin, tässä 15 vuotta sitten treeniohjelma. Liekö mikään ihme, että jalat on laganneet tohon aikaan, enhän mä edes treenannut niitä. WTF?

Rinta/olk.

Penkki x 2
Vinopenkki x 2
Ristikkäistalja x 2

Vipunostot sivulle x 4
Pystypunnerrus x 2
Pystysoutu x 2

Selkä

Ylätalja myötäotteella x 3
Alatalja vastaotteella / kulmasoutu x2
Ylätalja kolmiolla x 2
Trapsit

Kädet

Kapea penkki x 2
Scott hauis yhdellä kädellä x 4
Pushdown x 2
Hauis tangolla x 2
Ranskalainen x 2
Hammer kääntö x 2
Dippi

Etureidet

Hack x 4
Ojennukset x4

Takareidet

Suorinjaloin mv x 2
Koukistus x 8

Eiköhän tossa ole selitys, miksi mä nykyään olen paremmassa kunnossa, kestävämpi ja vahvempi kuin silloin helvetisti kovemmilla lääkkeillä. Saatana naisetkin treenaa kovempaa.

Back
Ylös Bottom