Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli nyt vaan mieleen kun et mikään uskonollinen ihminen ole (en itsekkään) niin miksi me ateistit emme voisi kutsua esim tuota smith-helvettiä smith-taivaaksi.Maanantaina klo 11:00 Vertin kanssa SST-selkätreeni Instalivessä. Eli sinne seuraamaan @pakkismike
Tiistain kova smith-helvetti kuvataan videolle.
Koska taivaassa kuulemma on ihanaa ja treeni ei voi olla ihanaa.Tuli nyt vaan mieleen kun et mikään uskonollinen ihminen ole (en itsekkään) niin miksi me ateistit emme voisi kutsua esim tuota smith-helvettiä smith-taivaaksi.
Koska taivaassa kuulemma on ihanaa ja treeni ei voi olla ihanaa.
Jos nyt oikeesti voitais varmistaa että helvetti ja taivas olisivat olemassa, niin mä menisin helvettiin hands down. On vain yksi puoli kolikosta, raamattu, ei ole toista kantaa. Raamattu dissaa helvettiä ja ylistää taivasta. Mutta onko semmoinen paikka kiva, jossa on aina onnellista, ei, ihminen tarvitsee vastakohtia. Ei ole mustaa ilman valkoista. Sitten taas jos joku kirjoittaisi kirjan helvetistä, jonne joutuu jos tekee syntiä. Esim kätkykuollut lapsi joutuu helvettiin jos ei hätäkastetta saada toteutettua, tämä johtuu perisynnistä. "Kaikki ovat syntiä tehneet ja synnin palkka on kuolema".Mutta ajatteleppa jos päädyt taivaaseen, joka on täynnä uskovaisia :D
Voi perkele, Mike! Sun takia mä oon nyt toista päivää ihan hukassa. Tuli tenkkapoo kun ei osaa päättää tarvitsenko noita vai en. Kyynärpäissä on ollut pientä vaivaa, mutta se on pysynyt ainakin toistaiseksi kurissa oikeanlaisella huoltavalla treenillä. Jos nyt ostan nuo, niin ne saattaa jäädä turhiksi jos pääsen vaivasta eroon. Jos taas en osta niitä, mutta satunkin tarvitsemaan, niin joudun maksamaan normaalin hinnan. Ei se nyt investointina järin suuri ole ostaa vaikka varmuuden vuoksi, mutta noin periaatteen tasolla ärsyttää maksaa turhasta.Mä oon Rehbandia käyttänyt nyt hyvän aikaa polvissa ja käsissä, olis niistä tarjousta, joten jos noita kaipaa, niin nyt saa edullisesti.
katso liitettä 146017
Mutta ajatteleppa jos se helvetti olisi todella kuten kerrotaan. Kärsimystä, tuskaa, vitutusta 4evö. Vapaasta tahdostasi joutuisitkin ikuisuuden ajamaan ruosteisella corollalla Hervannan keskustaa ympäri karjala-lippis päässä, olisit läski ja heikko.helvettiä ja saatanaa jne.
Sama homma, L-koko itellä ja aivan loistavat jalkatreeneissä. Ei ole polvet vaivannut aikaisemmin ja ne vähätkin sarjojen aikana tuntuvat kivut on hävinneet.Rehbandin 7mm polvilämppärit on hyvät. Polvet on vaivannut 3,5 vuotta mutta ei enää. Ei voi ku suositella.
M-koko tämmöselle ohutjalkaiselle 177cm/90kg on ainaki passeli.
Ei se oikein voi olla. Saatana houkuttelee ihmisiä kaikkeen kivaan, lihalliseen maailmaan, himoihin jne. Saatanaa myös syytetään kaikesta pahasta jos katsotaan raamatun näkökulmasta. Koska kaikesta pahasta syytetään Saatanaa, tarkoittaa tämä sitä, että Jumala joko A: sallii sen ja nauraa sadistisesti tai B: Saatana tekee mitä lystää.Mutta ajatteleppa jos se helvetti olisi todella kuten kerrotaan
Mulla meni aikoinaan jotaki pahasti rikki oikeassa polvessa ja sen jälkeen kipuillu kyykyissä aina ku vähintään 100kg tangossa. Tänään pysty tekemään 4x20x120kg ilman mitään ongelmia, vaikka olin jo luovuttanut kyykkyjen suhteen. Pitää noita kyynärpäälämmittimiäkin kokeilla vaikka ne ei heikolla penkkaajalla olekaan ikinä vaivanneet, vielä.Sama homma, L-koko itellä ja aivan loistavat jalkatreeneissä. Ei ole polvet vaivannut aikaisemmin ja ne vähätkin sarjojen aikana tuntuvat kivut on hävinneet.
Pakko tarkistaa, siis 4 20 toiston sarjaa, vai päinvastoin? Ristus4x20x120kg ilman mitään ongelmia
Ei se oikein voi olla. Saatana houkuttelee ihmisiä kaikkeen kivaan, lihalliseen maailmaan, himoihin jne. Saatanaa myös syytetään kaikesta pahasta jos katsotaan raamatun näkökulmasta. Koska kaikesta pahasta syytetään Saatanaa, tarkoittaa tämä sitä, että Jumala joko A: sallii sen ja nauraa sadistisesti tai B: Saatana tekee mitä lystää.
Tapauksessa A, taivas olisi sadistisen hullun paikka, jossa todennäköisesti kärsimys olisi infernaalista. Kun taas tapauksessa B, Saatana on sun kaveri, siellä helvetissä olisi edelleen samoja kiusauksia mielin määrin. Joten loogisesti ajateltuna, taivas on joka tapauksessa paskin vaihtoehto, sen hullun käsiin en antaisi itseäni.
Mutta raamatuhan ei kestä loogista tarkastelua sitten paria sivua pidemmälle.
Pakko tarkistaa, siis 4 20 toiston sarjaa, vai päinvastoin? Ristus
ja hokee Ristuksen nimeä. :DPakko tarkistaa, siis 4 20 toiston sarjaa, vai päinvastoin? Ristus