Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä myyn digiversiot 100 euroa kappale. Sitten jos on photoshoppia kunnolla ja kuva on tehty tuntien työllä, hinta on korkeampi. Nämä täällä olevat kuvat satkulla diginä halutussa koossa ja myös värivariaatioilla.
En varmaa tiedä valokuvaamisesta yhtään mitään kun omasta mielestä tuo 100e per kuva on vitun kallis :unsure:

En varmaa tiedä valokuvaamisesta yhtään mitään kun omasta mielestä tuo 100e per kuva on vitun kallis :unsure:
Sit vain Ikeasta hakemaan taulua. Saa halvalla, on sit sama ku naapurilla ja sen sukulaisilla. Eikä kannata sillai huolia, yhtään kuvaa en ole koskaan myynyt suoraan yksityiselle, palveluiden kautta olen. Kuvauksia olen siten kyllä tehnyt paljon,

800_3864.webp

Näitä kuvia katsellessa tulee niin ikävä Japaniin! Pitää oikeasti alkaa säästää matkaa varten kunnon summaa pidemmän aikaa, eikä lyhyen aikaa johonkin Kreikan matkaan. :D

Näitä kuvia katsellessa tulee niin ikävä Japaniin! Pitää oikeasti alkaa säästää matkaa varten kunnon summaa pidemmän aikaa, eikä lyhyen aikaa johonkin Kreikan matkaan. :D
Todellakin kannattaa. Tokio on semmoinen paikka, jota ei tältä pallolta löydy, täysin ainoa laatuaan. Muut kaupungit toistaa toisiaan, mutta tämä metropoli on omalla tavallaan hallittu kaaos, jossa kaikki vain toimii. Uskomattoman funktionaalinen kaupunki, ei niin väliä miltä näyttää. Niiden periaate ei ole tehdä kiiltokuvaa, vaan järjettömän toimivaa.

Back
Ylös Bottom