Muistetaan nyt, että Pakkotoisto on toiminut 16 vuotta ilman että Adblockin estoa on kertaakaan kytketty päälle. Tähän saakka kaikki ovat saaneet vapaasti estää kaikki mainosnäytöt, enkä siitä ole valittanut. Nyt kuitenkin saanut paljon vääntää mainosmyynnin kanssa mainoksista ja paljonko niitä pitää olla ja paljonko minä annan niiden haitata käyttöä. Samassa tuli tämä mainosten eston ongelma, joka on mainosalalla hyvin huolestuttava ilmiö. Se on otettu vakavasti ja ihan globaalisti isoissa mainosverkoissa keksitään kaikkea lääkkeeksi siihen.Kärsiä? Johan mä olen maksanut jo VIPin. Jos ei riitä niin laita toinen kalliimpi VIP taso.
Se nyt vain on vähän halpamaista touhua ja jos nyt ymmärretään se, että tämä on eka kerta koskaan, niin johan tässä on jätetty pois mainosnäyttöjä vuosikausia näiden blokkaajien osalta.VIP-eduissa ei ole mitään mainintaa että sen ostamalla saa käyttää Adblockia. Mun mielestä sen käyttäjässä on joltain osin jotain vikaa jos esim Pakkotoiston muutamat bannerit on niin iso ongelma, että kaikki tämä sisältö jää sen ongelman alle. Outoa.