Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kärsiä? Johan mä olen maksanut jo VIPin. Jos ei riitä niin laita toinen kalliimpi VIP taso.
Muistetaan nyt, että Pakkotoisto on toiminut 16 vuotta ilman että Adblockin estoa on kertaakaan kytketty päälle. Tähän saakka kaikki ovat saaneet vapaasti estää kaikki mainosnäytöt, enkä siitä ole valittanut. Nyt kuitenkin saanut paljon vääntää mainosmyynnin kanssa mainoksista ja paljonko niitä pitää olla ja paljonko minä annan niiden haitata käyttöä. Samassa tuli tämä mainosten eston ongelma, joka on mainosalalla hyvin huolestuttava ilmiö. Se on otettu vakavasti ja ihan globaalisti isoissa mainosverkoissa keksitään kaikkea lääkkeeksi siihen.

Se nyt vain on vähän halpamaista touhua ja jos nyt ymmärretään se, että tämä on eka kerta koskaan, niin johan tässä on jätetty pois mainosnäyttöjä vuosikausia näiden blokkaajien osalta.VIP-eduissa ei ole mitään mainintaa että sen ostamalla saa käyttää Adblockia. Mun mielestä sen käyttäjässä on joltain osin jotain vikaa jos esim Pakkotoiston muutamat bannerit on niin iso ongelma, että kaikki tämä sisältö jää sen ongelman alle. Outoa.

Mä en kanssa osaa ajatella, että tämä hyvin yleinen näkymä voi olla jollekin niin vakava asia. Välillä sitten Cityn mainoksia tulee samaan aikaan.

Screen Shot 2017-10-19 at 23.56.46.webp

Mulla on aina tuon tukun mainoksen alla toinen samaa kokoluokkaa oleva mainos, joka ponnahtaa vähän jäljessä ja usein esim. sisäänkirjautuessa päätyy vahingossa johonkin aivan muulle sivulle kun se ponnahdus tapahtuu just kun olen painamassa kirjaudu sisään. Olen sanonut ennenkin, että noista tukun mainoksista tai etusivun mainoksista ei ole haittaa, mutta nämä muut ponnahdusikkunat on perseestä. Ei ne kuitenkaan niin paljoa vituta että jonkun adblockin ottaisin käyttöön.

Mulla on aina tuon tukun mainoksen alla toinen samaa kokoluokkaa oleva mainos, joka ponnahtaa vähän jäljessä ja usein esim. sisäänkirjautuessa päätyy vahingossa johonkin aivan muulle sivulle kun se ponnahdus tapahtuu just kun olen painamassa kirjaudu sisään.
Se on tosiaan kun mainosjärjestelmä ei kerro etukäteen mainoksien korkeutta. Ehkä toikin on mahdollista säätää, mutta taitaa olla niiden muiden firmojen hommia ja kiinnostaako niitä sitten.

Aiemmin oli jo tosin yksin suuri parannus, kun säädettiin se ettei niiden lataus estä skrollaamista. Se oli todella raskasta, ja nyt sitä ei enää tapahdu. Bueno.

Ad-block on käytössä noita viestien väliin tunkevia mainoksia varten (sikäli kun ne on viel käytössä), bannerit taas oletuksena näkyy koska ne ei ole haitaksi. uMatrix hoitaa sit kaiken muun turhan tauhkan. Tuo overlay popup ei liiemmin haittaa kun pistää säädöt kohilleen, mutta kukin tavallaan.

Adblock on otettu pois käytöstä Pakkiksella, mutta siltikin tulee ilmoitus sen käytöstä :/
Olen joskus miettinyt triggeraako esim. Freedome VPN tuollaisen? Siinä kun on muistaakseni jopa defaulttina asetus että estää seurannan.

Pakko tosta adblockista sanoa että itekki otin sen pois tältä sivulta ton uuden popupin takia ja rehellisesti en ees huomannu eroa sivun käytössä. Näköjää pakkikselle noi mainokset on sijoiteltu tosi käyttäjäystävällisesti ni täysin sama se on vedellä ilman adblockkia ni samalla tukee ittelle täysin ilmasen foorumin toimintaa

Itellä ei oo koskaan ollu mitään blockia käytössä ja aina on pakkis toiminu moitteetta eikä mikään ole koskaan häirinnyt selaamista yms. Pirun vaivatonta ollut aina :)

Mitäs ongelmia siellä on perille pääsyssä?
Kaksi moottorivikaa ja ovat kääntyneet takaisin, toinen parin tunnin jälkeen ja toinen tais olla 4 tunnin jälkeen. Joku uusi konetyyppi kettuilee. Mä en tiedä miten Finski korvaisi tommoisessa tapauksessa, ei varmaan yhtään mitään. Hotelliin menis hukkaan 1900 euroa ja lennot samalla. Tuskin ne kompensoi yhtään mitenkään. Tai korkeintaan antaa ilmaiset liput samaan maahan, jotka on voimassa 2 viikkoa.

Mulla konetyyppi A330-300. Vietnamiin kun menin, niin kone seisoi Helsingin kentällä 2 tuntia kun eivät saaneet yhtä moottoria käyntiin. Jatkolennolle ei sitten keretty, eikä Finski korvannut mitenkään sitä, ei edes ilmaista kahvia saanut. Piti sit vekslaa vaihdossa että pääsi muistaakseni muutaman tunnin päästä seuraavaan.

Mut on se lentokone aika varma keksintö kun miettii kuinka älyttömästi niitä tuolla lentelee. Erittäin harvoin haavereita.

Back
Ylös Bottom