Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tää uus adblock-esto on kyl todella ärsyttävä. Mulla ei ole edes adblockia käytössä, vaan privacy badger, joka blokkaa ainoastaan sellaset ominaisuudet jotka tallentaa musta dataa.

Nyt tää pakkiksen adblock-esto luulee sen adblockiks ja lopputuloksena mulla näkyy sekä mainoksia, että valitus adblockin käytöstä.

Vaikea kysymys, mutta melkein sitten äkkiseltään voisin sanoa pikajuoksijat ja ratapyöräilijät isoine reisineen. Sitten ehkä kiipeilijät.
Moni miespuolinen telinevoimistelija voisi kisata shortsissa sheivaamalla ja laittamalla kisavärit päälle. Dieettiä tai muuta treeniä ei tarvittaisi.

male_gymnast-rings.jpg

BEfZuxxCAAAIe5w.jpg

aea51730cbffb2638ac6be93ae74a384--best-muscle-building-workout-mens-gymnastics.jpg

Tää uus adblock-esto on kyl todella ärsyttävä. Mulla ei ole edes adblockia käytössä, vaan privacy badger, joka blokkaa ainoastaan sellaset ominaisuudet jotka tallentaa musta dataa.

Nyt tää pakkiksen adblock-esto luulee sen adblockiks ja lopputuloksena mulla näkyy sekä mainoksia, että valitus adblockin käytöstä.
Pienempi vaiva se on ottaa pois kuin taas antaa adblockaajien pörrätä täällä. Voin katsoo saako siitä pois tuon, mutta sitten taas jos estät refen linkeistä, niin sitten se on sama asia. Tietenkin voit pakkotoiston osalta deaktivoida ne ominaisuudet.

Voi munaperse tota Xenforon Media galleriaa. 60 taalaa maksoi ja muuten hyvä ja mahdollisesti siihen voisi vaihtaa, mutta kuvia voi upata vain yhden kerrallaan. Ala siinä nyt sit takomaan kymmeniä tuhansia kuvia. Importteria ei ole. FTP:n kautta ei onnistu. Koittanut kaikilla selaimilla. Ainoa millä toimi, oli Firefox joka oli päivittämätön ja sitten se ehdotti päivitystä ja kun päivitin, niin sekään ei toimi. Joku flash/html5 juttu toi on. Mut täysin järjetön, mikä galleria noin toimii?

Voi munaperse tota Xenforon Media galleriaa. 60 taalaa maksoi ja muuten hyvä ja mahdollisesti siihen voisi vaihtaa, mutta kuvia voi upata vain yhden kerrallaan. Ala siinä nyt sit takomaan kymmeniä tuhansia kuvia. Importteria ei ole. FTP:n kautta ei onnistu. Koittanut kaikilla selaimilla. Ainoa millä toimi, oli Firefox joka oli päivittämätön ja sitten se ehdotti päivitystä ja kun päivitin, niin sekään ei toimi. Joku flash/html5 juttu toi on. Mut täysin järjetön, mikä galleria noin toimii?
Sekunnin googletuksella:

"I was getting this in Chrome until I went into: Settings > Advanced Settings > Content Settings > Plugins > Manage Exceptions, and added my forum's domain. Just FYI, in case anyone is currently faced with this "

Uppaamisen ongelmat sikseen, kuulostaa ihmeellistä että se olisi noin rajoittunut.
Sitten kun sen tiedostojen valitsemisen saa skulaa, niin eihän vain ole niin että voi valita kerralla vaikka 100 tiedostoa. Se file upload ikkuna/prompt ei ole kuitenkaan lähtökohtaisesti rajoitettu yhden tiedoston valintaan.

Flash pohjainen se varmaan on, koska sen blokkaa hyvin moni selain nykyään defaulttina.

Eikö asetuksissa voi vaihtaa millä tekniikalla upload toimii?
Harvinaisen suppeat on ohjeet, jos se on vain tuo yksi todella lyhyt sivu Xenforon saitilla.

Sekunnin googletuksella:

"I was getting this in Chrome until I went into: Settings > Advanced Settings > Content Settings > Plugins > Manage Exceptions, and added my forum's domain. Just FYI, in case anyone is currently faced with this "
Oon kyllä ton koittanut jo ja googlannut. Ja toi ohje ole oikein hyvä kun tommoista polkua ei chromessa edes ole.

Uppaamisen ongelmat sikseen, kuulostaa ihmeellistä että se olisi noin rajoittunut.
Sitten kun sen tiedostojen valitsemisen saa skulaa, niin eihän vain ole niin että voi valita kerralla vaikka 100 tiedostoa. Se file upload ikkuna/prompt ei ole kuitenkaan lähtökohtaisesti rajoitettu yhden tiedoston valintaan.

Flash pohjainen se varmaan on, koska sen blokkaa hyvin moni selain nykyään defaulttina.

Eikö asetuksissa voi vaihtaa millä tekniikalla upload toimii?
Harvinaisen suppeat on ohjeet, jos se on vain tuo yksi todella lyhyt sivu Xenforon saitilla.
Ei saa valittua finderissa kuin yhden. Maalaat kaikki, niin vain yksi aktivoituu.

Asetuksissa vain uppausrajoja jne jotka ei tätä ongelmaa ratkaise. Aika moni muukin tuskailee tämän kanssa.

Oon kyllä ton koittanut jo ja googlannut. Ja toi ohje ole oikein hyvä kun tommoista polkua ei chromessa edes ole.
Oisko se tuolla Settings > Advanced Settings > Content Settings > unsandboxed plugin access ?

Löytyy ainakin Chrome Version 60.0.3112.113 (Official Build) (64-bit)

Minusta olisi reilua, että vipeille ei tulisi tota "ota adblocker pois" pop uppia, ei pysty mitenkään käyttämään foorumia, kun joka kerta uudella sivulatauksella tulee popup.

Minusta olisi reilua, että vipeille ei tulisi tota "ota adblocker pois" pop uppia, ei pysty mitenkään käyttämään foorumia, kun joka kerta uudella sivulatauksella tulee popup.
Reilua olisi se, ettei sitä käytetä. Se on ihan simppeliä kytkee täällä pois. Mä en näe millään mittarilla reiluna adblockia, mä nään sen kusipäisenä lokkimisena. Se sentään on nyt pop-up, voin toki muuttaa niin, että se ei lähde pois ollenkaan eikä koko sivustoa voi käyttää. Eikä mua adblockaajien kohdalla kiinnosta se, lähteekö ne kokonaan pois formilta, että sitä kommenttia ei tartte edes heittää. Kaikista turhin kävijä on adblockeria käyttävä pelkkä lukija.

Ja kuinka paljon mä olen mainoksissa joustanut tänne suuntaan, en anna takeovereita, en anna pop-uppeja, en emailispämmiä, saan aina taistella mainosmyynnin kanssa ja mun periaate on ja pysyy, että käytettävyys ekana, sitten vasta katsotaan miten mainoksia voidaan laittaa. Niitä kuitenkin on oltava ja jos on yksikin, niin ablock laulaa, tosi reilua.

Ei jatketa tosta, mainokset on ja pysyy, ilman niitä ei tätä edes olisi enää. Ne jotka käyttää Adblockia, saa sitä käyttää ja kärsiä sen mitä siitä tulee. Se ei ole reilua, piste. Se on ärsyttävää suomalaista paskaa ja lokkimista.

Ei jatketa tosta, mainokset on ja pysyy, ilman niitä ei tätä edes olisi enää. Ne jotka käyttää Adblockia, saa sitä käyttää ja kärsiä sen mitä siitä tulee. Se ei ole reilua, piste. Se on ärsyttävää suomalaista paskaa ja lokkimista.
Kiitos Mike asiallisesta vastauksesta , täten poistan adblockin pakkikselta.

Vertin kanssa viimeksi videolla tehtyä olkapää komboa kokeiltu ja todettu hyväksi.

Kärsiä? Johan mä olen maksanut jo VIPin. Jos ei riitä niin laita toinen kalliimpi VIP taso.

Täytyy nyt oma mielipide heittää sekaan. En koe mainoksia ongelmana. Ei vaikuta meikäläisen selailuun mitenkään negatiivisesti. Eihän niitä edes huomaa?!

Back
Ylös Bottom