Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos wlogeis aikanaan sama setti mutta 90kg? Monella sarjalla se meni?Tein just sen 100kg 45sec hackin 100 toistoa 11 sarjalla. Video tulee.
Siinä oli 90kg ja pudotettiin 80kg ja 18 sarjalla sitten meni.Olikos wlogeis aikanaan sama setti mutta 90kg? Monella sarjalla se meni?
Jota en ole vähään aikaan tehnyt ja heti näkyy selässä. Eli pitää ottaa se takaisin pääliikkeeksi kaikissa muodoissaan.Mikehän aikasemmin liputti kulmasoudun puolesta, jos muistan oikein.
Siltä näyttää.Näyttää niinkuin jokaisella toistolla nousisi kantapäät irti tuossa hack-sarjassa. Vai hämääkö kengät ja kuvakulma?
Nousee joo, ei haittaa mua, osuu vain paremmin etureiteen. Mulla on lähes kaikissa jalkaliikkeissä painopiste päkiällä.Näyttää niinkuin jokaisella toistolla nousisi kantapäät irti tuossa hack-sarjassa. Vai hämääkö kengät ja kuvakulma?
On ne ainoastaan sillä, että teen niitä tosi paljon ja täysiä joka kerta, mutta en pitkiä aikoja. Raskaita nopeita treenejä.Minä taas katsoin tuon edellisen sivun kuvasta, jossa Vertti etualalla, että Mikella on hartiat / olkapäät alkanu turpoamaan![]()
Widowmaker ylivoimaisesti kovempi. Jengi joka täällä selitti, että suorat sarjat on kovempaa treeniä, ei kyllä ole kovaa treeniä nähnytkään. Widowmaker kuulostaa helpolta, mutta sitten jos on kosketusta semmoiseen oikeasti kuukausien progressiolla, niin ymmärtää miten vaativa se maksimeita lähellä on niin fyysisesti kuin henkisesti. Treenin kovuus ei tule suoraan paperilla sarjoissa, joka taas hämää näitä tutkimusdatan veivaajia. Treenin kovuus tulee siitä, miten paljon osaat ulosmitata koko fysiikasta ja psyykkeestä sarjoissa.Kovassa kunnossa on kyllä! Kumpi oli muuten raskaampi sarja, tuo hackki 100x100kg vai se widowmakeri sillä maximipainolla? :D
Vaikea kysymys, mutta melkein sitten äkkiseltään voisin sanoa pikajuoksijat ja ratapyöräilijät isoine reisineen. Sitten ehkä kiipeilijät.Toisen ketjun innoittamana tällainen kysymys: jos bodaus ja fitnesslajien edustajat jätetään pois laskuista, minkä lajien urheilijoille on mielestäsi keskimäärin näyttävimmät fysiikat?
Pikaluistelijoilla kans aika kovat.Vaikea kysymys, mutta melkein sitten äkkiseltään voisin sanoa pikajuoksijat ja ratapyöräilijät isoine reisineen. Sitten ehkä kiipeilijät.