Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heran ottaisin.Jos saisit käyttää vain yhtä lisäravinnetta loppuelämäsi aikana, mikä se olisi?

Miksi et Mike kisaa/ole kisannut?
Myfitnesspal, on muuten oikeesti kätevä sovellus. Pystyy viivakoodin avulla ettiin ruokia jne.Milläs nimellä tämä sovellus löytyy App Storesta? Pitänee ottaa käyttöön![]()
Juuri näin, mä en ala terveydellä kikkailemaan jonkun kisan takia, eikä mulle riittäisi sarjavoittokaan. Joten tie on siltä osin pystyssä, ei pienintäkään saumaa overaliin koskaan. Mua ei koskaan ole vakavasti kiinnostanut kisaaminen, mä tykkään treenaa vain kovaa ja rääkätä itseäni sitä kautta.Mike on tähän jo monta kertaa vastannut. Joutuisi urhaamaan enemmän kuin mitä saisi kisaamalla. Mike ei myöksään menisi sinne häviämään ja Overall voitto nyt ei olisi mahdollista kuitenkaan.
Kyllä siellä varmaan semmoinen rontti 400 tulee. Lomilla en tosiaankaan treenaa.Montako treeniä tulee vuoteen? Mennäänkö yli 500 treenin? Pidätkö koskaan pidempiä treenitaukoja? Treenaatko lomamatkoilla?
Olkapäät on niin kestävä lihasryhmä ja osaltaan aika pieni, niin niitä voi järjellisissä rajoissa harjoittaa useamman kerran viikossa. Laita rintatreeniin mukaan punnerrukset olkapäille, sitten oma lateraalinen päivä olkapäille, sekä raju 20 minuutin pumppi käsipäivän perään olkapäille.Millä keinoin lähtisit kehittämään olkapäitä jotka ovat jääneet kehityksessä jälkeen. Epäkkäät myös dominoi ja siksi pyöreyttä tulisi saada lisää sivuille. Mulla sisänsä on ottanu olkapäät aiemmin hyvin treeniä vastaan, mutta jotenkin niiden treenaus on jäänyt vähemmälle, koska nautin enemmän "isojen" lihasten treeneistä, kuten selkä, jossa saa rääkätä ja paiskia menemään kunnolla. Miten sais rakennettua sellasen olkapäärääkin, joka olis tehokas? Pystäreitä teen näön vuoksi, mutta en oikeen ole vakuuttunut niiden toimivuudesta mulle, toisaalta tykkään kuitenkin käyttää jossain määrin edes jotain raskasta liikettä joka treenillä. Niitä suuren toistomäärän viparirääkkejä olen sulta jo aikoinaan lainannut, nekin tuntuu toimivan. Tulisiko ottaa esimerkiksi olkapäitä kahtena päivänä viikossa?
Mike minkä kappaleen laulaisitte Allun kanssa duona karaokessa pataässässä, jos teidän olisi pakko laulaa sielä?
Bladerunner katsottu. Olihan sitten ihan järkyttävän siisti visuaallisesti ja soundtrack täyttä rautaa. Tarina kunnioitti ensimmäistä leffaa ja laahaava tunnelma oli niin Bladerunnerin tapainen. Suomikohtaus oli veikee.
Eniten tossa tuo visuaalisuus iski, aika nätisti valoja käytetty ja Bladerunnerin näkemys paskaisesta ja rosoisesta tulevaisuudesta on niin pop.
NIin pitkä leffa, että lasit alkaa rassaan ihan varmaan. Mut joku päivä meen uusiksi kanssa katsomaan.jep, itseasiassa samassa näytöksessä olin. Hyvin tehty leffa, melkein tekis mieli mennä vielä 3D versio katsomaan jos se näyttäis vielä paremmalta.. vaikka vihaankin niitä rillejä pitää silmillä leffaa katsellessa.