Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuli tuossa tuota viimeisintä Halmon kanssa kuvattua videota katsellessa taas mieleen, että on nämä Miken pätkät laadullisesti aika suvereeniä Suomen skenessä. Ja varmasti vieraatkin tulevat mielellään treenaamaan videoille, koska tuohan tuo aivan huikeasti näkyvyyttä kisaajille. Mukava, että kaikki tuottavat omaakin matskua, mutta tosiaan onhan näissä laatu ja näkyvyys aivan eri luokkaa.
Eikä pelkästään Suomen skenessä. Mitä oon itse ulkomaalaisia bodivideoita kattonu niin hyvin pärjää Miken videot niittenki rinnalla. Onhan nuita Miken kuviakin millon missäkin ulkomaalaisilla saitella ollu ilman lupaa. Summa summarun erittäin hyvää duunia! :)

No itseasiassa yhden tutun jenkki harrrasteauto oli parkkipaikalla vedetty molemmat sivut syville naarmuille että kylläpä siinäkin taisi olla vähän kateuden hajua ilmassa..
Todennäköisesti joku pieni räkänokka porukka ollut vain pahanteossa. Suurin osa pojista on varmaan joskus pieninä heitellyt lumppareita autoihin. Tehtiinkö sitä kateudesta? Ei, vaan jännityksen ja adrenaliinin takia.

Tuli tuossa tuota viimeisintä Halmon kanssa kuvattua videota katsellessa taas mieleen, että on nämä Miken pätkät laadullisesti aika suvereeniä Suomen skenessä. Ja varmasti vieraatkin tulevat mielellään treenaamaan videoille, koska tuohan tuo aivan huikeasti näkyvyyttä kisaajille. Mukava, että kaikki tuottavat omaakin matskua, mutta tosiaan onhan näissä laatu ja näkyvyys aivan eri luokkaa.
Thanks, mieltä lämmittää.

Testasin rinnalle tänään tota Halmon(Patrick Tuor) SST-settiä. Ainakin treeni meni perille kun 7x10 penkissä piti tehdä 60 kilolla.

3 Pec deck 4x5 10s

3 Ristikkäistalja 3x10 15s

2 Vipukone 2x (1×5 15s 6s nega -50% 6s positiivi)

2 Flyes + etunoja 2×10 Super 2×10 Super

1 Penkki 7×10 20s

Todennäköisesti joku pieni räkänokka porukka ollut vain pahanteossa. Suurin osa pojista on varmaan joskus pieninä heitellyt lumppareita autoihin. Tehtiinkö sitä kateudesta? Ei, vaan jännityksen ja adrenaliinin takia.
Näin. Suurin osa noista naarmuttelijoista on kuitenkin moniongelmaisia hörhöjä. Se on sitten lähinnä sattumasta kiinni mitä tulee eteen kun "napsahtaa"

Miken videot on tietysti teknisesti laadukkaimpia. Kiinnostavimpia tekee vain J Nyyssölä.

Mutta ihan aitona mielenkiintoisena kysymyksenä, jos olisit mun housuissa, niin mitä tekisit erilailla, jotta videot eivät toistaisi itseään olettaen, että niiden määrää ei saa vähentää?

Vähentämällä eri kuvattavien määrää.

Onko tulossa jto:n kanssa olkapääspesialisaatio?

Millos Mike ulkoilutat taas Hessua baanalla ihmisten aikaan? Voisin tulla heittää ne yläfemmat :D
Vaikka huomenna joskus 1800 aikaan.

Uppoaako Mikelle Dream Theater?
Uppoaa

Sst-treeni vedetty haboille, oli vähän liiankin julma forkuille.

3 Kässärikääntö 4x5 10s
3 Hoist 3x10 15s
2 Taljakääntö (1×5 15s 6s nega -50% 6s positiivi)
2 Kässäri + hammer 2×10 Super 2×10 Super
1 Tankokääntö 7×10 20s

Vittu se ei ole mistään kateudesta kiinni, 90% noista tapauksista on täysiä vahinkoja. Tottakai ihminen pakenee paikalta, koska ei halua joutua maksu vastuuseen. Tunkekaa jo toi ainiainen kateus kortti perseeseen.

Menee vähän offiksi. Älä nyt oikeesti viitti, väitinkö jossain kohtaa et noi ei voi olla vahinkoja? Totta helvetissä osa on täysiä vahinkoja mut se nyt on aivan sata varma et osa tehdään täysin sen takia koska ollaan kateellisia toisen omaisuudesta eli tässä tapauksessa itse ajellaan jollain vitun 80 luvun toiotalla. Itsellä on niin monta omakohtaista kokemusta minun omaisuuden tärvelemisestä/rikkomisesta pöllimisestä et vähän vitun vaikea uskoa et kaikki olisi puhdasta vahinkoa. Suomalainenkun on ihan vitun kateellinen jos toisella on parempi mopo kuin itsellä.

Menee vähän offiksi. Älä nyt oikeesti viitti, väitinkö jossain kohtaa et noi ei voi olla vahinkoja? Totta helvetissä osa on täysiä vahinkoja mut se nyt on aivan sata varma et osa tehdään täysin sen takia koska ollaan kateellisia toisen omaisuudesta eli tässä tapauksessa itse ajellaan jollain vitun 80 luvun toiotalla. Itsellä on niin monta omakohtaista kokemusta minun omaisuuden tärvelemisestä/rikkomisesta pöllimisestä et vähän vitun vaikea uskoa et kaikki olisi puhdasta vahinkoa. Suomalainenkun on ihan vitun kateellinen jos toisella on parempi mopo kuin itsellä.
trengod nyt tossa esitti, että 10% vaan olis kateuden aiheuttamia tärvelyitä ja loput vahinkoja, mutta kyllä minä olen samoilla linjoilla sun kanssa, että se kateusvandalismi on hieman korkeammalla prosenttiluvulla. Siitä on esimerkkejä mailma täynnä ja myös mun oma kokemus tukee vahvasti sitä. Yleensä ne kateelliset ja paskalla autolla itse ajelevat on huutamassa, että vitut tässä kukaan kateellinen ole! Harvoin sellaista halutaan tunnustaa ja esim. oma paska-auto perustellaan niin, että ko. asia ei muka merkitse juuri sille köyhälle paskahousulle mitään ja siksi muka kurvaillaan vaan jollakin vanhalla paskakipolla. Mutta annas olla, kun sama köyhä paskahousu perii/voittaa/saa jostakin paljon rahaa, niin yllätys, yllätys se vanha paskakippo päivittyy uuteen/uudempaan autoon heti ja sille sitten sopiva selitys taas perään. Näin tämä mailma vaan makaa.

Parempituloiset varmaan ajatteleekin että perseaukiset on aina kateellisia jos on jotain parempaa tai hienompaa. Kyllähän se toki niin myös on, mutta ei nyt tosiaan ne rikkaat niin hienoja ihmisiä ole että kateellinen pitäisi olla. Näin itse näen asian ja olen itse keskituloinen.

Parempituloiset varmaan ajatteleekin että perseaukiset on aina kateellisia jos on jotain parempaa tai hienompaa. Kyllähän se toki niin myös on, mutta ei nyt tosiaan ne rikkaat niin hienoja ihmisiä ole että kateellinen pitäisi olla. Näin itse näen asian ja olen itse keskituloinen.

Tästä asiastahan voisi vääntää vaikka loputtomiin mut täysin turhaahan se on, eikä se kateus aina ole köyhyydestä tai rikkaudesta kiinni. Kyllä niitä ihmisiä on joka luokassa jotka ovat tavalla tai toisella kateellisia toisen omasuudesta tms muusta vastaavasta.

edit. Mutta tuollaiset heitot et työntäkää se kateuskortti perseeseen voi jättää omaan arvoonsa, näin se maailma tosiaan makaa.

Mutta ihan aitona mielenkiintoisena kysymyksenä, jos olisit mun housuissa, niin mitä tekisit erilailla, jotta videot eivät toistaisi itseään olettaen, että niiden määrää ei saa vähentää?
Minun mielestä hyviä videoita, hyvää vaihtelua tuo jo kun kuvataan eri saleilla. Lisämausteen tuo kun välillä treenaatte vieraan "ohjeilla" kuten halmon pätkässä

Oletko koskaan sähköalan hommia tehnyt päätyönä ?
Valmistuin 93 todella pahaan taantumaan ellen peräti lamaan, niin kun haki alan duunia, niin joka paikassa vaadittiin 10 vuotta työkokemusta. Menin sit muihin töihin ja koko 3 vuotta meni totaalisen hukkaan. En koe että olisin saanut yhtään mitään lisää elämääni miltään osin ammattikoulusta. Ei edes kavereita ole jäljellä sieltä.

Back
Ylös Bottom