Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Niin tyhjä, että kaksi palkkaribanaania pukkas tommoisen lookin.

katso liitettä 137188

Jätkä on laittanu kuus kertaa liian ison sensurointipalkin! :hyper:;)

Hyvä kun nää videot tulee faceen. Mä laitan siellä aina klikkauksen, että tallenna video ni sit muistan varmasti kattoo ne, kun on aikaa. Onko nämä uudet videot nyt keränny enempi katsojia, kuin esim wlogit? Ainakaan ite en jaksanut wlogeja kattoo kun ihan harppoen,ei niis mitään vikaa ollu, mut ei vaan kiinnostanut.

Niin paljo ku menee.

image.webp

Himottaisko yhtää vetää samanlaiset lääkekuurit ku penkkikisa-aikoina? Vois olla aika rapee meininki, ku nykyisillä keinoilla tuntuu tulevan tulosta.

Eikö yhtään ole käynyt mielessä, että alkaisi voisilmää taas ottaan?

Kiitos näistä nykyisistä videoista. Wlogit oli hyviä, mutta itse en silloisesta treenikaveristasi tykännyt. Jäbän tyylistä ja asenteesta tykkään ja nyt on videot hyvällä mallilla. Pääsee seuraaman sun treenejä eri treenikavereiden kanssa. Koita vielä Nyyssölän kanssa saada sovittua välit ja vedä sen kanssa höpinät ja joku näppärä treeni.
Plus noi Allun kanssa höpinät on parhautta!!:worship:

Eikö yhtään ole käynyt mielessä, että alkaisi voisilmää taas ottaan?

Kiitos näistä nykyisistä videoista. Wlogit oli hyviä, mutta itse en silloisesta treenikaveristasi tykännyt. Jäbän tyylistä ja asenteesta tykkään ja nyt on videot hyvällä mallilla. Pääsee seuraaman sun treenejä eri treenikavereiden kanssa. Koita vielä Nyyssölän kanssa saada sovittua välit ja vedä sen kanssa höpinät ja joku näppärä treeni.
Plus noi Allun kanssa höpinät on parhautta!!:worship:
Aika pihalla on jengi, jos tosiaan luulee, että ilman kaasua tuollaiseen kondikseen ja voimatasoihin pääsis natuna.

Back
Ylös Bottom