Puhuit että diettaat kunnes perse on säikeillä? Eikös siinä kohtaa sama olis käydä lavalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kiinnostaPuhuit että diettaat kunnes perse on säikeillä? Eikös siinä kohtaa sama olis käydä lavalla.
;)Se meni sillon niin yli, ettei siinä olis nytkään mitään tolkkuu.Himottaisko yhtää vetää samanlaiset lääkekuurit ku penkkikisa-aikoina? Vois olla aika rapee meininki, ku nykyisillä keinoilla tuntuu tulevan tulosta.

Johan mulla on jo. Ei tässä nyt natuna 200 penkata 95 kiloisena lahnana. Mutta 10% siitä mitä aikanaan. Määräävä tekijä on treeni.Eikö yhtään ole käynyt mielessä, että alkaisi voisilmää taas ottaan?
Johan mulla on jo. Ei tässä nyt natuna 200 penkata 95 kiloisena lahnana. Mutta 10% siitä mitä aikanaan. Määräävä tekijä on treeni.
Aika pihalla on jengi, jos tosiaan luulee, että ilman kaasua tuollaiseen kondikseen ja voimatasoihin pääsis natuna.Eikö yhtään ole käynyt mielessä, että alkaisi voisilmää taas ottaan?
Kiitos näistä nykyisistä videoista. Wlogit oli hyviä, mutta itse en silloisesta treenikaveristasi tykännyt. Jäbän tyylistä ja asenteesta tykkään ja nyt on videot hyvällä mallilla. Pääsee seuraaman sun treenejä eri treenikavereiden kanssa. Koita vielä Nyyssölän kanssa saada sovittua välit ja vedä sen kanssa höpinät ja joku näppärä treeni.
Plus noi Allun kanssa höpinät on parhautta!!![]()
Mitäs jos tohon heittäs sen 20-50% lisää tavaraa ihan mielenkiinnosta? :DJohan mulla on jo. Ei tässä nyt natuna 200 penkata 95 kiloisena lahnana. Mutta 10% siitä mitä aikanaan. Määräävä tekijä on treeni.
Käyttöä myös aina vähätellään. Täällä joku valopää jo pari postausta ylempänä luuli, että vain korvaushoidolla mennään. :DMitäs jos tohon heittäs sen 20-50% lisää tavaraa ihan mielenkiinnosta? :D
Ei viitsi, haluun pysyy terveenä.Mitäs jos tohon heittäs sen 20-50% lisää tavaraa ihan mielenkiinnosta? :D