Deleted member 122304
Renne oli hyvä värväys! Teillä varmaan juttua riittää. Eikä muutkaan lainkaan huonoja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida Allu olla vielä oikeen hyvässä penkkikunnossa..Allunkanssa penkissä joku pieni kisa olis iha jepa. Joku pudotusvirvelihärveli setti ja toistot ja painot etukätee päätetty ja katotte kumpi hyytyy ensiks. Tai kelpaa ihan pelkkä reeniki.![]()
Ei taida Allu olla vielä oikeen hyvässä penkkikunnossa..

Mike kyllä tällä hetkellä veisi kirkkaasti.

Oiskohan ne mainostulot mitään?Oon tyhmänä miettinyt yleisesti, mihin perustuu, että esimerkiksi ihminen voi elää tekemällä Youtubeen videoita. Ymmärrän, että he saavat yhteistyödiilejä, mutta eivät kai kaikesta edes rahaa, vaan tavaraa. Videoita voi katsoa tuhannet ihmiset, mutta eiväthän he mitään maksa. Siksi mä aina mietin, miten Youtube voi olla ammatti. Osaatko Mike vastata tähän?![]()
En taas niitä tee vaikka pitäisi.Puhuit taannoin että jalat oli pitkään heikko lihasryhmä, ja pitkäjänteisellä treenillä olet kuitenkin saanut hyvää kehitystä aikaan. Kuvien perusteella pohkeisiinkin on kertynyt pattia. Kiinnostaisikin tietää kuinka usein ja millä tavalla treenailet pohkeita? Se kun on monilla ehkä se kaikista vaikein lihasryhmä. Toki on henkilöitä joilla pohkeet on luontaisesti isot ja kasvavat melkeinpä muun jalkatreenin mukana. Itse en todellakaan heihin kuulu. Mutta jos lyhyesti viitsit briiffata minkälaista rankaisua pohkeille annat ja kuinka usein?
Mahdollisesti joo. Mut enää ei mitään vakituista kuvauskuviota kenenkään kanssa, vaan mahdollisimman paljon eri tyyppejä.Onko millään tasolla mahdollista että vielä tulevaisuudessa saataisiin nähdä team M&M settiä..?