Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Litran verran meni eilen. Samoin eilen meni 2xMcFeast, 2xisot ranskalaiset, 2 pussia dallaspullia, pari viineriä, köyhyö ritareita, pannukakku, karkkipussi, 600g perunoita ja lihapullia.paljon mike juo tankkauspäivänä appelsiinimehua ja onko merkillä väliä?
Loistavaa settiä.Mitä mieltä oot ollu Gojiran uusimmasta? Pray itsellä suosikki tuolta levyltä
Kyllä tossa edelleen pahin on se kuorman pitäminen niskassa ja trapseilla, se rassaa eniten. Joka kerta painaa niskassa enemmän. Nyt puutui jo kädet, pisteli niin perkeleesti kun irrotin. Tuntuu, että jossain vaiheessa painaa jotain hermoa ja kippaan siihen paikkaan.
Se ei kuormaa vähennä kuitenkaan, vaan se tuppaa olemaan melkoisen paljon kiloja niskassa noin pitkän sarjan ajan. Siinä alkaa meneen kasaan kun hengittää syvään. Pitää koittaa se ryhti pitää.Entä jos laitat pehmusteen tankoon. Varmasti ei ole se miehisin juttu mutta kuitenkin.:D
Entä jos laitat pehmusteen tankoon. Varmasti ei ole se miehisin juttu mutta kuitenkin.:D
Olin ihan tolkuttoman tyhjä ja aloitin mättämisen jo yöllä. Kyllä huomas miten isompi ja pulleempi olo tuli päivässä. Puski letkua sieltä sun täältä.Jätkä alkaa kehittyä tuossa syömisessä vai alkaako olemaan niin tyhjänä että sen takia uppoo
Minä en sitä 180kg juttua heittänyt, enkä itse siihen usko millään tasolla. 160kg jos saan, niin se on jo melko kova veto.Olikos se kuinka monella kilolla vetää toi widowmaker? Muistanko väärin Mike, että mainintaa jossain videossa 180kg? Aika kova setti jo nytkin.
Niin en muista, kuka sanoi, oli vaan muistikuva, että joku maininta 180kg:sta. Ja olen samaa mieltä, että 160kg olisi jo aika helvetin kova.. Hapet ei ainakaan itsellä riittäisi millään. Se on eri laji, kun mennään kympin toiselle puolelle kyykkytoistoissa. Paitsi tietty Platsille
Pakko oli googlettaa, aika hottis!
Mites olis sellanen tampooni tohon tangon ympärille? :D Hienon näköistä kyykkäämistä kyllä.Kyllä tossa edelleen pahin on se kuorman pitäminen niskassa ja trapseilla, se rassaa eniten. Joka kerta painaa niskassa enemmän. Nyt puutui jo kädet, pisteli niin perkeleesti kun irrotin. Tuntuu, että jossain vaiheessa painaa jotain hermoa ja kippaan siihen paikkaan.