Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos minä salilla näkisin jonkun pariskunnan pussailemassa niin ei jumalauta kyllä rasahtais rusinat. Onneks moiseen näkyyn ei ole vielä ainakaan tarvinnut törmätä. Ei sillä että olisin jotenkin katkera tai kateellinen siitä että jollakin on tyttöystävä ja vieläpä salilla mukana, tommonen kuhertelu ei vaan kuulu sinne, perkele.

"Ihana kulta jaksaa jaksaa, hyvin vedit ton sarjan *muiskis* <3"

Oletko yllättynyt että kansa on ollut ainakin pakkiksellä näin vahvasti sun puolella tuossa case Wileniuksessa vaikka epäilit että sun niskaan kaatuu?

Oletko yllättynyt että kansa on ollut ainakin pakkiksellä näin vahvasti sun puolella tuossa case Wileniuksessa vaikka epäilit että sun niskaan kaatuu?
En ole, koska onhan tosta valitettu aikaisemminkin ja jos se häiritsee katsojia, niin koittakaapa katsella sitä vuosi vierestä.

olet varmaan tehnyt ison työn , eikä se ole minun asiajani . sanoin vain oman mieleni asiaan, jos olen ollut jonkun kaveri ja sukset menee ristiin niin en kyllä viitsi enää moitiakaan miestä , mutta kukin menee omalla tyylilään

olet varmaan tehnyt ison työn , eikä se ole minun asiajani . sanoin vain oman mieleni asiaan, jos olen ollut jonkun kaveri ja sukset menee ristiin niin en kyllä viitsi enää moitiakaan miestä , mutta kukin menee omalla tyylilään
Mut mua olet valmis moittimaan kyllä tässä ihan vapaasti vaikka sulla ei ole hajuakaan miten tämä meni.

Ja kyllä on ollut vapauttavaa treenata eri tyyppien kanssa kun ei tartte katsella sitä vastemielisen imelää touhua enää ikinä. Oli melkoisen kiusallista tuijotella puolet treenistä seiniä, välillä oli pakko mennä salin toiselle puolelle. Yksi kerta mun ylätaljan pakkotoistojen aikana kuuluu niskan takaa moiskis, sitä vertaa ei voi edes mua kunnioittaa, että antais sarjan helvetti mennä loppuun asti.

Ei vittu mitä touhua. Ymmärtäähän sen tavallaan, että rakastuneena miehellä ei järki toimi, mutta eipä tollasta kukaan jaksa vierestä katsella. Varmaan Peterilläkin jossain vaiheessa järki palailee pätkittäin ja sitten voi kaduttaa.

Ei vittu mitä touhua. Ymmärtäähän sen tavallaan, että rakastuneena miehellä ei järki toimi, mutta eipä tollasta kukaan jaksa vierestä katsella. Varmaan Peterilläkin jossain vaiheessa järki palailee pätkittäin ja sitten voi kaduttaa.
No olenhan minäkin umpirakastunut, mutta ei tulis mieleenkään mennä salille, jossa pitäis treenaa, varsinkaan kaverin nokan eteen kuiskuttelemaan ja suukottelemaan. Tuntisin oloni kiusalliseksi siinä itsekin. Mulla on 20 tuntia aikaa harrastaa sitä ihan rauhassa, niin kyllä multa riittää kunnioitusta treenikaveria kohtaan, etten ala salilla sitä tekemään.

Ei jumalauta. Tuosta sen vaan huomaa miten jotkut naiset on niin maan perkeleen vallanhaluisia, että kun on miehen sydämen vallannut, ni aletaan testaamaan että mistä kaikista naruista sitä voidaankaan vedellä. Tuo BBC:n vessakusetus on jo ihan käsittämätöntä, kun kyseessä on kuitenki legendaarinen sali(Tuskin on edes ollut tarvetta :D). Peter on nyt niin vietävissä.

Viimeksi muokattu:
No olenhan minäkin umpirakastunut, mutta ei tulis mieleenkään mennä salille, jossa pitäis treenaa, varsinkaan kaverin nokan eteen kuiskuttelemaan ja suukottelemaan. Tuntisin oloni kiusalliseksi siinä itsekin. Mulla on 20 tuntia aikaa harrastaa sitä ihan rauhassa, niin kyllä multa riittää kunnioitusta treenikaveria kohtaan, etten ala salilla sitä tekemään.

Jeps, voisin kuvitella, että muutkin salilla katsoo vähän pitkään tommosta.

Oikeasti alkoi vituttaa tuo, kun pitäisi olla valppaana auttamaan pakkotoistoissa niin takana kuuluu muiskis! Itse oisin vetäissyt suoraan turpiin! Mietin vieläkin miten Mike oli Peterin tukena Julian ja hänen siskon mustamaalaus kampanjassa viime syksynä. Vei kaverin tyyliin syömään ja piti seuraa muutenkin, kun herra bodari oli alamaissa! Nyt sitten Mike on tyyliin ilmaa Peterille! Joku voi sanoa minua takinkääntäjäksi mutta oikeasti en ole mitää juurikaan kommentoinut Peter ketjuun ennen välirikkoa!

Amen.. Uskoisin että sitä muijaa tai jätkää ei kukaan vie sillävälin jos vaan vaikka reenais sen pikkuhetken... Eikai ne testotkaa nouse vaikka kuinka imuttelee sarjojen välissä:DWlogissa oli paljon hyvää lätinää ja jumppaa kiitos niistä, ehkä nyt on aika uusien tuulien. Taitaa motivoida taas kuvaamaan kun ei ole saman junnaamista vaan on vaihtoehtoja.

Amen.. Uskoisin että sitä muijaa tai jätkää ei kukaan vie sillävälin jos vaan vaikka reenais sen pikkuhetken... Eikai ne testotkaa nouse vaikka kuinka imuttelee sarjojen välissä:DWlogissa oli paljon hyvää lätinää ja jumppaa kiitos niistä, ehkä nyt on aika uusien tuulien. Taitaa motivoida taas kuvaamaan kun ei ole saman junnaamista vaan on vaihtoehtoja.

Taitaa mennä niin päin että siitä johtuen että ne testot on niin korkeella, pitää jatkuvasti imutella sarjojen välissä.

Mäkin jo kinusin wileniuksen ketjus paljastuxia menneisyydestä, olen edelleen halukas kuulemaan niitä. Esim mitä meijerin ovelle kävi, menikö saranapuolelta sisään vai tyytykö rikkomaan vain lukon? Ja ottiko jullu avokämmentä lärviin? Onhan nää vähän hassuja juttuja ehkä arkojakin mutta tuossa asemassa pitää jo vähän osata käyttäytyä. Ja ps maikki eli mike voitko kertoa sille rouvalles jotta lopettaa ne hempeilyt instassa näyttää yhtä urpolta ku petterilläkin.

Loisto pätkä tää Tommin kanssa vedetty! "Vettä tuli sisään niin paljon, että kyykättiin kumisaappaat jalassa" :D

Miken pitäis lähtee Espanjan leirille viikoks, Mike ja Tommi sit Anttonion opeissa! :rock:

Vittu nyt Mike puhut asiaa! Mietin pitkään, että miten teikäläinen kestää sitä jatkuvaa nuoleskelua ja hempeilyä kesken treenejen. Luulisi peterinkin tajuavan pitää parisuhde pois "julkisuudesta", kun varsin hyvin muistetaan miten viimeksi kävi.

Back
Ylös Bottom