Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jokos @PT-Vatanen on ollut sinuun yhteydessä ? Pitää muistutella miestä, kesäkuu alkaa olemaan puolessa välissä.

Ainakin hän lupaili, että Podcastiin tulisi ja olisihan tuo mahtavaa saada sinun ja Joelin jumppa nauhalle.

Tuntuu, että nykyään sinulta tulee paljon enemmän materiaalia kuin aikaisemmin. Nyt sinulla on aikaa eri henkilölle ja materiaalikin on näin monipuolisempaa. Enpä ole paljoa noita edes kerennyt katselemaan, mutta onneksi kohta on paremmin aikaa.
Kiitos jo etukäteen , jatka samaa rataa !;)

Ja kyllä on ollut vapauttavaa treenata eri tyyppien kanssa kun ei tartte katsella sitä vastemielisen imelää touhua enää ikinä. Oli melkoisen kiusallista tuijotella puolet treenistä seiniä, välillä oli pakko mennä salin toiselle puolelle. Yksi kerta mun ylätaljan pakkotoistojen aikana kuuluu niskan takaa moiskis, sitä vertaa ei voi edes mua kunnioittaa, että antais sarjan helvetti mennä loppuun asti.

Ja kyllä on ollut vapauttavaa treenata eri tyyppien kanssa kun ei tartte katsella sitä vastemielisen imelää touhua enää ikinä. Oli melkoisen kiusallista tuijotella puolet treenistä seiniä, välillä oli pakko mennä salin toiselle puolelle. Yksi kerta mun ylätaljan pakkotoistojen aikana kuuluu niskan takaa moiskis, sitä vertaa ei voi edes mua kunnioittaa, että antais sarjan helvetti mennä loppuun asti.
Onneksi ei ole itse tarvinnut salilla tuollaiseen tilanteeseen joutua. Jotkut kaverit ovat kyllä kahvilla ja oluella ollessa tuota tehneet. Ja vaikka ei siinä söpösteltäisikään koko ajan, niin entiset jutun aiheet kaverin kanssa ei enää onnistu, kun pitää se tyttöystävä huomioida. Vielä pahempi on se kun totutusti kutsut kaveria kylään niin perheen hankittuaan ottaa vaimon sekä lapsen mukaan. Keskity siinä sitten paskan jauhantaan. Ja varsinkin jos se vaimoke on esim poliittisista yms asioista aivan eri mieltä, niin se kaveri tietty näyttelee olevansa sen uuden tytyn kanssa samaa mieltä. Äkkiä ollaan vaan tilanteessa, että ei ole enää syytä viettää aikaa vanhan kaverin kanssa, kun siitä on se yhdessä olon juttu hävinnyt.

Mitenkä peter reagoi kun mainitsit asiasta ensimäistä kertaa?
No se näkemysero tämän katkaisi, hänen mielestään se on fine ja mun mielestä ei.

Onko tulossa ketään voimaryskääjää vieraaks? Olis kivaa vaihtelua nähdä välillä kun magnesiumi pöllyää kun vedellään isoja rautoja ärräpäitten saattelemana. SUUTU JO!!
No ei ole mulle sopivaa treeniä, joten tuskin.

No jonkin pikku mavetreenin vetäset vaihtelun vuoksi. Tuskin siitä mitään haittaakaan on? Vai onko se mavettelu kehityksen kannalta jotenkin huono asia? Gotta keep mixing it up...keep the body guessing goddamnit! right babe...

No jonkin pikku mavetreenin vetäset vaihtelun vuoksi. Tuskin siitä mitään haittaakaan on? Vai onko se mavettelu kehityksen kannalta jotenkin huono asia? Gotta keep mixing it up...keep the body guessing goddamnit! right babe...
no vetäähän mike penkkiä ja jopa kyykkyäkin nyt. Eikö se sulle riitä?

no vetäähän mike penkkiä ja jopa kyykkyäkin nyt. Eikö se sulle riitä?
Ei riitä!! Liian pitkiä sarjoja liian kevyillä romuilla. Revittäs vitosia tai ykkösiä kerpele....ärrinmurrin. Reenikaveri hakkais turpiin ja sit ammoniakkia nenään ja 500kiloo maasta että heilahtaa.

jos kerran jonkun kanssa olaan kavereita oltu niin kyllä on säälitävä moittia ja haukkua vaikka ei olisikaan enää ystävä . kyllä siinä nolaa vain itsensä eikä muuta

kyllä peter on karismaatinen kaveri kaikki vaan nyt molaa peteriä, aika nauretavaa sulkea peterin ketju tää on vähän niikuin vanha venäjä monopoli asema jos joku ei mielytä mikeä niin sillon suljetaan tilit ja ketjut varmaan minä seuraavana hah hah lapselista touhua

jos kerran jonkun kanssa olaan kavereita oltu niin kyllä on säälitävä moittia ja haukkua vaikka ei olisikaan enää ystävä . kyllä siinä nolaa vain itsensä eikä muuta

No onhan toi nyt aivan helvetin naurettavaa, että mike kuvaa, editoine ja antaa helvetinmoisen näkyvyyden peterille ja ainoo ehto on et ei parisuhdetta treenihommiin. Peter ei voi ees sen vertaa kunnioittaa..
Ja jos joku sanoo tohon et "ompa paha yks pusu vieressä/seläntakana" niin tarkottaa vain sitä, että kyseinen yksilö ei sitä itse kokenut kun pusutellaan treenien ohessa.. on meinaan aika helvetin perseestä.
Kaikki kunnia mikelle että pisti homman poikki! wlogit oli muutenki aika väsähtäneitä koska peter ei nyt älyttömästi kameran välityksellä anna muutakun komean fysiikan. Paljon kivempi nähä reenivideoita uusien tyyppien kanssa! Keep up the good work mike!

kyllä peter on karismaatinen kaveri kaikki vaan nyt molaa peteriä, aika nauretavaa sulkea peterin ketju tää on vähän niikuin vanha venäjä monopoli asema jos joku ei mielytä mikeä niin sillon suljetaan tilit ja ketjut varmaan minä seuraavana hah hah lapselista touhua
Mä en syitä ota niskoille Wlogien loppumisesta. Se saatanan nuoleskelu oli jatkuvaa, mä koitin kestää sitä, venyin, mä uhrasin omaa parisuhdettani treenejä varten, mutta näiltä kahdelta ei löytynyt sen vertaa kunnioitusta mua kohtaan, että olisivat jättäneet sen touhun kotiin. Me jouduttiin jättämään BBC Wlogista outro pois koska salilla ei ollut naisille vessaa. Siinä vaiheessa olin jo aivan vitun loppu siihen parisuhteen tuomiseen töihin ja treeneihin. Sitten tuli viimeinen niitti yksi treeni ja mä päätin, että nyt vittu riittää, ei enää koskaan.

13442333_10154264374842241_2884786427074149607_n.webp

Back
Ylös Bottom