Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Uusin wlogi vielä kesken ja tuosta kalastus jutusta tuli mieleen,että vanhemmissa jaksoissa lupasitte mennä mustikkaan kesällä;)

Onko teidän/Peterin treenit nykyään jotenkin ponnettomampia kuin "ennen"? Onko tarkoituksella vai onko motivaatio kateissa? Voi tietysti olla vaan mun oma harhanen kuvitelma.

Ootko Mike selvitelly sähkötupakan ja nesteiden kuljetusta sinne, mihin olit lähdössä nyt lähiaikoina lomalle? (Oon päätelly ettet halua täällä etukäteen paljastaa mihin olet lähdössä :D) Jokatapauksessa olen itse lähdössä ko. maahan tällä viikolla ja pikaisesti netistä lueskeltuani vaikuttaa aika pulmalliselta noiden tarvikkeiden vieminen...Mahtaakohan olla edes mahdollista?

Wlog E159:ssa toistuu muuten 2 kertaa sama supersarja. Ajasssa 25.35-37.50 kun teette ojennuksia ja vaakahackia, onko jäänyt huomaamatta? Täällä tai Peterin ketjussakaan ei kukaan oo maininnut asiasta.

Wlog E159:ssa toistuu muuten 2 kertaa sama kohta. Ajasssa 25.35-37.50 kun teette ojennuksia ja vaakahackia superina, onko jäänyt huomaamatta? Täällä tai Peterin ketjussakaan ei kukaan oo maininnut asiasta.

Mä katoin samaa, mut sit ajattelin, et härväsin vaan ite ja laitoin vahingossa videoo taaksepäin.

Onko teidän/Peterin treenit nykyään jotenkin ponnettomampia kuin "ennen"? Onko tarkoituksella vai onko motivaatio kateissa? Voi tietysti olla vaan mun oma harhanen kuvitelma.
Ei me aina voida vetää överit lasissa ja tuplia ei tällä hetkellä tehdä.

Wlog E159:ssa toistuu muuten 2 kertaa sama supersarja. Ajasssa 25.35-37.50 kun teette ojennuksia ja vaakahackia, onko jäänyt huomaamatta? Täällä tai Peterin ketjussakaan ei kukaan oo maininnut asiasta.
En huomannut, mutta jos on, niin olkoot. Varmaan joku copy paste källi huomaamatta tullut ja sitten vain vetänyt kasaan sen. Kun en mä niitä kokonaan kato ennen exporttia koskaan, en ainakaan 2 tunnin Wlogia.

Ootko Mike selvitelly sähkötupakan ja nesteiden kuljetusta sinne, mihin olit lähdössä nyt lähiaikoina lomalle? (Oon päätelly ettet halua täällä etukäteen paljastaa mihin olet lähdössä :D) Jokatapauksessa olen itse lähdössä ko. maahan tällä viikolla ja pikaisesti netistä lueskeltuani vaikuttaa aika pulmalliselta noiden tarvikkeiden vieminen...Mahtaakohan olla edes mahdollista?
Näyttäis joo, että kotiin jää, voi kakka.

Juttelin muuten vielä vaimon kanssa aiheesta.. :D Se tiesi omasta kokemuksesta sanoa, ettei noiden kahden maan välillä ole tullissa seuranta niin tarkkaa kuin muualta tulevilla. Että läpi saattaa päästäkin.. Mutta jossain sitten sanottiin, että jopa hallussapito on rikollista. Että pienoisella riskillä jos haluaa vetää, mutta eipä taida olla mahdollisen vaikeuksien/sakkojen arvoista touhua.. :D

Back
Ylös Bottom