Jessus mitä idiootteja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jessus mitä idiootteja
Ei tommoiset nyt forumiin vaikuta. Niistä on tullut vain lisää kävijöitä. Mittarit tosin heitti alas melkein puolella heti kun vaihdettiin Xenforoon, siis kuin nappia painamalla enkä ole oikein saanut selville miksi.Kesä, minusta syksy ja kisakausi edessä ainakin Suomessa. Toivottavasti Wilenius/Mayors ei jättänyt negatiivisia jälkiä. Hieno foorumi, kiitos
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2015100920495877_bs.shtmlPakkotoisto, muistaakseni 1 koko historiassa. Ja sekin on liikaa.
Eiku joku jantteri oli kusettanut jotain myyntiosiolla ja kytät sitten pyysi sen IP-osoitetta.Oliks tää siihen evolutionin tuotteisiin liittyvää dissaamista jippiin voimanosto-foorumilla? :D
Roden Procasterit on. Podcaster on edullisempi ja varmaan ihan hyvä. Mulla olis ylimääräisenä Snowball, voin myydä.Minkälaiset mikrofonit teillä on podcasteja nauhottaessa? Osaatko sattumalta suositella studiomikrofonia ~100e luokkaan?
Ei tommoiset nyt forumiin vaikuta. Niistä on tullut vain lisää kävijöitä. Mittarit tosin heitti alas melkein puolella heti kun vaihdettiin Xenforoon, siis kuin nappia painamalla enkä ole oikein saanut selville miksi.
Taidatte molemmat peterin kanssa olla enemmän tai vähemmän perfektionistei enkä tätä pahalla tarkota, hyvähän se vaan on :D kyllähän sinä jo nytkin olet melkoisen hyvässä kunnossa! Hienoa että autat peteriä näin paljon ja kyllähän sen videolla näkee että arvostus on molemmin puoleista.En mä olis mielestäni koskaan kyllin hyvä, joten en ole menossa koskaan. Mä en sinne paskassa kunnossa menisi ja vaatimani kunto vaatisi ihan hirveen panostuksen kaikilta osin. Panostan ennemmin töihin ja Peterin uraan.
Onko heittää mitään reenivinkkiä olkapäille, alkaa kropan muoto muistuttaan kaljapulloa kun epäkkäät dominoi aika reilusti. Kiitosta!