Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mayors vs WFC? Jos molemmat olisivat stadissa ja pitäisi valita mieluinen pelkän varustelun/tilojen puolesta niin kumpi voittaisi?
WFC on kyllä parempi.

Kumman ottaisit mielummin. Hyvän salin ja joutuisit treenaamaan yksin vai huonomman salin ja treenikaverin?
Paska sali ja treenikaveri.

Kuinka monella rahalla luovut tuosta, vai onko jo lähetenyt muualle?
Pidän itselläni kun lennoilla sitä käytän.

Onko Seinäjoella päin mitään saleja jos käytäis maakuntakierroksella tekemässä Wlogia?
Gym Maxiumille iso ääni täältä! Kattavat laitteet eikä pahemmin tarvii jonotella laitteille. Lisäksi todella tilava paikka. Uskaltaako udella mille ajankohdalle maakuntakierros ajoittuis?

En tiiä onko kukaa viel ehdottanu mut ois kiva saada jotai yhteisvideoo sulta, peteriltä ja ovaskaiselta. Ja jos vielä utinki saisitte mukaa ni ois loistava! :)

Saittekos eilen veivattua tupla kädet Peterin kanssa ? Oli kyllä melkoisen poissaoleva välillä tuossa uusimmassa wlogissa... Toivottavasti edes tuo salilla käynti vähän nostaa mieltä. Onko Peterille kuitenkin ruoka uponnut, vaikka salilla onkin ollut vähän on/off, vai onko tuo päässyt tipahtamaan ?

Viimeksi muokattu:
Tuossa uusimmassa wlogissa peter sanoo että paino puonnu 5 kg viikossa, johon utti "niin sä et ookkaan syöny mitään" :eek:

Eikös tuossa puhuttu siitä kun edellisen kisadieetin alussa Peterille pukkasi joku vatsatauti ja silloin lähti vitonen viikossa? Kun puhuivat laihduttamisen tahdista, että Utin pitäisi repiä 3kg/vko painorajoihin jos kisaisi syksyllä... :D Voin muistaa väärinkin.

Eikös tuossa puhuttu siitä kun edellisen kisadieetin alussa Peterille pukkasi joku vatsatauti ja silloin lähti vitonen viikossa? Kun puhuivat laihduttamisen tahdista, että Utin pitäisi repiä 3kg/vko painorajoihin jos kisaisi syksyllä... :D Voin muistaa väärinkin.

Kyllä se mielestäni näin oli, tuossa se sanotaan vähän epäselvästi kylläkin, viitattiin kyllä dieettiin. Ainakin mitä itse olen tällä hetkellä noita aikaisempia Wlogeja katsonut, niin Peterillähän noin kävi dieetillä. Wlog 84 menossa, kohta kaikki tsekattu :)

Kyllä aistit ja pahaa sellaista, ette edes uskoisi minkälaista veivausta on harrastanut. Saanut Peterin maineelle melkoisen kolauksen jutuillaan. Mutta sillä on somessa muutama tuhat lukijaa, meillä on pari sataa tuhatta, että jos alkaa hankalaksi, niin mä pamautan sitten kaikki faktat online todisteiden kera kuka tässä on se syypää. Mulla mm. nauhotti viimeksi luuri kokoajan ääntä kun olin yhdessä flippauksessa paikalla. Jättäisi nyt Peterin rauhaan jo, mies saa hakea lähestymiskiletoa kohta.

Oon ite ollut tilanteessa missä muija flippas ja pahasti. Pistin puhelimen nauhottamaan pöydälle että olisi sitten myöhemmin sossutantoille näyttöä siitä, minkälaisia raivareita muksun äiti sai. Lastenvalvoja sano että aina on hyvä jos on jotain nauhalla riitatilanteista. Onneks nyt tilanne on ollut pitkään jo rauhallinen ja asiat paremmin. Kyllä ne asiat jossain vaiheessa aina hyväks kääntyy.

Snadistiha tää menee nyt offtopiciks miken ketjussa, mutta jos todella on totta, että se muija on saanu iha perättömil jutuil tän kaiken paskan aikaan, niin pakko arvostaa Peteriä ihan törkeesti, ettei ole millään tavalla lähteny mukaan huutelemaan somen/videoiden välityksellä, vaikka tietää että tolla fani määrällä olisi varmasti saanut ihmiset uskomaan, kuka puhuu totta ja kuka ei. Vaan on päättänyt antaa asian olla ja eikä lähteä provoomaan takas turhaan. Ylilaudallaha on jo iät ja ajat ollu ties mitä paskaa Peteristä, mutta saa kyllä aika lapsi olla vielä internetissä jos lähdekritiikki on sitä tasoa, että uskoo kaiken paskan mitä siellä kirjotellaan... Ei muutakun törkeesti tsemppii molemmille.

Itse en ole edes etsinyt mitä muija Peteristä kirjoittaa, enkä kyllä halua edes tietää. On se kyllä ikävää, kun pieni lapsi tuollaisena välikappaleena, onneksi tosin ei varmaan vielä paljoa ymmärrä, mutta ainahan siitä voi jotain jäädä muistiin...

Eipä Miken ole pakko vastata, mikäli siltä tuntuu, mutta heitän kysymyksen ilmoille. Eihän tämä muija sentään yritä estää Peteriä tapaamasta / olemasta lapselle isä ? Tämä jos mikä on kyllä pahinta mitä voi tehdä...

Kaikista pahinta on että Petterin kohtalaisen provosoiva ulkomuoto varmasti vaikutaa viranomaisten kanssa toimiessa. Onneksi Petterillä on sentään tuollasia ystäviä, moni olisi varmaan jo ratkennut ryyppäämään jos kerran henkinen pahoinpitely on ollut tuota luokkaa.

Back
Ylös Bottom