Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä selitin miksi kuvia ei tule, Mikaa ei saa kameran eteen eikä Podcastia tekemään vaikka kuinka vokottelisin. Kyllä se kerkee muihin kuvauksiin näköjään ihan hyvin, joten kiire ei ole syy. En ole puhunut mitään paskaa, vaan pelkkää faktaa. Ja mitä perseennuolentaan tulee, niin kuin syvällä sun kieli on Nyyssölän perseessä tällä hetkellä?
Aika katkeraa tekstiä. Muista ottaa huomioon, että kaikilla ei ole halukkuutta katkaista ihmissuhteita tyttöystävään/alle vuoden ikäiseen lapseensa viettääkseen aikaa sun kameran edessä. Diettikin varmasti tuntuu vaikeammalta, kun joutuu töitäkin tehdä, eikä tienaa elantoansa pelkillä sponsorirahoilla.

Aika katkeraa tekstiä. Muista ottaa huomioon, että kaikilla ei ole halukkuutta katkaista ihmissuhteita tyttöystävään/alle vuoden ikäiseen lapseensa viettääkseen aikaa sun kameran edessä. Diettikin varmasti tuntuu vaikeammalta, kun joutuu töitäkin tehdä, eikä tienaa elantoansa pelkillä sponsorirahoilla.
Mitä täällä selitetään? Kuka nyt herranjumala kuvauksien takia tyttöystäväänsä jättäisi? Tai mikä lapsi? Tunnin kuvaukset yleensä kestää, siinä on parisuhde aika huonossa hapessa jos siitä poikki menee.

Mä selitin miksi kuvia ei tule, Mikaa ei saa kameran eteen eikä Podcastia tekemään vaikka kuinka vokottelisin. Kyllä se kerkee muihin kuvauksiin näköjään ihan hyvin, joten kiire ei ole syy. En ole puhunut mitään paskaa, vaan pelkkää faktaa. Ja mitä perseennuolentaan tulee, niin kuin syvällä sun kieli on Nyyssölän perseessä tällä hetkellä?
Helvetin syvällä, voin meilken maistaa vanhan kanan ja riisin reektumin peräseuduilla. Mielestäni et vain toiminut miten kaverin kuuluisi toimia. Itse en mielelläni turhaa draamaa aloita, varsinkaan netissä, missä se on kaikkien luettavissa. Enough said, no hard feelings.

Taistelupioneeri joo. Eli sodassa räjäyttelen paikkoja ettei vihulainen pääse etenemään. Eli pysykää kaukana musta.

94 menin ja 8kk olin vai mitä se silloin oli se lyhempi.

Olin Oulussa puolet ja Kajaanissa puolet, TALVELLA. Eli oli vitun kylmää ja pimeetä.

Mustalippu yhdistää. :cool:

Täällähän on tapahtunu vaikka ja mitä! :) :D hyvää läpyskää taas kerran uudessa wlogissa. Onko mike expossa kuvailemassa taas lokakuussa?

Olitko Mike nuorempana kova kyykkäämään ja vetämään maasta vai keskityitkö enempi vain penkkiin?

Ja mitä maahanmuutto asioihin tulee niin täysin samoilla linjoilla Mike sun kanssa

Back
Ylös Bottom