Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eiköhän tää Miken ja Mikan kaveruus ole nyt kuollut ja kuopattu. Ihmiset siirtykää eteenpäin, tämän kaksikon duunit on nyt taputeltu loppuun. Anyways, chill out guys.

Ja mä nautin muutenkin niin helvetinmoisesta negatiivisesta arvostuksesta, että aivan sama mulle.
Mä en nyt täällä kaikkea ole lukenut, enkä kaikkea tiedä, mutta mistä hitosta tulee tuo kuvitelma että sulla olisi jotenkin negatiivinen arvostus?!?
Ite ainakin arvostan kaikkia, jotka täällä viitsii ilmaista tuotantoa puskea ulos ja eipä pakkistakaan taitaisi olla ilman sun aikoinaan tekemiä peliliikkeitä? Sen mä ymmärrän että suorana ihmisenä varmasti kaikki ei ole samaa mieltä joka asiasta ja varmaan osa ihmisistä jotka lukee yhden niistä jutuista joista ei pidä sinun sanomana, niin heille voi jäädä sinusta negatiivinen kuva! Mutta edelleen keep it going!!

Taitaa olla pjootterin kanssa välit menny kun ei wlogeja näy ja näyttäs kaveri muutenkin vähän käyvän kuumana :D
Ei ole välit mennyt tietenkään. Mut mä en voi vaikuttaa kaikkeen ja toisten yksityiselämän juttuihin. Mitäs jos joku paikka olis esim lauennut eikä voida kuvata? Tai jotain muuta vakavaa tapahtunut? Olisko se sun mielestä edelleen naurun paikka ja paikka vittuilla? Voi kun sä tietäisit, saattaisit hävetä kommenttiasi.

Mä en nyt täällä kaikkea ole lukenut, enkä kaikkea tiedä, mutta mistä hitosta tulee tuo kuvitelma että sulla olisi jotenkin negatiivinen arvostus?!?
Ite ainakin arvostan kaikkia, jotka täällä viitsii ilmaista tuotantoa puskea ulos ja eipä pakkistakaan taitaisi olla ilman sun aikoinaan tekemiä peliliikkeitä? Sen mä ymmärrän että suorana ihmisenä varmasti kaikki ei ole samaa mieltä joka asiasta ja varmaan osa ihmisistä jotka lukee yhden niistä jutuista joista ei pidä sinun sanomana, niin heille voi jäädä sinusta negatiivinen kuva! Mutta edelleen keep it going!!
Kyllä ne diggaajat on yleensä hiljaa, niin väkisinkin tulee kuva, että hatereita on moninverroin enemmän.

Mikä netissä ei olis hölmöä? Ja jos tästä arvostus laskee, niin siinähän laskee, ei se sitten hirveen korkeella ole ollut. Ja mä nautin muutenkin niin helvetinmoisesta negatiivisesta arvostuksesta, että aivan sama mulle. Mut kuvia olis siisti silti duunaa.
Gymlogit ja Wlogit ei ainakaan niin hölmöä:).Kyllä sua arvostetaan, samalla pakko kiittää sua ja Mikaa (å Peter) kaikesta hvetin motivoivasta sisällöntuotosta.

Kyllä ne diggaajat on yleensä hiljaa, niin väkisinkin tulee kuva, että hatereita on moninverroin enemmän.

No se on kyllä totta! Sama homma kuin asiakaspalvelun kohdalla, että hyvästä palvelusta kerrotaan muutamalle ja huonosta kaikille! Ja tällä tarkoitan että fanit myhäilee tyytyväisenä kotona kun videoo puskee ja trollit/negaajat taas on siellä missä aina, eli täällä ja tekemässä sitä mitä parhaiten osaa...!

No nyt ainakin tuli positiivinen feedback!

Ei mike kannata ehkä noin vakavasti ottaa kaikkea negatiivista kommentointia tai vääntää jostain kuvauksista. Onko ne loppujenlopuksi sittenkään niin isoja asioita?

Eiköhän tää Miken ja Mikan kaveruus ole nyt kuollut ja kuopattu. Ihmiset siirtykää eteenpäin, tämän kaksikon duunit on nyt taputeltu loppuun. Anyways, chill out guys.

Höpö höpö, Mike ja Mika on ollut kavereita jo ties kuinka kauan, tämän aikana on ollut vaikka minkälaista riitaa, (kuten Mika mainitsikin Alonan haastattelussa) joten eiköhän fiksut kaverukset sovi tämänkin riidan.

Kyllä hyvienkin ystävien välille joskus tulee kinaa ja välit saattaa hetkeksi huonontua tai mennä kokonaan mutta uskon että aikanaan välit korjaantuu taas ja matskua taas tulee Mikan kanssakin vielä :) Ei monien vuosien ystävyyttä niin vain tuhota :) Näin itse ainakin haluan uskoa :) Mutta se on varma että asian spekulointi täällä on turhaa... Ja mitä tulee Peterin ja Miken tuotantoihin tai väleihin niin sitä on myös ihan turha täällä arvuutella saati vittuilla jotain asiasta kun ei tiedetä yhtään mitään faktoja. Ottakaa kaikki ihan iisisti ja malttakaa mielenne, materiaalia tulee vielä varmasti ja paljon :) Elämässä vaan tapahtuu välillä asioita joille ei voi mitään, mutta itse uskon vakaasti että asiat vielä järjestyy :)

Ja Mikelle: Itse ainakin arvostan tekemääsi duunia erittäin paljon ja kaikkea sitä sisältöä mitä tuotat tänne pakkotoistolle :) Oot todella suorapuheinen ja sinulla on vahvat mielipiteet asioista mutta se on hyvä asia :) Kaikkia ei pidä yrittää miellyttää etenkään kokoajan mielipiteitä muuttamalla tai ympäripyöreillä mielipiteillä niinku poliitikot tekee... Keep up the excellent work :) Ja aivan varmasti todella moni on samaa mieltä! Se nyt vaa on valitettavasti yleensä aina niin että tyytyväiset ihmiset jättää helposti palautteen antamatta mutta mielensä pahoittajat pitävät ääntä niidenkin edestä... Itsekkin sorrun usein tähän samaan mutta nyt en enää voi vaan olla hiljaa taustalla! Ja kyllä tuolta viesteistä löytyy todella paljon positiivistakin palautetta, sitä vaan helposti keskittyy niihin negatiivisiin enemmän... Mutta sitä paskan määrää mitä saat ihan yksityisviestien kautta (sähköposti, face, jne..) ni en edes uskalla kuvitella. Internetin huono puoli on just siinä ku kaikki pelkuri paskahousut voi vittuilla nimettömästi.. jos on oikeesti niin pahastunut jostain niin sanoisivat ihan omalla naamalla ja nimellä asiansa..
Aina riittää itkijöitä joka asiasta ja mielensä pahoittajia mutta kuten itsekin sanot: niistä saa hyvää lisä motivaatiota jatkaa samaan malliin! :) vaikka ihan vaan vittuillakseen :)

Ja olis kiva tietää että kuinkahan moni vittuilijoista ja vihaajista oikeesti tuntee Miken IRL tai on edes hetken jutellut livenä? ns. nettipersoonan perusteella on mielestäni ihan turha luoda liian vakavaa mielikuvaa ihmisestä...

tulipahan kirjotettua vissii pisin viesti ikinä tänne foorumille ja tietenkin vähän off-topic.. pahoittelut siitä. Mutta jotta ei ihan täysin mee tyhjän jauhamiseksi niin todella kovassa kunnossa olet Mike jopa verrattuna kovimpiin "tehoste" aikoihin, ei voi muuta todeta kun että tuo treeni tyyli toimii sinulla :)

Mutta sitä paskan määrää mitä saat ihan yksityisviestien kautta (sähköposti, face, jne..)
Ei tule juuri laisinkaan, koko Pakkotoiston historian aikana alle 10 yksityisesti annettua negatiivista palautetta. Ihmisten kynnys vittuilla nousee mitä vähemmän on anonyymi. Kasvotusten taas kukaan ei ole tullut koskaan sanomaan mitään. Sit kun annetaan täysi anonymiteetti, niin sitten se paskan määrä räjähtää täysin ja se on sitten niin, että promille on positiivista ja kaikki muu negaa. Kertoo toki hieman miten munattomia siellä sitten loppupeleissä huutelee. Ja onhan se toki hyvä, että joku kohde on mihin purkaa omaa ahdistusta, muuten saattaisivat satuttaa itseensä.

Ja ansaitsen ihan nettipersoonana sen mielikuvan minkä itse luon, koska suurin osa ei koskaan livenä tule näkemään, joten heille jää vain tämä puoli musta. Mutta silti, olen mieluummin netissä tämmöinen kuin harmaa neutraali höpölöpö joka ei herätä mitään mihinkään suuntaan koittaen miellyttää kaikkia, joka on mahdoton yhtälö.

Mika vetäköön dieettinsä läpi, katotaan sitten matskua, offilla ne parhaat jutut on aina muutenkin tehty. Mut en mä silti ala enää ruikuttamaan kuvausten perään, saa ottaa itse aloitteen käsiinsä jatkossa, valitettavasti vain sillä perusteella mitään ei enää tule.

Nyyssölällä on Mikeä kohtaan hieman sama tilanne, kuin Suomen vapariskenellä Sormusta kohtaan, että oireilee kateuttaan kaverinsa menestystä niin paljon, että on vaikea olla tekemisissä enemmän, jos ei saa myös taloudellista hyötyä kyseisen henkilön rahapussista. Monilla myös tuntuu unohtuvan se mitä tuo bodybuilding-lifestyle pidemmän päälle tekee yksilölle henkisesti kun ladataan itseensä mentaalisesti kerta toisensa jälkeen valmius suoriutua kovasta treenistä ja se mitä ne treenistä palautumiseen käytetyt menetelmät toisaalta sitten vaikuttavat ihmispsyykeeseen. Siinä tulee usein sitten vaikeuksia ihmissuhteisiin, kun on samalla vaikeaa itsensä kanssa. Samalla liian moni kyseisen elämäntyylin valinneista eivät ole koulutettuja psykologeja, jotta omaisivat kyvyn adjustaa mentaalisesti oikeissa kohden, sekä huomaisivat kulloisetkin oireilunsa riittävän paljon etukäteen.

Viimeksi muokattu:
Mitä te nyt mussutatte, että "älkää nyt julkisesti käykö tätä läpi ja lässynlää". Tätä kansa juuri haluaa. Onhan tosta nyt jo pidemmän aikaa paistanut läpi missä tämän kaksikon välillä mennään.

Back
Ylös Bottom