Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tää Miken ja Mikan kaveruus ole nyt kuollut ja kuopattu. Ihmiset siirtykää eteenpäin, tämän kaksikon duunit on nyt taputeltu loppuun. Anyways, chill out guys.
Mä en nyt täällä kaikkea ole lukenut, enkä kaikkea tiedä, mutta mistä hitosta tulee tuo kuvitelma että sulla olisi jotenkin negatiivinen arvostus?!?Ja mä nautin muutenkin niin helvetinmoisesta negatiivisesta arvostuksesta, että aivan sama mulle.
Ei ole välit mennyt tietenkään. Mut mä en voi vaikuttaa kaikkeen ja toisten yksityiselämän juttuihin. Mitäs jos joku paikka olis esim lauennut eikä voida kuvata? Tai jotain muuta vakavaa tapahtunut? Olisko se sun mielestä edelleen naurun paikka ja paikka vittuilla? Voi kun sä tietäisit, saattaisit hävetä kommenttiasi.Taitaa olla pjootterin kanssa välit menny kun ei wlogeja näy ja näyttäs kaveri muutenkin vähän käyvän kuumana :D
Kyllä ne diggaajat on yleensä hiljaa, niin väkisinkin tulee kuva, että hatereita on moninverroin enemmän.Mä en nyt täällä kaikkea ole lukenut, enkä kaikkea tiedä, mutta mistä hitosta tulee tuo kuvitelma että sulla olisi jotenkin negatiivinen arvostus?!?
Ite ainakin arvostan kaikkia, jotka täällä viitsii ilmaista tuotantoa puskea ulos ja eipä pakkistakaan taitaisi olla ilman sun aikoinaan tekemiä peliliikkeitä? Sen mä ymmärrän että suorana ihmisenä varmasti kaikki ei ole samaa mieltä joka asiasta ja varmaan osa ihmisistä jotka lukee yhden niistä jutuista joista ei pidä sinun sanomana, niin heille voi jäädä sinusta negatiivinen kuva! Mutta edelleen keep it going!!
Gymlogit ja Wlogit ei ainakaan niin hölmöäMikä netissä ei olis hölmöä? Ja jos tästä arvostus laskee, niin siinähän laskee, ei se sitten hirveen korkeella ole ollut. Ja mä nautin muutenkin niin helvetinmoisesta negatiivisesta arvostuksesta, että aivan sama mulle. Mut kuvia olis siisti silti duunaa.
.Kyllä sua arvostetaan, samalla pakko kiittää sua ja Mikaa (å Peter) kaikesta hvetin motivoivasta sisällöntuotosta.no huh huh tätä miken vuodatusta. Mistähän kenkä oikeesti puristaa?
Kyllä ne diggaajat on yleensä hiljaa, niin väkisinkin tulee kuva, että hatereita on moninverroin enemmän.
Eiköhän tää Miken ja Mikan kaveruus ole nyt kuollut ja kuopattu. Ihmiset siirtykää eteenpäin, tämän kaksikon duunit on nyt taputeltu loppuun. Anyways, chill out guys.
Ei mike kannata ehkä noin vakavasti ottaa kaikkea negatiivista kommentointia tai vääntää jostain kuvauksista. Onko ne loppujenlopuksi sittenkään niin isoja asioita?
Ei monien vuosien ystävyyttä niin vain tuhota
Näin itse ainakin haluan uskoa
Mutta se on varma että asian spekulointi täällä on turhaa... Ja mitä tulee Peterin ja Miken tuotantoihin tai väleihin niin sitä on myös ihan turha täällä arvuutella saati vittuilla jotain asiasta kun ei tiedetä yhtään mitään faktoja. Ottakaa kaikki ihan iisisti ja malttakaa mielenne, materiaalia tulee vielä varmasti ja paljon
Elämässä vaan tapahtuu välillä asioita joille ei voi mitään, mutta itse uskon vakaasti että asiat vielä järjestyy 
Oot todella suorapuheinen ja sinulla on vahvat mielipiteet asioista mutta se on hyvä asia
Kaikkia ei pidä yrittää miellyttää etenkään kokoajan mielipiteitä muuttamalla tai ympäripyöreillä mielipiteillä niinku poliitikot tekee... Keep up the excellent work
Ja aivan varmasti todella moni on samaa mieltä! Se nyt vaa on valitettavasti yleensä aina niin että tyytyväiset ihmiset jättää helposti palautteen antamatta mutta mielensä pahoittajat pitävät ääntä niidenkin edestä... Itsekkin sorrun usein tähän samaan mutta nyt en enää voi vaan olla hiljaa taustalla! Ja kyllä tuolta viesteistä löytyy todella paljon positiivistakin palautetta, sitä vaan helposti keskittyy niihin negatiivisiin enemmän... Mutta sitä paskan määrää mitä saat ihan yksityisviestien kautta (sähköposti, face, jne..) ni en edes uskalla kuvitella. Internetin huono puoli on just siinä ku kaikki pelkuri paskahousut voi vittuilla nimettömästi.. jos on oikeesti niin pahastunut jostain niin sanoisivat ihan omalla naamalla ja nimellä asiansa..
vaikka ihan vaan vittuillakseen 

Ei tule juuri laisinkaan, koko Pakkotoiston historian aikana alle 10 yksityisesti annettua negatiivista palautetta. Ihmisten kynnys vittuilla nousee mitä vähemmän on anonyymi. Kasvotusten taas kukaan ei ole tullut koskaan sanomaan mitään. Sit kun annetaan täysi anonymiteetti, niin sitten se paskan määrä räjähtää täysin ja se on sitten niin, että promille on positiivista ja kaikki muu negaa. Kertoo toki hieman miten munattomia siellä sitten loppupeleissä huutelee. Ja onhan se toki hyvä, että joku kohde on mihin purkaa omaa ahdistusta, muuten saattaisivat satuttaa itseensä.Mutta sitä paskan määrää mitä saat ihan yksityisviestien kautta (sähköposti, face, jne..)