Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melko mahdoton saada kaikki samaan aikaan kuvauksiin.Onko Mike mahdollista, että saisit seuraavan expon kaikki voittajat samaan posekuvaan studio-olosuhteissa? Voisi olla onnistuessaan aika siisti..
1. Kyllä mä joihinkin olen uskonut.Maikille muutama randomi kyssäri?
1. Uskotko salaliittoteorioihin?
2. Suosikki suomalainen näyttelijä?
3. Missä käyt parturissa?
4. Mielipide uudesta hallituksesta?
5. Kuinka paljon paino tällä hetkellä?
:D
Kyllä niitä tuli aikanaan. Ei niille oikein mitään voi jälkikäteen tehdä.Onko Mike kärsiny koskaan raskausarvista, silloin kun kasvu on ollut todella nopeaa? Jos olet, niin mitä olet näille tehnyt kautta onko niiden tulo loppunut ajan myötä?
Viime kesältä.
Saa https://pakkotoisto.com/conversations/Mites täällä saa laitettua yksityisviestiä? Vai saako samallalailla enää laitettua kun vanhalla foorumilla? En nyt tähän halua IG nikkiäni kommentoida.
Paremmin osaavat tekevät.Mike pesetkö ja vahaatko autosi itse, vai teetätkö sen homman jollain auto fixaus firmalla?
En muuten tiedä.Onko mikellä inside tietoa tuleeko tänä vuonna fastiltä muscle challenge ja onko peter sitä tekemässä jos tulee?
Kuten ennenkin, privat on vipeille.Mites täällä saa laitettua yksityisviestiä? Vai saako samallalailla enää laitettua kun vanhalla foorumilla? En nyt tähän halua IG nikkiäni kommentoida.