Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Aikanaan tuli yksi kesä koeajeltua juurikin tuolla tyylillä että liikkeen pihasta heti talla pohjaan. Sitten kun vielä suurin osa antoi vuorokaudeksi niitä lainaan. Oi niitä aikoja.

Saa vakiovanteet kumeilla myytyä. Ite myin muutaman vuoden vanhemmasta Torissa ja meni aika nopeaa kaupaksi.

Vanteisiin en ota kantaa, muutta beebeeässiä tyylikkäämpiäkin omaan makuun on.

Tälle ääni. Viet hyvälle maalaajalle ni se laittaa kunnolla. Mun mielestä brändin omat vanteet autossa on aina paras ratkaisu. Menee vähän amis-hommiksi jos alkaa vieraita kiekkoja laittamaan.

No joo kunhan ne omat on laadukkaat. Audissa on yleensä ollut laadukkaita orkkisvanteita, BBS:ää jne merkkivalmistajien tuotteita. Joillain merkeillä on sikaraskaita huonolaatuisia orkkisvanteita jolloin kyllä kunnon kevyet takovanteet on paljon parempi vaihtoehto vaikka ovatkin ns. tarvikevanteet. Tosin olen itse hiukan function over form - mies joten laatu ja keveys on tärkeintä.

Alan ymmärtään toki miten jengi hajottaa autonsa ja noita vikoja on sitten osalla. Kunnon kiihdyttelyissä pitäisi olla öljyn lämmöt korkealla.

Mike on päässy oikeen Auton makuun. :)

(ei provo muille, mutta ainahan Audimies nyt Audeilusta tykkää :D )

Kyllä mun mielestä specsit kertoo että vehje kulkee suht kivasti. Neliveto ja 300hp luulis viävän gti:tä kyllä aika nätisti. Eikä pitäs mennä kumitkaan, vetotapa pitää siitä huolen.( Juu kyllä ne saa aina menemään, mutta marginaalisesti gti etuvetoon verrattuna)

Todella siisti auto, on nimittäin omalla hankintalistalla jos tuon hintaluokan autolle olis tarvetta. Audilla itsellään varusteena mielestäni törkeän hienot viispuolaiset hopea/kiiltävät vanteet. Monipuolaisilla on oma paikkansa, mutta se ei ole tämä auto.

Heitetään iha random kyssäri.
Mike kumpi sun mielestä ois pahempi. Ottaa kroppa täyteen paperihaavoja/viiltoja vai laittaa tulitikkuja varpaiden alle ja potkasta seinää?

Tää uus pakkis on muuten pirun magee!

Back
Ylös Bottom