Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Koira-aiheista kyssäriä sunnuntai-illan ratoksi (+Hessu rocks : )
Kuinka paljon tulee omistettua aikaa koiralle (lenkit/aktivoinnit)? Entä oletko ajatellut koirallesi kaveria tai mahdollisesti joskus myöhemmin uutta koiraa?
Hessu saa aktivointia kyllä mutta ei aina tarpeeksi lenkkiä. En ole kelannut toista koiraa toistaiseksi. Kesällä on parempi lenkittää kun näillä kurakeleillä koira menee ihan paskaiseksi ja joutuu sitten harjaan ja föönaan sitä joka kerta. Joutuu näillä keleillä kiertään vain korttelia. Läheisyyttä ja rakkautta ei Hessulta puutu ja siksi onkin oppinut aivan mielettömän ihmisrakkaaksi koiraksi. Se nukkuu mun kainalossa, on sylissä kun pelaan, on sylissä kun teen töitä. Mutta osaa olla yksinkin kun en ota syliin.

Boldattu kohta kiinnostaisi itseäkin. Eli sarjapainoni 6-8 toistolla ovat esim. penkissä 90kg ja kyykyssä 120kg, eli keskiverto aloittelevan punttijanarin tasolla. Päätavoitteeni ovat lihaskasvu ja paikkojen ehjänä pysyminen. Suositteletko minulle jo fokuksen siirtämistä sarjapainojen kehittämisestä teidän tyyppiseen treeniin, jossa pyritään vaan ajaan kohdelihakset mahdollisimman loppuun? Missä menee raja, että voimatasot on saatu "järkevälle" tasolle bodytreeniä varten?

Eipä taida sellasta rajaa ollakaan. Käsittääkseni tärkeämpää on saada podaamises rasitettuu mahdollisimman paljon lihasta eikä sillä oo niinkään suurta merkitystä millaiset ne painot on, kuhan liikkeen tekee kohdelihaksella. Pienemmil painoil yleensä pienempi loukkaantumisriski

Hessu saa aktivointia kyllä mutta ei aina tarpeeksi lenkkiä. En ole kelannut toista koiraa toistaiseksi. Kesällä on parempi lenkittää kun näillä kurakeleillä koira menee ihan paskaiseksi ja joutuu sitten harjaan ja föönaan sitä joka kerta. Joutuu näillä keleillä kiertään vain korttelia. Läheisyyttä ja rakkautta ei Hessulta puutu ja siksi onkin oppinut aivan mielettömän ihmisrakkaaksi koiraksi. Se nukkuu mun kainalossa, on sylissä kun pelaan, on sylissä kun teen töitä. Mutta osaa olla yksinkin kun en ota syliin.

Mä en jotenkin saa mielikuvaa nyt päästäni, jossa Mike hauis sykkien harjaa Hessua ja höpöttää sille "voivoivoiHessukunonmärkäkylläsesiitänönönöpusipusi"... :D
Sit salille karjumaan. Sit taas pusipusiHessulle... Heh.

Sitten kysymysosioon mars: Tuleeko Mike sun "pehmeä" puoli esille eläinten kanssa tai tarkemmin koirien. Vai onko Hessu "the one"?

Mä en jotenkin saa mielikuvaa nyt päästäni, jossa Mike hauis sykkien harjaa Hessua ja höpöttää sille "voivoivoiHessukunonmärkäkylläsesiitänönönöpusipusi"... :D
Sit salille karjumaan. Sit taas pusipusiHessulle... Heh.

Sitten kysymysosioon mars: Tuleeko Mike sun "pehmeä" puoli esille eläinten kanssa tai tarkemmin koirien. Vai onko Hessu "the one"?

Kyllä mun pehmee puoli tulee esiin kaikkien koirien kanssa, rakastan jokaista koiraa ihan koko sydämestäni. Ne vain on jotenkin kaikki mun parhaita kavereita.

Ootko koskaan asunut omakotitalossa?
Pystyisitkö asumaan maalla? Tai Haja-asutusalueella?
Jos sulle annettaisiin tulitikut, sanottaisiin että mene metsään ja pyyhkäse nuotio pystyyn. Pystyisitkö tähän?

Käytätkö vielä tuota AIM- messangeria joka on profiilissasi? Onko sitä käytetty edes koskaan?
Pitää poistaa, eipä sitä koskaan ole käytetty.

Ootko koskaan asunut omakotitalossa?
Pystyisitkö asumaan maalla? Tai Haja-asutusalueella?
Jos sulle annettaisiin tulitikut, sanottaisiin että mene metsään ja pyyhkäse nuotio pystyyn. Pystyisitkö tähän?
En ole asunut omakotitalossa, enkä hirveen mielellään asuisi maaseudulla. Nuotion tikuilla saisin toki aikaan, ellei nyt sitten olis keskitalvi ja siten vähän perkeleen hankalaa saada kunnolla edes matskua.

Asuisiko omakotilatossa esim. kaivarissa?
No pelkästään omakotitalon ostaminen kaivarista olis törkeen hintaista, saati sen ylläpito. Kattelin joskus jotain hulppeeta muutaman miltsin kämppää, niin pelkästään siinä asuminen kaikkine kuluineen maksoi yli 10 tonnia kuussa vaikka kämppä olis ollut oma ja maksettu.

Asumismuotona mua kiinnostaa eniten stadiin valmistuneet talojen katolla olevat erillisasunnot, en vain tiedä millä hakusanalla niitä hakis.

Ootko ollu Mike Aspiren Atlantikseen tyytyväinen? Mikäs sulla on vakituisena käytössä? Itellä nyt Atlantis ja pöhisee kyllä hienosti.

Kyllä mun pehmee puoli tulee esiin kaikkien koirien kanssa, rakastan jokaista koiraa ihan koko sydämestäni. Ne vain on jotenkin kaikki mun parhaita kavereita.

Usko pois Mike,kyllä sä oppisit omaa pientä ihmisnyyttiäkin rakastamaan. Vastuu on toki isompi,mutta vuoden kuluttua syntymästä tajuaisit,ettei se oikeasti olekkaan pilannut sun elämää. Arvomaailmaan vaikuttanut suuresti kylläkin.

Jotkut ne ei ikinä edes yritä ymmärtää. En tykkää muksuista, onneksi ei morsiankaan niin voidaan yhdessä puhua epäkorrekteilla termeillä kuinka vihataan kaikkea.

ImageUploadedByTapatalk1424128703.385821.webpImageUploadedByTapatalk1424128713.887284.webpImageUploadedByTapatalk1424128723.978434.webp

Back
Ylös Bottom